tapjar
New member
Lykkäsin tänään R1200GS:ään (-06) kiinni tuon Acceleratorin, halvemman version. Plug and play.
Ajossa tuntuu todella hyvältä. Vaikutus ei ole hirveän suuri mutta kyllä se tuntuu. 2...3 tonnin kierroksilla vetää kakistelematta ja tosiaan siinä 5 tonnin kierroksilla puhuu ihan eri tavalla. Käynti on tasaisempi. Mitään huipputehon lisäystä en perstuntumalla kehu, mutta kaiken kaikkiaan pirteempi on ulosanti. Ja kaasuun vastaavuus parani, eli pieni ranneliike antaa ikäänkuin sen minkä ennen sai vasta kun väänsi tupin kokonaan nurin.
Suosittelen. Maksoi 35 €, tuli kirjepostissa kotiin alta viikossa, ja asennus gessuun kesti noin 10 minuuttia.
Tilatessa muuten oli kysymys että onko pyörä katillinen vai ilman. Mulla siis pyörä on tehtaan vakio eli normiputkistolla ja muilla kamppeilla. Tarkoittanee, että viriputkelliseen toimittavat eri kilkkeen joka tarjoilee vielä enemmän soppaa?
btw: 2500...3000 rpm alueella ilmennyt Surging, nypytys, eli Konstant Fahr Ruckeln ei hävinnyt mutta väheni jonkin verran.
Ajossa tuntuu todella hyvältä. Vaikutus ei ole hirveän suuri mutta kyllä se tuntuu. 2...3 tonnin kierroksilla vetää kakistelematta ja tosiaan siinä 5 tonnin kierroksilla puhuu ihan eri tavalla. Käynti on tasaisempi. Mitään huipputehon lisäystä en perstuntumalla kehu, mutta kaiken kaikkiaan pirteempi on ulosanti. Ja kaasuun vastaavuus parani, eli pieni ranneliike antaa ikäänkuin sen minkä ennen sai vasta kun väänsi tupin kokonaan nurin.
Suosittelen. Maksoi 35 €, tuli kirjepostissa kotiin alta viikossa, ja asennus gessuun kesti noin 10 minuuttia.
Tilatessa muuten oli kysymys että onko pyörä katillinen vai ilman. Mulla siis pyörä on tehtaan vakio eli normiputkistolla ja muilla kamppeilla. Tarkoittanee, että viriputkelliseen toimittavat eri kilkkeen joka tarjoilee vielä enemmän soppaa?
btw: 2500...3000 rpm alueella ilmennyt Surging, nypytys, eli Konstant Fahr Ruckeln ei hävinnyt mutta väheni jonkin verran.