foxterrier
New member
Dodii
..elikä tiistaisin Vääksyyn ja torstaina Lahteen satamaan... tääkii tulee joskus kun ei sada
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
viikistäkin tullaan...Tässähän minä Mäkkylässä Banditillani ihmisiä kiusaan. Ilmottaudun paikalle.Ajeleeko kukaan Kehä I:tä pitkin Leppävaaran vallikallion shellin ohi? Se on 24h shell ja siinä vois joskus törmäillä kohtalotovereihin?
nimim. asuu itse vieressä, joten siitä hyvä lähteä tai lopettaa ajolenkki.
![]()
eli kalajokilaakson org:laiset kokoontuu ylivieskan mix*s kahvilan edessä joka keskiviikko klo 17-19 välissä!JKL:n kahvipäivää ja paikkaa muutettu.
Joo Susikoskella käy pirusti motoristeja on sitten Orggilaisa tai ei mut paljon käy.Orggilaisista kotkassa en osaa 100% varmasti sanoa, mutta valtaosahan motoristeista on istuskellut kahvittelemassa susikosken baarilla. Sieltä itse ainakin lähtisin etsiskelemään.
Ei hitossa! Ei huvita leimautua kukkahatuksi, vaikka en mikään pamppers olekaan. Muutenkin ihan yks ja sama tunnistaako joku tuolla tien päällä. Tutut tuntee ja se riittää.Orgin tarraa vaan kiinni pyörään/pottaan niin johan tunnistaa. Mielestäni vielä hiton hienoja ne kromiset... Oman kypärän takaraivossa moinen kimaltelee![]()
jaha, saatampa tuppautua kahavitteleen keskiviikkona jos tästä nivalasta siihen suuntaan oon menos =)eli kalajokilaakson org:laiset kokoontuu ylivieskan mix*s kahvilan edessä joka keskiviikko klo 17-19 välissä!JKL:n kahvipäivää ja paikkaa muutettu.
eli kaikki kalajoki-toholampi-haapajärvi-pulkkila akselilta ja myös kauempaa ajelijat tervetuloa!![]()
![]()