Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei siinä mitään, tuohan on ihan oikein. Ajattelin vaan, että jos kiire on niin... Itse toimin samoin jos kiirettä ei ole.Tilasin saksasta kun nuo stormin pelkät postihinnat on jo enemmän kun kymmenen kappaletta magneeteja posteineen saksasta.... Tosin voisin vältää postit hakemalla ne liikkeestä mutta sinne en mene....
Tämmöstä pennin venytystä on pienellä budulla rakentelu![]()
Jostain vanhasta kyykystä racereplica oikeine väreineen kaikkineenIdeoita kaivataan!! Vaikka ei ole tämäkään projekti valmiina niin mielellään kuulisin millaista projektia haluaisitte nähdä?? Jossain kohtaa pitää tehdä toi kawan perä ja yläkolmio yms mutta uuden ison projektin aihio ideoita ainakin tarvitaan.

Jostain vanhasta kyykystä racereplica oikeine väreineen kaikkineen
Omani,vastaava toteutus:katso liitettä 17689

Tässä ihan hulluna ootellu loppuhuipennusta![]()

Aika monena lauantaiaamupäivänä olen katsonut tuoreen jakson, mitä mä ens lauantaina teen?
Malttaisiko tätä Finaalijaksoa lauantaiaamuun säästää? Tuskinpa...
Monen mielestä nää mun videot sopii paremmin joko perjantai tai lauantai ILTAAN. Mahdollisimman kosteaan sellaiseen 浪
Edellisen "kauden" katsoinkin melkein kokonaan juuri noin![]()

Tänks ! Tätä on ootettu ja tulihan se sieltä. Komee fillari ja nyt vaan olis nastaa saada kuvaa tienpäältä ... no ehkä on parasta ootella hieman. On se hieno, KIITOS !
Kylläpä tuli taas komee fillari. Saat antaa vinkkejä mun prätkille, kun kesällä nähdään.
Ootko miettinyt, että pyörä olisi esillä näyttelyissä? Lahti Hela Ride-in bike showssa?