Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, eilen ajeltiin noita mutkia ja mua ainakin oikeesti hirvitti se soran määrä......ja tosissaan soraa on aika paljon tiellä, etenkin joissain mutkissa...
Ja sehän onkin sitten vaikeempi tilanne, ku jöpöttää tollanen 35 senttinen mela ajopuvun sisällä.Tuli tosiaankin aivan man saaren fiiliksetOon vieläkin aivan mela pystyssä![]()
![]()
Samanlainen tilanne sattui mulle toissapäivänä boxin tiellä. Siel on kans pitkä suora ja aattelin että nyt vähän kokeilen. Näin kuitenkin valkoisen pläntin toisessa päässä ja ajattelin että oliskohan se itse poliisi. En sitten kokeillut ja ajelin kiltisti kuuttakymppiä. Poliisipakuhan se oli.Oli kuumat paikat 22.7. Siinä takasuoralla(automuseon kohdalla)joutui hiukan antamaan pytyille ruokaa. Kaukana näkyi auto tulevan vastaan, ajattelin että himmataan nyt jos sattuukin olemaan kova laki liikkeellä. Ja olihan se. Jumaliste kyllä pumppu hakkasi pitkään...
Jep samaa totean minä...Kävin tänään ajamassa bodomin myötäpäivään ja pieni varoituksen sana on paikallaan.
Tänä vuonna hiekkaa ei ihan älyttömästi ole, vaikka sitä muutamista mutkista löytyy hieman enemmän. Tämän vuoden ongelma on taasen routavauriot, parissa kohtaa on asfaltti aika vittumaisella railolla ja jos jonkinmoista nyppylää on asfalttiin noussut - mennään ainakin eka kiekka varovasti siellä![]()