TwinTenox
New member
Edit: Omistuksessa 10.9.2011 - 9.9.2012 ja 9588km.
Kauden lopun piristykseksi piti vaihtaa pyörää. *
Talliin tuli vm. 2006 BMW R1200S, ns. Suomipyörä jolla ajettu vasta vajaat 18tkm. Huollettu enemmän kuin ajettu.
Vakio- tai lisävarusteina löytyy pyörästä ainakin Akrapovicin äänenvaimennin, Öhlins alusta, ABS jarrut teräspunosletkuin, kahvalämppärit, vaihdenäyttö, rangenäyttö kun bensa vähissä, musta MRA tuplakupla pleksi ja ilmeisesti leveämpi takavanne kun on 190 rengas.
Vaikuttaa pirteämmältä ja paremmin toimivalta moottorin osalta kuin aiemmin koeajamani yksilö. En tiedä mistä johtuu, tuskin äänenvaimentimesta pelkästään. Vilkkusysteemistä en pidä, mutta siihenkin varmaan tottuu.
Vaihtoajatus varmistui koeajon jälkeen ja siihen vaikutti ehkä eniten se, että pyörä toi mieleen yhden hauskimmista pyöristäni, eli Yamaha TRX850:n, mutta tehokkaampana ja muutamilla muilla parannuksilla. Lisäksi tuo moottorin osoittautuminen muistoa paremmaksi, kardaanivetoisuus ja kahvalämppärit miellyttivät. Plussaa myös Harrikkaa isommasta tankista ja mukavammasta penkistä. Jalat on yllättävää kyllä mukavammin myös mitä H-D:ssä, mutta niska ja kädet tietty huonommin.
Hiukan kahden vaiheilla tuon raidoituksen kanssa. Itse pidän tuosta keltaisesta väristä ja mietin raitojen poistamista, mutta askarruttaa jos eivät lähde kivuttomasti tai jättävät jälkiä.
Kauden lopun piristykseksi piti vaihtaa pyörää. *
Talliin tuli vm. 2006 BMW R1200S, ns. Suomipyörä jolla ajettu vasta vajaat 18tkm. Huollettu enemmän kuin ajettu.
Vakio- tai lisävarusteina löytyy pyörästä ainakin Akrapovicin äänenvaimennin, Öhlins alusta, ABS jarrut teräspunosletkuin, kahvalämppärit, vaihdenäyttö, rangenäyttö kun bensa vähissä, musta MRA tuplakupla pleksi ja ilmeisesti leveämpi takavanne kun on 190 rengas.
Vaikuttaa pirteämmältä ja paremmin toimivalta moottorin osalta kuin aiemmin koeajamani yksilö. En tiedä mistä johtuu, tuskin äänenvaimentimesta pelkästään. Vilkkusysteemistä en pidä, mutta siihenkin varmaan tottuu.
Vaihtoajatus varmistui koeajon jälkeen ja siihen vaikutti ehkä eniten se, että pyörä toi mieleen yhden hauskimmista pyöristäni, eli Yamaha TRX850:n, mutta tehokkaampana ja muutamilla muilla parannuksilla. Lisäksi tuo moottorin osoittautuminen muistoa paremmaksi, kardaanivetoisuus ja kahvalämppärit miellyttivät. Plussaa myös Harrikkaa isommasta tankista ja mukavammasta penkistä. Jalat on yllättävää kyllä mukavammin myös mitä H-D:ssä, mutta niska ja kädet tietty huonommin.
Hiukan kahden vaiheilla tuon raidoituksen kanssa. Itse pidän tuosta keltaisesta väristä ja mietin raitojen poistamista, mutta askarruttaa jos eivät lähde kivuttomasti tai jättävät jälkiä.
Viimeksi muokattu: