• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

BOBBERI "varjo"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja UMAS
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jos muita vapaaehtoisia on niin ilmoituksia vaan mulle! Nyt on jo pari luvannut ja vielä tarvitaan lisää. Jaksot kuvataan vasta kevät talvi-kesä jotta projektin voi tuoda esiteltäväksi mun luo tai kuvata vaikka ulkona jos ei tahdo että omia nurkkia näyttää videolla. ja se projekti voi olla jokin muukin kun mp. kaikki kiinnostaa!

Jos oot pohjoisen reissulla niin tervetuloa talliin ihmettelemään.

Nonii!! Nyt bobberi nytkähtää taas eteenpäin kun sain tänään osat jauhemaalarilta ja värimaailma oli itsellekkin yllätys :D
Nyt on jo tullut kiitettävästi vapaaehtoisia tuohon uuteen videosarjaan mutta vielä otetaan lisää koska homma taitaa muotoutua sellaiseksi että teen kesällä road tripin josta toki tehdään reissuvideo mutta niin että pääosassa on kaikki muu kuin ajelu ja tiet (projekteihin ja muihin erikoisiin mestoihin tutustuminen edellä) ja näistä erikoisista paikoista otetaan vinkkejä vastaan!? Vapaaehtoisia ja paikkoja tarvitaan siis paljon koska tuskin ajankohta sopii kaikille!
Nämä erikoiset paikat voi olla vaikka mielenkiintoisia nähtävyyksiä tai ravintola tai yöpymispaikka tai oikeastaan ihan mikä tahansa missä ei joka poika ole käynyt.

Tänään pääsin laittelemaan osia yhteen ja uutta jaksoa sopii odotella varmankin ensi viikolla. Ja vaikka uhosin että teen kaikki loput hommat yhteen jaksoon niin teen kumminkin vielä kaksi jaksoa.
Pitää sanoa että on kyllä lystiä liitellä puhtaita ja kunnostettuja osia toisiinsa kun kaikki on hyvin valmisteltu :jippikaijee::jippikaijee::jippikaijee:

Nyt pääsee katsomaan alusta saakka. Pidetään pientä äänestystä onko tuo voiceover hyvä vai miten toimitaan jatkossa??

Viimeksi muokattu:
Kyllä tulee hieno ja ääni voice overille. Omaan silmään ja korvaan sopi.

Hyvä että maistuu!! Oikein itteäkkin jännittää mitä seuraavassa projektissa tapahtuu 😄😄

Rupiaa olemaan läjässä paitsi tankki ei ole vielä valmis. Jos vanteiden väri kiinnostaa niin sen näkee ssamotorsport istagram tililtä. Pistäkää sekin seurantaan :D :WAZAAP:

Ideoita kaivataan!! Vaikka ei ole tämäkään projekti valmiina niin mielellään kuulisin millaista projektia haluaisitte nähdä?? Jossain kohtaa pitää tehdä toi kawan perä ja yläkolmio yms mutta uuden ison projektin aihio ideoita ainakin tarvitaan.

Rakentele joku Classic-luokan kilpuri, säännöthän antaa rakentaa vaikka minkämoisen laitteen kun luokkia on niin monta. Eikä budjettikaan ei tarvii olla iso... Sitten käyt radalla treenamassa (Orgin päivillä tietty), kuvaamassa ja tekemässä tarinaa muistakin ratakäyttöön rakennelluista laitteista...ja niiden tekijöistä, kuskeista yms.. Uutta kulmaa sulle itsellesikin?

https://www.moottoriliitto.fi/ajajille/saannot/classic-racing/

Rakentele joku Classic-luokan kilpuri, säännöthän antaa rakentaa vaikka minkämoisen laitteen kun luokkia on niin monta. Eikä budjettikaan ei tarvii olla iso... Sitten käyt radalla treenamassa (Orgin päivillä tietty), kuvaamassa ja tekemässä tarinaa muistakin ratakäyttöön rakennelluista laitteista...ja niiden tekijöistä, kuskeista yms.. Uutta kulmaa sulle itsellesikin?

https://www.moottoriliitto.fi/ajajille/saannot/classic-racing/

Oho aika yllättävä ja hyvä idea. Tykkään kyllä vanhojen kilpapyörien lookista. Pistetään mietintämysyyn tosin itse olen niin huono moottoripyörällä ajaja että tuskin radalle ilkeän mennä mutta tossa on kyllä potenttiaalia!
Toinen hyvä idea mikä tuli muuta reittiä pitkin on tälläinen ns. Seikkailupyörä ja siitä vois kans tehdä jatko jaksoja.

^ noo jos ei aikomuskaan oo kisata niin sääntökirjan saa heittää romukoppaan ja voit rakentaa racerin ihan oman maun ja budjetin mukaan. Toimivat ominaisuudet ja turvallisuus edellä?

Oho aika yllättävä ja hyvä idea. Tykkään kyllä vanhojen kilpapyörien lookista. Pistetään mietintämysyyn tosin itse olen niin huono moottoripyörällä ajaja että tuskin radalle ilkeän mennä mutta tossa on kyllä potenttiaalia!
Toinen hyvä idea mikä tuli muuta reittiä pitkin on tälläinen ns. Seikkailupyörä ja siitä vois kans tehdä jatko jaksoja.

Vaan eikös siellä radalla, hitaassa ryhmässä ajellessa opi? Ja kouluttajat opettaa, itsekkin "varjolla" käynyt pari kertaa ja vaikkei se todellakaan mikään ratapyörä ole, niin opin kuitenkin omasta mielestäni paljon asioita pyörästä ja itsestäni jotka voin suoraan siirtää kadulle, ja ei, vauhti se ei ole :) Ja olihan se hauskaa!!

^ noo jos ei aikomuskaan oo kisata niin sääntökirjan saa heittää romukoppaan ja voit rakentaa racerin ihan oman maun ja budjetin mukaan. Toimivat ominaisuudet ja turvallisuus edellä?
Joo näin on :thumbsup:
Vaan eikös siellä radalla, hitaassa ryhmässä ajellessa opi? Ja kouluttajat opettaa, itsekkin "varjolla" käynyt pari kertaa ja vaikkei se todellakaan mikään ratapyörä ole, niin opin kuitenkin omasta mielestäni paljon asioita pyörästä ja itsestäni jotka voin suoraan siirtää kadulle, ja ei, vauhti se ei ole :) Ja olihan se hauskaa!!
En tiedä opinko minä :D mutta pitää varmaan käydä tolla mun zrx kawalla kokeilemassa kunhan saan sen mielestäni toimivaksi..

Etsintäkuulutus!!
Koson mittarin nopeusanturin magneetit on hukassa!
Onko kellään tai mistä niitä saa?? 5kpl tarttis!

Back