• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

BOBBERI "varjo"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja UMAS
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

UMAS

New member
NONII MORJENS MORJENS!!
Caffe raaseri lähti uudelle omistajalle ja uusi projekti ilmestyi talliin.
Tässä ketjussa ilmoittelen uusista videoista (tilatkaa kanava) ja vastailen kyssäreihin (siis jos osaan...tod.näk. en osaa).
Tässä ensimmäinen! Ns. Esihöpötys...
https://www.youtube.com/watch?v=SLpkrzjcRq0

Loisto projekti tulossa :WAZAAP:
Itse väkerrellyt samanlaista aihiota erittäin vajavaisin taidoin ja työkaluin.
Satulaan en itse suosittele jousia, oli ihan kamala ajaa kun satula ja swingi jousti eri tahtiin.

IMG_20180508_135348.jpg

Hiton hieno!! Katsotaan pääsenkö lähellekkään!! Joo vähän kuullu samaa jousista. Mietin että voihan sinne jousien sisään laittaa lukituksen niin näyttää hyvälle!?!? :WAZAAP:

Loisto projekti tulossa :WAZAAP:
Itse väkerrellyt samanlaista aihiota erittäin vajavaisin taidoin ja työkaluin.
Satulaan en itse suosittele jousia, oli ihan kamala ajaa kun satula ja swingi jousti eri tahtiin.

katso liitettä 16605

Hiton hieno!! Katsotaan pääsenkö lähellekkään!! Joo vähän kuullu samaa jousista. Mietin että voihan sinne jousien sisään laittaa lukituksen niin näyttää hyvälle!?!? :WAZAAP:

Ai pirskatti, johan tästä sinun uudesta projektista on heti itselle hyötyä, noinhan mä(kin) teen, kun se kiinteä systeemi mikä siinä nyt on, ei näytä ollenkaan hyvältä, jousi vaan siihen päälle koristeeksi.
Kiitos.

Ai pirskatti, johan tästä sinun uudesta projektista on heti itselle hyötyä, noinhan mä(kin) teen, kun se kiinteä systeemi mikä siinä nyt on, ei näytä ollenkaan hyvältä, jousi vaan siihen päälle koristeeksi.
Kiitos.

Eipä mitään! Hyvä että näistä on jollekkin jopa hyötyä. Huvia on useammallekin :D

Osia on laitettu iso kasa jo tilaukseen ja ensimmäisiä paketteja on jo tullutkin.. Laittakaa kanava tilaukseen niin olet alusta saakka mukana. Ensimmäisiä jaksoja ilmestyy varmaankin Elokuussa mutta sitä ennen jotain ihan muuta!
https://youtu.be/SLpkrzjcRq0

Mulle voi heittää vinkkiä mistä noita puuttuvia osia kannattaa hankkia ja millainen ajovalo olis yleisön mieleen.
Suoraan tähän ketjuun tai youtuben kommentti kenttään tai yv orggiin tai uutuutena sähköpostia osoitteeseen ssamotorsport@luukku.com toki kaikkea muutakin saa ja pitää kommentoida :D

Nyt rupee olee osia aika läjä hankittuna ja kohta aloitellaan!! Sormet jo syyhyää!!
Olisko kellään mitään hyviä kokemuksia jostain yksinkertaisesta ja pienehköstä mittaristosta? Motonetin pienintä kosoa olen mietiskelly, mutta olisko muita ideoita tai kokemuksia?? Niitä ns. polkupyörän mittareita en laita mutta muuten riittää hyvinkin yksinkertainen malli. Nopeus/öljynpaine/lämpötilavalo sekä trippi/matkamittari riittäis.. tosin öljynpaine ja lämpö voidaan toteuttaa muutenkin eli nopeus ja trippi/matkamittari olis mini toive. Gps mittari olis tietysti helpoin.

Nyt rupee olee osia aika läjä hankittuna ja kohta aloitellaan!! Sormet jo syyhyää!!
Olisko kellään mitään hyviä kokemuksia jostain yksinkertaisesta ja pienehköstä mittaristosta? Motonetin pienintä kosoa olen mietiskelly, mutta olisko muita ideoita tai kokemuksia?? Niitä ns. polkupyörän mittareita en laita mutta muuten riittää hyvinkin yksinkertainen malli. Nopeus/öljynpaine/lämpötilavalo sekä trippi/matkamittari riittäis.. tosin öljynpaine ja lämpö voidaan toteuttaa muutenkin eli nopeus ja trippi/matkamittari olis mini toive. Gps mittari olis tietysti helpoin.

https://www.speedhut.com/gauges/

Uskallan suositella muutaman mittarin tilanneena :)

Löytyykö tuolta vesitiivistä mittaria? Itse en löytänyt.. Mihin laitteisiin olet noita asentanut?

Ei ole ongelmia ollut kosteuden kanssa. Joskus on mittarinlasi huurtunut mutta kuivunut taas :-). Nuo on kai enemmän auto- ja venemittareiksi tarkoitettu mutta toimii näköjään myös mp-käytössä. Tuo kuvan mittari on nyt ollut 7 vuotta ajossa. Inkkareihin on ainakin laitettu.

Liitetiedostot

• Speehut_mittari.jpg
    Speehut_mittari.jpg
    37,6 KB · Katselut: 91
Ei ole ongelmia ollut kosteuden kanssa. Joskus on mittarinlasi huurtunut mutta kuivunut taas :-). Nuo on kai enemmän auto- ja venemittareiksi tarkoitettu mutta toimii näköjään myös mp-käytössä. Tuo kuvan mittari on nyt ollut 7 vuotta ajossa. Inkkareihin on ainakin laitettu.

Joo hyvältä näyttää. Tossa on tietysti se etu että on tuossa tankin päällä ”kotelossa” suojassa.
Tänäänkin homma meni eteenpäin jonkin verran ja vähän visioin jopa sen alkuperäisen möllikän uudelleen sijoittamista.
Ps. Tankille ei ole vieläkään löytynyt suomesta taiteilijaa joten vinkkiä mulle jos tiedossa joku!!

Miltä näyttää? Onko ideoita? Mulla on kyllä ideoita mutta ei mitään riittävän erikoista.. tai on niitäkin mutta on niin villejä että ei mahdu budjettiin :D

Suunta on oikea :thumbup:

Jos et jäykkäperä linjalle mene, niin miten olis swingin vaihto ja muutos stereoperäksi. Siirtää vielä akun niin sais penkin alta karsittua paljon pois niin ei tarvitse mitään rumia peitelevyjä.

Suunta on oikea :thumbup:

Jos et jäykkäperä linjalle mene, niin miten olis swingin vaihto ja muutos stereoperäksi. Siirtää vielä akun niin sais penkin alta karsittua paljon pois niin ei tarvitse mitään rumia peitelevyjä.

Yks suurimmista aihion valinta perusteista oli just se että on mono iskarilla koska tykkää jäykkäperä lookista. Tuota penkinalusen tyhjennystä olen kyllä miettinyt mutta katsellaan sitä myöhemmin. Toistaiseksi mennään peitelevy tyylillä....tai ainakin niitä kokeillaan.

Nuo sinulta saamani posket asentuivat pikku kikkailulla paikoilleen, mutta ovat kyllä aika pulleat, eli tulevat aika paksusti ulos.
Saa nähdä jätänkö, yritänkö saada kapeammiksi vai jotain omaa viritystä. Tai sitten vaan odotan videota kuinka satulan alus tyhjennetään :)

Back