• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

BOBBERI "varjo"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja UMAS
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nuo sinulta saamani posket asentuivat pikku kikkailulla paikoilleen, mutta ovat kyllä aika pulleat, eli tulevat aika paksusti ulos.
Saa nähdä jätänkö, yritänkö saada kapeammiksi vai jotain omaa viritystä. Tai sitten vaan odotan videota kuinka satulan alus tyhjennetään :)

Juuri sen pulleuden takia itse ne hylkäsin. Mä oon tykästynyt kyllä noihin ”suoriin” sivuihin että en välttämättä ”tyhjennä” satulan alustaa. Tosin siitä ei kovin tyhjää saa millään kun akku ja iskari sinne jää jokatapauksessa mutta ei mennä asioiden edelle vielä liikaa :D sen tyhjennystä tutkin sitten kun on osien purun aika maalausta varten.

Tänään sain hankittua myös mittariston joten alkaa olemaan renkaita, pyöränlaakereita, jarruletkua,+jotain pientä lukuunottamatta kaikki kamat on hankittu.

Sama projekti työnalla. Valkosivuja tilaamassa seuraavaksi. Täytyy vaan selvittää mistä ovat innokkaimpia lähettämään Suomeen.

Sama projekti työnalla. Valkosivuja tilaamassa seuraavaksi. Täytyy vaan selvittää mistä ovat innokkaimpia lähettämään Suomeen.

Joo mä taidan olla laiska ja antaa tuon tehtävän Bike&Tuningin Teemulle. Mutta valkosivut mullekkin tulee ja mieluiten leveällä raidalla

Katselin kaikki jaksot putkeen, hyvää tarinaa. Lisää odotellaan.

Katselin kaikki jaksot putkeen, hyvää tarinaa. Lisää odotellaan.

Hienoa niinsitäpitää!! Lisää tulee ensi viikonloppuna ja pyrin muutenkin kerran viikossa julkaisemaan jakson...katsotaan kuin käy..
PS. Muistakaa tilata kanava ja kommentoida sekä laittaa peukku ylös mikäli tykkäätte ,koska se jos joku auttaa kanavaani ja minua tekemään entistä mielenkiintoisempia projekteja!! Kiitos muuten kaikille jo tilaajille joita on noin 6 bussi lastillista eli yli 300!!

Tätä viitsinyt kattoa kun tuo originaalipyörä ei ollut mitenkään mielenkiintoinen. Nyt on kyllä eri ääni kellossa! Tuostahan on tulossa komia pyörä kertakaikkiaan! :jpstyle:

Hyvällä asenteella mennään ja kiva kuunnella jorinoita. Mikä on muuten tuo mainio tykitys tuossa videon alussa?

Seuraavaa jaksoa odotellen!

-Kähmy

Tätä viitsinyt kattoa kun tuo originaalipyörä ei ollut mitenkään mielenkiintoinen. Nyt on kyllä eri ääni kellossa! Tuostahan on tulossa komia pyörä kertakaikkiaan! :jpstyle:

Hyvällä asenteella mennään ja kiva kuunnella jorinoita. Mikä on muuten tuo mainio tykitys tuossa videon alussa?

Seuraavaa jaksoa odotellen!

-Kähmy

Jep tuo Shadow ei kuullosta kovin mielenkiintoiselta aihiolta, mutta katsotaan mitä siitä saadaan aikaan :D
Omaan silmään sopii päivä päivältä enempi ja hyvä että alkaa näyttää muidenkin mielestä potenttiaaliselta!! :thumbup:
Jatketaan leppoisia jorinoita taas ensi viikonloppuna!
biisi tuossa alussa on youtuben ilmaista musaa: Fight or Flight Ethan Meixsell.

Taas uutta jaksoa YouTubessa! Jos tykkäätte videoista niin jakakaa kanavaa somessa ja kertokaa kaverille mut jos ette niin palaute on tervetullutta!! Enemmän seuraajia=Enemmän ja erikoisempia projekteja!!

https://youtu.be/IkpqQVW18UE

Suunnitelmat kuulostaa kovasti samalta mitä mulla oli taannoin Viragon suhteen. Kromit pois, moottori mustaksi, ym.
http://www.moottoripyora.org/keskustelu/showthread.php/267992-Virago-535

Piti mainita jo aiemmin, mutta ei oo tullu notkuttua foorumilla hetkeen...

OK! tää syksy on hiljaista aikaa täällä foorumilla ja niin youtubessakin ettei kannattaisi videoitakaan tehdä kun vasta kevät talvella messujen jälkeen mutta kun ei millään malta :D
Elävässä elämässä on kaikki osat jo maalaamoissa ja itse viimeistelen kaikenlaisia pikku kilkkeitä joten kun satsi jauhemaalaamosta tulee (3-4vk kestää) niin pääsee siihen kaikkein hauskimpaan osioon kun puhtaita ja kunnostettuja palasia liittelee toisiinsa :D

Vetäsetkö tankinkin pulverilla?

Mä vetäsin oman suzukin tankin keväällä ja nyt kun sitä on käyttänyt, ni ei muuten kestä bensaa hirmu hyvin. Päälle laitettu lakka vetää harmaan väriseksi (ei siinä muuta ongelmaa). En tiiä, onko niitä erilaisia pulverilakkoja olemassa.

Viimeksi muokattu:
Back