• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Bmw s1000r (??)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mulla on nyt Puudelissa comfort-satula. Lauantaina selviää oliko hankinnasta mitään hyötyä....
69_o.jpg

Viimeksi muokattu:
Mulla on nyt Puudelissa comfort-satula. Lauantaina selviää oliko hankinnasta mitään hyötyä....

Minäkin tilasin kyseisen satulan. Ja pyörän myös :)

Mitä ulkomaalaisilta foorumeilta lukenut, niin comfort-jakkaran pitäisi olla ihan hyvä hankinta. Laita toki omia mietteitä viikonloppuna!

69_o.jpg

Mä pääsin vasta tällä viikolla kunnolla kokeilemaan tota penkkiä vaikka ollu jo pari viikkoa alla. Ensi vaikutelma ollut positiivinen koska mun mielstä antaa paremmin tukea ja tietysti pehmeempi. Varmaan pitää vähän totutella koska muuttaa kyllä vähän ajoasentoa pystymmäksi ja esim liikennevaloissa jalat koskettaa vähemmän maata(172cm pitkä kun olen vaan:). Nyt pitää vaan päästä vielä pitkää lenkkiä tekemään niin tulee fiilistä millanen toi todellisuudessa on.

No niin... comfort satulalla ajettu tänään lähes 700km. Missään vaiheessa ajaminen ei tuntunut epämukavalta!
Puolen välin tienoilla kun oli paljon suoraa tietä tuntui tuolla takareisissä semmosta puutumista... mutta verrattuna heinäkuun Euroopan reissuun ei ollu lainkaan niin tuskaista! Euroopan reissulla jo 400km tuntui todella pahalta, nyt meni siis 700km melko lailla helposti!

Viimeksi muokattu:
Aamupäivän lenkki 250km Espoo-Karkkila-Forssa-Loppi suunnassa ja pidin todella. Penkki on hyvä! Taitaa noi 700km lenkit jäädä ens kauteen, mut varmaan menee paremmin kuin vanhalla satulalla.

Vaikka kaiken maailman nettikirjoituksia tuleekin seurailtua niin eipä ollut tästä mitään tietoa.. Nimittäin Biketeamin huolto soitti meikäläiselle ja kertoi että mun pyörässä on takaisinkutsu!!!
Imuventtiilit menee kuulemma uusiksi. Aika iso remppa siis tulossa.
No hyvin on pyörä toiminut ja tänään menee 20tkm huoltoon. Onkohan Suomen eniten ajettu S1000R??

Vaikka kaiken maailman nettikirjoituksia tuleekin seurailtua niin eipä ollut tästä mitään tietoa.. Nimittäin Biketeamin huolto soitti meikäläiselle ja kertoi että mun pyörässä on takaisinkutsu!!!
Imuventtiilit menee kuulemma uusiksi. Aika iso remppa siis tulossa.
No hyvin on pyörä toiminut ja tänään menee 20tkm huoltoon. Onkohan Suomen eniten ajettu S1000R??

Ja kuinka kauan menee, että foorumin oransseimmat lasit huomaa tän kommentin? :D

Tää on valitettavan usein "nykyaikaa" :(.

Luota tässä nyt sit enää mihinkään....
tässä iässä varsinkaan :grin:.

Mä myönnän olevani suht oranssi, ollut jo silloin kun oranssi oli vielä valko/sininen. mutta silti jos, siis jos, talouteen tulisi nyt mopo niin se kyllä tulisi varsin suurella todennäköisyydellä Bemarilta. Että osataan me orangitkin ajatella laajemmalla perspektiivillä. Paitsi ehkä yks....

:grin:

Back