Syyskesällä 2006 ostin MotoSeinäjoelta perus-Bonnen ja siinä kiinni olleet sivulaukut. Toistaiseksi en ole pyörää mitenkään rakennellut. 1000 ja 10000 huollot olen teetättänyt. Viime syksynä takapyörästä meni pinna poikki itsestään. Sitä ei sitten varaosakatalogien mukaan ole myynnissä, mutta Tampereelle Mototown vaihtoi takuuseen koko takavanteen (joten heillä lienee nyt varaosapinnojakin). Mulla on kevättä odottamassa ne tulpat sylinterikanteen (tulppaamaan ne "mitkä lie" pakokaasun kierrätysputkistot).
Sellaisesta täällä jo kirjoittelinkin, että tankin korvausilman saanti on aika tiukoilla. Sadesäällä ei tahdo korvausilmaa riittää, jos nopeus kasvaa yli 95km/h. Poudalla ei moottoritienopeudetkaan haittaa. Tuosta eivät oikein huollossakaan tienneet mitään, mutta joku kaveri vastaili ainoinaan, että kannattaa ottaa tankin korvausilmaletkusta sellainen "takaiskuventtiili" pois, jonka tarkoitus on estää bensan valuminen maahan, jos pyörä on nurin.
Pyörällä on nyt ajettu yli 12.000km ja takarengas on kerran vaihdettu. Syyskylmillä ja viikon seisomisen jälkeen täytyi startata useampaan kertaan, että bonne jäi käyntiin. Mutta yleisesti sanoisin, että tuo on luotettava peli, bensan kulutus siinä 4,7 ltr/100km yksin ajettaessa. Heitin viime keväänä sellaisen 3700km reissun sillä Tampereelta, Rovaniemelle, Skibotteniin, Tromssaan, Lofooteille ja pohjois-Ruotsin kautta Ouluun ja takaisin ilman muuta ongelmia, kuin tuon korvausilman saannista johtuvan takeltelun Ruotsin vesisateissa. Tulevalla kaudella ajattelin lähteä pyörällä keskieurooppaan.