Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Triplessä on eniten potkua, parhaat äänet ja tyylikkäin ulkonäkö. 1050 päivitysversiossa siis, 955 on muotoilultaan aika pahasti 90-luvun alkupuolella.Olen tuumaillut pyörän vaihtoa ja kiinnostuksen kohteina ovat uusi Buell lighting long,Triumph Speedtriple ja MT01.Olisikohan jollain jotain hyviä tipsejä ja ajokokemuksia,kertomuksia tai tietoja tyyppivioista?
Kaikki tieto ja vertailu ko pyöristä kiinnostaa kiitos.
Toisaalta Bölli on aika korkea, mikä kompensoi lyhyttä akseliväliä.Buelli on liian pieni (fyysisiltä mitoiltaan) ja vähän vähemmän laiska, mutta laiska kuitenkin.
Mä oon ajanu Mt01:den ja pikkulenkin Buellin 1200 lightingilla ja pidin kyllä molemmista..potkuakin tuntui tulevan mukavasti kummastakin tietysti vääntöjen takia.Mulla tällähetkellä Yamahan FZ6..nakuna tietenkin ja siinähän on ihan onneton vääntö noihin muihin verrattuna.Tripleä en ole päässyt kokeilemaan ja se on keväällä kyllä ohjelmassa kun vaan mahdollisuus aukeaa.Mua kiinnostaa siitä Triplestä nimenomaan se uusi malli 1050cc koneella.Näistä Uusi triple(1050)on ehdottomasti KUNKKU, sopivasti tehoa, ketteryyttä, näyttävyyttä ja hintakin on alhaisin....![]()
Bölli on hauska, ketterä ja siinä on todella napakat jarrut, mutta muuten tuntuu mopolle. -Edes long versioon ei mahdu kukaan kyytiin![]()
MT-01:stä en ole ajanut, mutta näyttää munattomalle ja tehojen puolesta onkin munaton vaikkakin vääntöä löytyy. Ainoot pisteet siitä, että mamma/kissa(t) mahtuu kyytiin.
Kannattaa käydä ajamassa kaikki pyörät sekä pitää mielessä....Life's too short to ride Jap bikes....
Triplessä kyllä sopii kyytiin satulan puolesta (tietty hippohanurivarauksella) hyvin, mutta takatapit ovat kyykkyjen tyyliin lähellä satulaa. Eli jos emäntä on yli 160cm pitkä niin puoli tuntia on sitten se jaloittelutaukojen väli.Asiaa mutkistaa juuri se että kimulikin on hyvin innostunut pyöristä,tykkää istua kyydissä ja kurvailla myöskin joten pitäs olla jonkinlaiset tilat kyytiläisellekkin ja mahdollisuus likankin kurvailla..eli MT01 voi olla vähän raskas ja tava Buell ainakin kakspäällä liian pieni..
Mä en ikinä edes kuullu Tripleä käynnissä,Talttapää kehui ääniä mutta voiko ne todella olla parhaat??
Kävin tuossa viime kesänä ajamassa 1050 Triplen.. ja sillon siitä lyhyen sepustuksen tännekin kirjoitin. Siihen koeajoon saakka olin aina ollut kyykkypyörien ehdoton kannattaja, mutta Triplen ajettuani jäi jokin kytemään...ja nyt juuri katsellut josko seuraavaksi, rahatilanteen salliessa, menisi sellainen ostamaan..Mä en ikinä edes kuullu Tripleä käynnissä,Talttapää kehui ääniä mutta voiko ne todella olla parhaat??Mt ja Buell pitää mielestäni jo niin mukavat murinat..
Hoghaussissa tollanen on seisonut syksystä saakka, Kukaan ei varmaan ole vielä päässyt kyllä ajamaan sitäNiin ja onkohan kukaan nähny livenä vielä sitä Buellin Long mallia,vai näkyyköhän sellanen vasta messuilla.
Juuh, uudet böllit ovat niin luotettavia kuin jenkit nyt yleensäkään voivat olla! (Hahahahaaaa!!!!)Buellista olen kuullut että niissä vanhemmissa malleissa on ilmennyt monenlaista harmia..mutta eiköhän ne ole saaneet jo lastentaudit korjailtua niistäkin?
En ole koskaan ajanut Lightningilla, Boltti ei ainakaan ole se kaikkeinOlis mukavaa kuulla jos olette kurvailleet pidempää siivua yksin tai minkki kyydissä,että miten se sujuu.
Alkanut TÄMÄ kiinnostaa ja näkyishän tuossa olevan yli 16 LITRAN kannu, pääseehän silläkin. Tuli aikoinaan kierrettyä Eurooppaa V-Maxilla, 15 l tippakannu ja kulutuskin ihan kohtuullinen...En ole koskaan ajanut Lightningilla, Boltti ei ainakaan ole se kaikkein miellyttävin matkapyörä. Suurimmat moitteet saa pieni tankki ja kova satula.
Joo, tuommoinen olisi hauska. Joskin itse modaisin sen näyttämäänAlkanut TÄMÄ kiinnostaa...