Triplellä tuli ajettua 7-800km päivässä. hyvin menee, tuuli ei haittaa yhtään alle 120 jos on toi bug spoileri. Kädet ei väsy, perse tietty puutuu. ajelin viikossa 2300km lapissa.
Triple on kyllä hyvä, kun vääntöä on tosi hyvin alhaalta lähtien ja silti kiertää sen 10tonnia, joka on mukava kierrätys alue. ei lopu jenga kesken kuten mt:ssä ja pöllissä.
trumpan ongelmia on yleensä varhaisten mallien etujarrun pehmeneminen kovassa käytössä. joutuu ilmaileen ja puhdisteleen. siihen on joku recallkin. muutamassa yksilössä on kannentiiviste tihkunut öljyä tai vettä.
Oma pyörä on kyllä rokannut ihan öljynvaihdoilla no problem. reilu 20tonnia nyt mittarissa ja lisää tulee. Triumphin tors putket tuo hyvät äänet ja lisää ne vähän tehookin.
Itse harkitsin kanssa buellia, mutta triumphiin käänsi se, että siinä on toispuoleinen takahaarukka, joka on muuten maailman helpoin takarengashommiin. ja onhan se hieno. lisäksi tehoa on enemmän, niin toimii, itse oon radallakin käynyt vierailemassa ja hyvin toimii trumppa sielläkin.
keulimiseen ja endoiluun toi on tosi helppo.