Boss Hoss??

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP-800
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

JP-800

MotOrg ry
Pirkanhovissa pysähdyin duunimatkalla kahville ja silmiini pisti ihmeellisen näköinen pyörä. Pyörä oli HEMMETIN iso customi. Kyseessä ei ollut mikään Goldwing tai muu tyyppinen sohva vaan ihan ihka aidon kustomin näköinen pyörä, mutta esim. tankki oli varmasti kaksi kertaa isompi kuin muissa pyörissä ja takanakki oli varmaan 240.

Tietääkö kukaan tästä pyörästä enempää? Jos kuvia vielä löytyisi jostain niin olisi hyvä.
 
Se on niitä ameriikan poikien juttuja, ne kun eivät pysy missään kohtuudessa. Aina pitää kaikki panna överiksi, tyyliin meillä on satiaisetkin siilin kokoisia. Boss-Hossia tehdään kahdella koneella Chevyn 350 kuutiotuuman V-8 (5.7 litraa ja hevosia 355) ja jos se ei riitä niin rykästään koneeksi 502 kuutiotuuman V-8 (8.2 litraa, heppoja 502). Koita sitten kääntää tuommosta vehjettä mutkaan, siinä sen verta paljon koneessa hyrrävoimia, että voipi olla mielenkiintoinen kokemus. Suomessa on ainakin tuollainen 350 malli, joka on ollut ajoittain myynissä. Lisätietoa löytyypi:


http://www.bosshoss.net
http://www.boss-hoss.com/
ja sitten vielä kuva tuollaisesta 502 mallista
 
Voi hyvä tavaton millanen vehje!!!
Jenkeillä täytyy aina kaikki olla suurinta...
 
Jos tuon hankkii "jatkeeksi" niin "alkuperäinen" täytyy olla jo sisäänpäin kasvanut
biggrin.gif
 
Jenkit on jenkkejä..
mad.gif


Hyvän tähären jos tuollaisella lähtisi valoista röörit auki niin pyörää saisi etsiskellä näsineulan katolta..
 
Hehe... joo Boss Hoss on jenkki lelu!
smile.gif


Tosin kaverilla joka asustelee tuolla jenkeissä niin sillä on tallissa sellainen pyörä kun Boys Toys ja on samanlainen kun tuo Boss Hoss.
 
No tuommosen pyörän ajamiseenkin tarvitaan jonkin sorttinen Boss Hoss, ei oo varmaan kevyimmästä päästä tuo pyörä.

Millaisetkohan äänet tommosesta myllystä lähtis, oiskohan missään ääninäyte pätkää, jos löydätte pistäkääpä tänne.
smile.gif
 
Joo nähty on yksilö jopa Vaasassa mesuilla kevväämällä. Aikamoinen vempele.
Ostohalut jäädytti arvioitu n. 600.000mk (100912,75€) oleva hinta näillä tienesteillä.
Pyörähän on käsityötä alusta loppuun ja sen näki elävästä yksilöstä. Mistään ei oltu tingitty.
Ehkä mp-maailman RR.
 
Pyynikillä oli toissaviikolla kaks Boss Hossia, joista toinen on ainakin täältä tampereen suunnalta. No äänet on tietenki, kuin chevyssä...
 
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Pakoputki @ Kesä. 13 2002,00:14)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Millaisetkohan äänet tommosesta myllystä lähtis, oiskohan missään ääninäyte pätkää, jos löydätte pistäkääpä tänne.
smile.gif
[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Ihan ääninäytettä en tähän hätään löytänyt mutta kuvaa ja onhan tuossa hiukan soundeja mukana!
biggrin.gif

Koko on n. 2.7 megaa joten ei mikään hirveen iso!
V8-Burnout
 
En tiä millanen on Pomoheppa ajaa, mutta sen tiän et tuli hirvee suonenveto nivusiin, ku yritin hetken istuu sen päällä ihan vaan kylmillä tyypeillä. Joutuu nimittäin haarat oleen aikasmoisen levällään, jotta saa räpylät sijoteltuu eri puolille pikkulohkoa isolohkosta ny puhumattakaan.

Kyl mun mielestä mp vois olla niinku jalkojen väliin sopivampi kuin tuo pomoheppa. Kulkee se kyllä varmasti eri hyvin, ja yks juttu siinä on, minkä mä ottaisin kustomiin ihan heti, nimittäin automaatti. Leppoisaan kruisailuun olis sopivin peli, jossa vaan käännetään kaasua ja painetaan jarrua.

Ootteko ikuna huomannu, että ei automaattivehkeessä tartte mitään kännykän häns frii sarjaa, mutta neekerivaihteises ei vaan turvallisesti pysty puhuun muuta ku pitkäl matkaal motarilla. No näköjään tuo Toni olikin löytäny ratkaisun tohonkin pulmaan, eli korvanappi-hf, joka ottaa puheenkin korvasta...

Juu. Simmottis.
xmas.gif
 
Kyllä. Itse Chevyn 5.7B(n.235hv)Pick-Upia muutaman kerran ajaneena, voin sanoa että voimaa riittää ja on kuulemma moni äkkinäinen puheissaan osaava kuski saanut aikaan pahaa jälkeä ja mitä se sitten on moottoripyörässä...
Noh, jenkkithän on yliampumisen ammattilaisia, eikä he yritäkkään saada ymmärrystä muualta.
 
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (italowestern @ Kesä. 17 2002,17:48)</td></tr><tr><td id="QUOTE">ja yks juttu siinä on, minkä mä ottaisin kustomiin ihan heti, nimittäin automaatti. Leppoisaan kruisailuun olis sopivin peli, jossa vaan käännetään kaasua ja painetaan jarrua.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Jep! Ja jarrut voisivat olla sellaiset että on sama painatko etu tai takajarrua niin jarruteho automaattisesti jakaantuu oikeassa suhteessa etu- ja takajarrulle ja näin ollen äkkijarrutuksessa (ja miksi ei muissakin tilanteissa) saat aina pyörän jarruista maksimaalisen hyödyn.
 
Viime tiistaina pyynikin jälkimainingeissa siinä rannassa Näsinneulan lähellä oli ainakin yksi Bossi parkissa.
Oli _todella_ massiivisen kokoinen ja kun kuski lähti niin
oli aika epätodelliset äänet kun prätkä lähtee liikkeelle kasin äänien säestämänä. On niin leveä että tuskin esim. nahkahousuilla pääsee pyörän päälle =)
 
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Jutajammu @ Kesä. 13 2002,01:19)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Joo nähty on yksilö jopa Vaasassa mesuilla kevväämällä. Aikamoinen vempele.
Ostohalut jäädytti arvioitu n. 600.000mk (100912,75€) oleva hinta näillä tienesteillä.
Pyörähän on käsityötä alusta loppuun ja sen näki elävästä yksilöstä. Mistään ei  oltu tingitty.
Ehkä mp-maailman RR.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Melkoinen hinta sillä suomessa on, jenkeissä kattelin uusien maksavan noin. 35 000 - 40 000 $

Mutta olis kyllä leppoisa kruisailupeli..

Ja osataan noita erikoisia rakentaa euroopassakin, taannoin oli saksassa (missäs muualla  
hehe.gif
) myynnissä chopper-trike joka oli tehty 3,0l porschen tekniikalla, huiput oli 280km/h, vois poliisi-setä olla ihmeissään kun porvoon motarilla täräyttäis huiput lasissa tutkaan..  
blush.gif


Saksassa tollainen on vielä laillinen, mutta koitappa rekisteröidä suomessa..
 
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (puuha-pete @ Syys. 03 2002,10:13)</td></tr><tr><td id="QUOTE"></span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Jutajammu @ Kesä. 13 2002,01:19)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Joo nähty on yksilö jopa Vaasassa mesuilla kevväämällä. Aikamoinen vempele.
Ostohalut jäädytti arvioitu n. 600.000mk (100912,75€) oleva hinta näillä tienesteillä.
Pyörähän on käsityötä alusta loppuun ja sen näki elävästä yksilöstä. Mistään ei  oltu tingitty.
Ehkä mp-maailman RR.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Melkoinen hinta sillä suomessa on, jenkeissä kattelin uusien maksavan noin. 35 000 - 40 000 $

Mutta olis kyllä leppoisa kruisailupeli..

Ja osataan noita erikoisia rakentaa euroopassakin, taannoin oli saksassa (missäs muualla  
hehe.gif
) myynnissä chopper-trike joka oli tehty 3,0l porschen tekniikalla, huiput oli 280km/h, vois poliisi-setä olla ihmeissään kun porvoon motarilla täräyttäis huiput lasissa tutkaan..  
blush.gif


Saksassa tollainen on vielä laillinen, mutta koitappa rekisteröidä suomessa..[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Mikäs järjestö alkaisi ajamaan asiaa, että saataisi suomeenkin jotakin järkeä tähän rakentelusäädöksiin? Tarvetta olis niin mp, kuin kotilopuolellakin...
 
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (puuha-pete @ Syys. 03 2002,10:13)</td></tr><tr><td id="QUOTE">
Ja osataan noita erikoisia rakentaa euroopassakin, taannoin oli saksassa (missäs muualla  
hehe.gif
) myynnissä chopper-trike joka oli tehty 3,0l porschen tekniikalla, huiput oli 280km/h, vois poliisi-setä olla ihmeissään kun porvoon motarilla täräyttäis huiput lasissa tutkaan..  
blush.gif


Saksassa tollainen on vielä laillinen, mutta koitappa rekisteröidä suomessa..
<span id='postcolor'>
Jos se on 'tehdastekoinen', niin ongelmia ei pitäisi kuulemma olla. Saksassahan on noita pajoja, jotka tekee trikeja ihan oikeesti. Ja semmoinen pitäisi voida rekisteröidä kuten mikä tahansa sieltä tuotu normaalikin pyörä.
 
Wild Viking Partyissä Hangossa oli kaksi Boss Hossia Casinon nurmikolla näytteillä, toisen rekkari oli BOS 1 ja toisen HOS 1
wink.gif
 
Back
Ylös