• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

bridgestone Battlax BT-014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Harri82
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Bladessa oli vakiona en tiiä kumpi malli mut eipä kestäny ku reilu 3500km ja keskeltä melkee silee 1mm jäljellä. Ite otin tilalla metzelerin m1 ja muuttu pyörä aivan eri vehkeeks..
baaa.gif

Saipa BT014 aika kurjat
033102ass_1_prv.gif
arvostelut pidosta ja ohjaustarkkuudesta ym. uusimmassa bike lehdessä. 7 sporttirengasta testissä ja jäi viimiseks.

Zetorin renkaat kyllä mullakin metzelereiks tai misukoiks.
buttrock.gif

Mulla oli esiasennusrenkaana Michelin Diablo Corsat ja siinä on todella hyvä pito niin märällä kuin kuivallakin
bowdown.gif
! Takunen kului kankaille vain 5000km jälkeen
mad.gif
. Vaihdoin alle sitten Bridgestone Bt 014n ja se on jo pariin otteeseen ehtinyt säikäyttää
omg.gif
mutkasta ulostullessa reilumman kahvan käännön yhteydessä, eli pito oli Misukassa valovuoden parempi
thumbs-up.gif
, mutta kestävyys jää sitten nähtäväksi
nixweiss.gif
. Nyt Bt 014ssa kilometrejä takana 3000 ja vieläkään kulumista ei juurikaan näkyvissä. Kahvaa olen kääntänyt edelleen samalla tavalla ja intensiteetillä (lue:raskaasti), joten pitäisin olosuhteita suht samoina. Paineet olen pitänyt takana 2,9barissa ja emännän ollessa kyydissä 3,9-4,0 barissa molemmilla renkailla. Etunen on edelleen tuo esiasennus Misukka ja kestänee loppukauden ja siinäkin loistopito. Eli Misukan etuselle pisteitä 10 kaikin puolin ja takuselle pidosta 10 ja kestävyydestä 6. Bt 014lle pidosta 7 kestävyyden arviointia en vielä pysty antamaan.

vai pirellin diablo corsat?
lookaround_orig.gif

aattelin hankkia MEZ M3, MIC PILOT POWER 2CT tai PIR DIABLO CORSA III

löytys pitoa myös radalle

Mulla ollu BT-014 eturenkaana tän kesän n. 10tkm. Aika äkkiä tuntu kuluvan kantikkaaks (jo n. 5tonnin kohalla) ja sen jälkeen ajo-ominaisuudet ollu hanurista. Vatkaa aika paljon 60-75.n vauhissa..

Mulla kesti BT014 takana n. 9000km Kawa ZRX1200, edessä on kestäny jo 11000km, mut nyt rupee oleen jo aika loppu. Originaalit BT020:set meni vaihtoon tossa 19000km:n kohdalla, ja eturenkaassa oli vielä pikkusen pintaa.
062802moto_prv.gif

Eipä jääny 014:sta mitään hyvää sanottavaa. Kului nopeasti eikä pitäny ollenkaan. Jos -03 FZS 600 sutii asfaltilla kunnon kiihdytyksissä niin kyllä syynä on paska rengas.

Nyt sitten vuorossa Metzelerin Sportec M3, saas nähdä...

Bladessa oli vakiona en tiiä kumpi malli mut eipä kestäny ku reilu 3500km ja keskeltä melkee silee 1mm jäljellä. Ite otin tilalla metzelerin m1 ja muuttu pyörä aivan eri vehkeeks..  
baaa.gif
eipä tuo kulutuskestävyys paljon parane tolla mezzin m1:llä!kesti 600 tasan 5500 ja aivan paskana.koittakaa m3kestää melko hyvin ja pitää myös radalla.

Back