• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Brembon jarrulevyistä

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja villeks
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

villeks

New member
Brembon jarrulevyistä

Tulee varmaan kohta eteen että täytyy ruveta miettiin uusia levyjä eteen... Uteliaisuuttani katselin tarjontaa ja vaihtoehtoja on taas hurjasti ja myös hinnoissa on suuret erot. Paksuudet menee 5mm - 6.75 ja on pyöreillä nastoilla ja t-drivee.... Mitähän eroja noissa käytännös on vai onko kyse mieltymyksistä?

Kyse on siis 320mm levyistä ja ovat tulossa ainoastaan rata käyttöön. En kisaile mutta radalla tulee vietettyä aikaa :thumbup:
 
Tulee varmaan kohta eteen että täytyy ruveta miettiin uusia levyjä eteen... Uteliaisuuttani katselin tarjontaa ja vaihtoehtoja on taas hurjasti ja myös hinnoissa on suuret erot. Paksuudet menee 5mm - 6.75 ja on pyöreillä nastoilla ja t-drivee.... Mitähän eroja noissa käytännös on vai onko kyse mieltymyksistä?

Kyse on siis 320mm levyistä ja ovat tulossa ainoastaan rata käyttöön. En kisaile mutta radalla tulee vietettyä aikaa :thumbup:

Mulla oli yksi setti noita T-drive levyjä ja on kyllä hyvät eikä tarvinnu arpoo, että kelluuko levy oikeasti vai ei niin kuin pyöreillä niiteillä niiden likaantuessa. Jos on budjettia niin osta semmoset, jos ei niin sit budjetin mukaan, ei noilla halvemmillakaan pahasti metsään mene.
 
Fast Bikesista (April 21) sattui silmään Sicomin komposiittilevyt.
En saanut ladattua kuvaa niistä, mutta vaikutti mielenkiintoiselta ja kevyeltä,
ainahan se on hyvä jos jousittamatonta massaa saa tiputettua.
 
Fast Bikesista (April 21) sattui silmään Sicomin komposiittilevyt.
En saanut ladattua kuvaa niistä, mutta vaikutti mielenkiintoiselta ja kevyeltä,
ainahan se on hyvä jos jousittamatonta massaa saa tiputettua.

Melko suolainen hinta vaan perus käyttäjälle kun setti maksaa tyyliin 3300euroa.
 
Autoissa nuo keraamiset levyt meinaavat sitä ,että mikään liike ei meinaa ottaa vaihdossa. Renkaanvaihdossa vähän kolhaisee, niin se on muutama tonni siinä.
 
Autoissa nuo keraamiset levyt meinaavat sitä ,että mikään liike ei meinaa ottaa vaihdossa. Renkaanvaihdossa vähän kolhaisee, niin se on muutama tonni siinä.

Jep ja kivi johonkin väliin vähän hankaamaan niin sama juttu.
Ja noistahan kuluma selviää vain punnitsemalla ne. Eli ei perinteisesti mittaamalla paksuutta.
Levyille ilmoitetaan minimipainot. Näin Ainakin fefen kohdalla.
 
Back
Ylös