Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ennyt ihan sata varma ole, mut eiköhän Buelilla ihan saman päästele kuin, esim. Rodilla ?? Muistaakseni 70.000km oli se vaihto väli SUOSITUS ?? Korjatkaa jos olen väärässä. Sohvelilla, oli mun Espanjan kamu ajanut jo 100.000km samalla Hihnalla ja teki vielä sillä muistaakseni 9.000km Nordkap / Super Rally reisun Alicanten provinssista . Mutta toki eriasia, kuin RODeissa, eri tehot repii hihnaa, mutta toisaalta sohveli painavampi. Huu Nous.Paljonkos ukot on ajanu bulun hihnal ja paljonko maksaa vaihto?
ja kysees olis ihan h-d kone
Kaverilla meni Fireboltista 10 tonnin kohdilla hihna poikki voinu olla maanantai kappale se hihna.Mistä tilasit jenkkilästä sen sun hihnas mites muuten tullin kanssa nappasko paketin haltuunsa ja pyyteli ALV maksuja tosta.Riippuu buellista ja remmistä... XB:t on ilmeisesti herkempiä katkomaan remmejä kuin putkirunkoiset, esim. tossa mun '03:ssa on remminvaihtoväli laitettu huolto-ohjelmaan 24000 kilsan kohdalle. Tosin tuo '03:n alkuperäinen remmi on kuuluisa katkeamisalttiudestaan, '04 remmiä ja hihnapyöriä parannettiin ja niiden pitäisi kestää paremmin mut silti ulkomaan foorumeilta saa melko usein lukea katkenneista remmeistä suht' vähäisillä kilsoilla.
Mä tilasin itselleni vararemmin tallin ylisille, maksoi jenkeistä hommattuna n. 170 erkkiä. Vaihdon ajattelin hoitaa itse, ei toi mikään amerikan temppu ole.
Tilasin American Sports Bikeltä, halvemmallakin kuulemma saa mut tilasin samalle kertaa n. $500 edestä muuta kamaa...Mistä tilasit jenkkilästä sen sun hihnas mites muuten tullin kanssa nappasko paketin haltuunsa ja pyyteli ALV maksuja tosta.![]()
Itsekin mietin tota '04=> hihnapyörämuutosta, mutta se on aika kallis operaatio. '03:eenkin myydään parempaa belttiä, eli aina ostaessa kannattaa tsekata, että kyseessä on päivitetty osanumero. Lisäksi laitoin FS:n jousikuormitetun kiristimen, myös sen pitäisi osaltaan tehdä remmin elämä helpommaksi.Se '03 hihna on tosiaankin aika lailla heikompi kuin 2004 eteenpäin. Eikä noissa uusissa hihnoissa ainakaan huoltokirjan mukaan varsinaista vaihtoväliä ole. Omallani on päästetty nyt vajaa 18000km.
Jos/kun 03-hihna katkeaa, kannattaa melkeinpä harkita 04-muutosta. Vaatii uudet hihnapyörät ja uuden jämäkemmän hihnan.
Jos ajelee ilman niitä hihnasuojia niin hihnapyörän ja hihnan väliin lentävä moska syö hihnaa varmasti nopeampaa.
Juu ! Täytyy vähä päivittää tota RODI Hihnahommelia, eli siis Buelista en tiedä, mutta V-ROD ei huoltokirja tunne edes mitään määräaikasta vaihtovälii. Eli JOKA huollossa Hihnan kunto tsegataan, ja vaihetaan VAIN tarvittaessa. Toki uusi pitää laittaa jos katkiaa, mutta kuulemma harvinaista RODI:ssa On aika hyvin suojattu hihna.Ennyt ihan sata varma ole, mut eiköhän Buelilla ihan saman päästele kuin, esim. Rodilla ?? Muistaakseni 70.000km oli se vaihto väli SUOSITUS ?? Korjatkaa jos olen väärässä. Sohvelilla, oli mun Espanjan kamu ajanut jo 100.000km samalla Hihnalla ja teki vielä sillä muistaakseni 9.000km Nordkap / Super Rally reisun Alicanten provinssista . Mutta toki eriasia, kuin RODeissa, eri tehot repii hihnaa, mutta toisaalta sohveli painavampi. Huu Nous.Paljonkos ukot on ajanu bulun hihnal ja paljonko maksaa vaihto?
ja kysees olis ihan h-d kone![]()
Viimeistään silloin. 1125 R:ssä eka vaihtoväli oli n.16500. Ja tässä piti olla joku uus hieno vahvistettu hihna!Uudemmissa buelleissa hihnanvaihtoväli oli silloin kun se menee poikki, muistaakseni.
Eikös tossa 1125:ssa ole jo se hieno "lifetime" remmi? Jos näin on, niin en tosiaan taida vaivautua vaihtamaan hihnapyöriä, -suojia ja jarrusylinteriä... Toki 1125 varmaan riivaa remmiä enemmän kuin 9 mut silti.Viimeistään silloin. 1125 R:ssä eka vaihtoväli oli n.16500. Ja tässä piti olla joku uus hieno vahvistettu hihna!
Ei kuulu ei. Onneksi sentään jostain sellaisen hihnan löysivät. Mitään muita osia ei näy eikä kuulu. Ne sentään menevät takuuseen.Mulla on se käsitys että jenkkilässä tehdastakuu korvaa jos hihna katkeaa takuun aikana, edellyttäen että orggis hihnasuojat on paikallaan. Ei taida tulla kuuloonkaan täällä pohjolassa?![]()
Samaa vikaa löytyy kytkimestä. Takavilkku lakkas toimimasta ja jarruletku pitäis vaihtaa. Toi kytkin olis varmaan tullutkin kuntoon, jäi vaan niin vähän varotusaikaa kun huolto oli jo tilattu.Mitäs osia sulla on menos vaihtoon? Mul vaihdettiin just kytkimeen uutta osaa takuuseen rupes nesteet tuleen ulos kytkinkopan "juoru" reiästä.