• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.
  • Osta liput tapahtumiin kaupastamme!

Botniaring 24.-25.8.2013 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hlin
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kaupittelen EI-jäsen mallisen lippuni 24.8. päivälle hitaaseen. Olenkin nääs töissä silloin.
Kyselyt privaan. Pääsen vähän harvakseltaan internetin varteen, mutta katsastelen kun ehdin.

Yhä on lippu tyrkyllä ja ukko itse väärässä päässä Eurooppaa tuolloin. Yhteydet YV:llä, kiitos.

Multa löytyis ylimääräinen jäsenhintainen lippu hitaaseen ryhmään. Jos saisin tuon myytyä voisin ostaa edellisen viestin lähettäjältä keskiryhmän lipun. Eli jos harkitset saapumista uudelle upealle Botnialle (on muuten kiva rata!) niin jeesaa meitä kahta ja osta hitaan lippu multa vaikka kaupastakin niitä vielä saa.

Puuwe ( at ) sahkoposti ( piste ) org tavoittaa parhaiten!

olisiko joku halukas vaihtamaan mun kanssa lauantain liputusvuoron sunnuntaille ?

ryhmä keskinopeet....:cruising:

Liputusvuoro tarjolla sunnuntaille 25.8 nopeeseen ryhmään...

Yhteydenotot yv:llä

Yhä on lippu tyrkyllä ja ukko itse väärässä päässä Eurooppaa tuolloin. Yhteydet YV:llä, kiitos.

Jaha. Bisnes on dynaamista ja pääsenkin paikalle, joten en myy kenellekkään mitään. Ei sillä, että kukaan olis mitään ollu ostamassakaan. Nähdään radalla.

Velottaako botniaring yöpymisestä varikkoalueella? mihin aikaan portit aukeaa/sulkeutuu?

Velottaako botniaring yöpymisestä varikkoalueella? mihin aikaan portit aukeaa/sulkeutuu?

Ei jos olet tulossa ajamaan seuraavana päivänä.

Soita suoraan ratavastaavalle, numero löytyy radan kotisivuilta. Hän tietää silloin olla sulkematta portteja kun porukkaa yöpyy radalla.

(hätätapausten vuoksi portti ei voi olla lukossa jos varikolla ollaan yötä)

Myynnissä 24-25.8 Botnia hitaanryhmän liput a65e
Puh:0505693114

Viimeksi muokattu:
Käsivamman vuoksi en pysty ajamaan, joten kaupan on sunnuntaille nopeen ryhmän lippuvuoro. Voin myös vaihtaa oman lippuvuoroni ihan normaaliin maksettuun lippuun, välirahan maksan tietenkin.

Yhteydenotot yv:llä tai puhelimella numeroon nollaviisnolla-5411573

Back