Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos kaikille mukavasta viikonlopusta. Lauantain vesisade oli kyllä ihan vanurista mutta onneksi viimeisille seteille päästiin ajamaan kuivassa. Sunnuntaina pääsikin ajamaan omaa kovaa ja kello pysähtyi aikaan 1.54.9.
On kyllä kiva rata ei voi muuta sanoa.

Ens kerralla ei tuu ajolinjavinkkiä, jos tohon tahtii parannat![]()

Eli miten?Miltein 2 sekkaa lähti täältäki ku kerroit mite se neulansilmä ajetaan.![]()
Eli onks idea sama ku tässä?katso liitettä 11435Eli miten?
Toi punainen lanka varmaan kyseessä. 2 sekkaa on aika optimistinen. Toki vauhtivasuriin lähtö onnistuu paremmin ja vauhti on jotain muuta kuin ajamalla mutteriksi neulansilmän.
katso liitettä 11435
Toi punainen lanka varmaan kyseessä. 2 sekkaa on aika optimistinen. Toki vauhtivasuriin lähtö onnistuu paremmin ja vauhti on jotain muuta kuin ajamalla mutteriksi neulansilmän.

Hyvien huumekauppiaiden tapaan, teemme aloituksesta kivaa ja edullista. Heikon hetken tullen iskemme, ja viemme rahat sekä sielun.

Viimeistään Botnialla tajusin miten hyvä porukkaa tää meidän orgijengi on. Yhdelle viikonlopulle löytyy jo tän verran orgihavaintoja:
- Foorumikaverin järkkäämä majotus
- Rengasjumpan noin 8 auttavaa käsiparia
- Lainatavarat rengasjumppaan ja pyörän laittamiseen
- Tipsit uuden pyörän hankintaan ja lukuisat onnittelut uudesta pyörästä
- Uusia kumeja hyvään hintaan
- Hyvin järjestetyt ratapäivät
- jne
Hienoa harrastaa tällä jengillä!![]()
Mahtavaa että olet saanut hyvän vastaanoton! Kerro nyt millainen uusi pyörä on ajaa? Onko helpompi vai vaikeampi mitä vanha "tourinki" ajo asennolla varustettu? Toimiko kaikki kuten pitää, alusta kuin unelma ja jarrut huippu hyvät? Olen nimittäin laskeskellut että minulla saattaisi löytyä ensikesäksi säästöjä joko uudehko RC 390 tai sitten vanhempi 600 kyykky. Pitää kyllä käydä koeajamassa RC, toinen asia sitten uskataako sitä ajaa radalla 20 hurjapään seassa ilman että tapahtuu törmäystä.
Kumpaa suosittelette, ajattelin siis ihan vakio RC 390 niitä kilpureita kun ei ole yleensä myynnissä kuin uusia ja liian kalliita minulle. Vai olisiko 690 Duke R hyvä ratapäiville ja helpompi ajaa kuin varsinaiset kyykky pelit? Eihän ratapäivillä haittaa vaikka kortti olisikin vain A2 ja alla tehokkaampi esimerkiksi samanlainen mitä sinulla on?
Oon nyt muutamalla Orgin ratapäivällä käynyt ja aika monesta muustakin tiedän mitä siellä on tapahtunut. Jos vaan tuntuu että pystyy rata-ajon sääntöjä noudattamaan voi täysin huoletta tulla ratapäiville. Mulla kävi niin että en enää kadulla uskalla ajaa, radalla oikein mielellään.

Mahtavaa että olet saanut hyvän vastaanoton! Kerro nyt millainen uusi pyörä on ajaa? Onko helpompi vai vaikeampi mitä vanha "tourinki" ajo asennolla varustettu? Toimiko kaikki kuten pitää, alusta kuin unelma ja jarrut huippu hyvät? Olen nimittäin laskeskellut että minulla saattaisi löytyä ensikesäksi säästöjä joko uudehko RC 390 tai sitten vanhempi 600 kyykky. Pitää kyllä käydä koeajamassa RC, toinen asia sitten uskataako sitä ajaa radalla 20 hurjapään seassa ilman että tapahtuu törmäystä.
Kumpaa suosittelette, ajattelin siis ihan vakio RC 390 niitä kilpureita kun ei ole yleensä myynnissä kuin uusia ja liian kalliita minulle. Vai olisiko 690 Duke R hyvä ratapäiville ja helpompi ajaa kuin varsinaiset kyykky pelit? Eihän ratapäivillä haittaa vaikka kortti olisikin vain A2 ja alla tehokkaampi esimerkiksi samanlainen mitä sinulla on?