Buell vs. KTM

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vonikka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Viitatakseni edellisiin kommetteihin, eiköhän se ole makuasia, millä pelillä sitä loppupeleissä ajaa. Ja niin, buellista big-bore kitillä on tosiaanki vaparina 167 hp:tä, 12s:stä turbojen kans jotain n. 200hp:tä, hytti kokoajan pystyssä peli. Dukea ja tripleä ajaneena en voi mitään moittia kumpaakaan, kyllä se silti kääntyi Buluun. Jos
joku haluaa ajella amerikkalaisella tuotteella niin mitä sitä riisikippo äijät mollaamaan, se raaka vääntö joka puhuu. kyllä sitä kylän raitilla enemmän loppupeleissä seurataan ku jotain muoviluotia. Pakkohan sitä on omaansa aina välillä kehua :P "Amerikkalainen" tuote on minun mielestä ainakin toiminut.
062802moto_prv.gif
 
Kaikilla noilla mopoilla on vain yksi tarkoitus ja tavoite... Poistaa kuljettajansa lisenssi mahdollisimman pian... Oikeistaan jokaiselta joka tavoitetaan ajamassa tuolla KTM:llä pitäisi ottaa kortti välittömästi pois... Jos ei vielä ole ehtinyt tekemään mitään laitonta niin silloin kone on vasta käynistetty...
Juu, pitänee paikkansa.
Sain eilen Hannoverin poliisilaitokselta kutsun mennä kuulusteluihin. Ajokortti pitäisi ottaa mukaan.
 
Superdukeen on myös kerätty osat aika laadukkaan oloisesti. On Bremboa ja teräspunosletkua, WP:tä ja Renthalia. Toivottavasti ovat hintansa väärtejä kilkkeitä. Hyvältä ainakin näyttävät...

Toivottavasti todellisuus vastaa mielikuvia!
biggrin.gif
Juu, näihin aiemmin mainittuihin aftermarket osien tarjontaan viitaten; ei tartte olla, eikä juuri olekaan hip-hop palikkaa tarjolla, kun komponentit on jo valmiiksi hi-tekkiä tai vähintään mediumia. Kompromisseja ei juuri löydy.
Tavallaan tylsää, mutta voipa nekin rahat syödä, juoda ja naida.
Ja kyllä, todellisuus vastaa mielikuvaa. Ei paras peli ole, eikä mikään jumalan lahja moottoripyöräilylle, mutta pirun hyvä ja hauska ajaa. Vertailupohjaa on.
 
Ihmeen paljon myöskin seurataan täällä Paraisten kylänraitilla, ollakseen riisikippo tai muoviluoti. Jos se nyt on joku kriteeri mopon valintaan.
 
Eihän siinä mitään, mutta kun HD ei ole sporttipyörä, ja Buell taas yrittää vähän olla. Ei oikeen sovellu sporttikäyttöön tuollainen HD:n pannu.
Jaahas, minä sijoittaisin böllit ennemminkin nakukategoriaan kuin urheilupyöräksi.
No niin minäkin, vaikka sporttisena tiettyjä malleja markkinoidaankin:
http://www.buell.com/en_us/bikes_gear/firebolt/

Kyllä tuolla sanat sport, power yms vilahtelee aika tiheeseen  
wink.gif
 "Ultimate Sport Riding Experience".

Cruisailupelinä menisi Buell minullakin, mutta ei sporttipyöränä.

Sen takia ihmettelenkin, miksi pirun hankalasta aihiosta halutaan sporttipyörä myös tehoiltaan, jos kerran tiedetään, ettei se sellainen ole? Kuitenkin ilmeisesti halutaan siitä oikea sportti, ja moottoriin ytyä niin kuin siinä kuuluisi olla jo tehtaalta.
Sporttia se on pujottelukin, eikä pelkästään kiihdyttely.. Osta sä sitten se Acabion kiihdyttelyyn kun siinä olis sulle oikeen valmistajan konekin ja ilmeisesti tehoa tarpeeksi ens alkuun. (700)
tounge.gif
 
Se on kai niinku euroopan amerikasta eli sisiliasta duunarit, italiasta tehtaan tontti ja amerikoista taalat. Kai se on sit kiinalainen loppupeleissä.
Niihä sen täytyy olla, kun ei kuitenkaan ole Americassa tehty. Cagivan piikkejä muuten myytiin joskus Harlikan nimellä.

Monster S4R voisi olla tässä seurassa ihan hyvä peli. Kotari on silti oma valinta.
 
Ajoin aikanaan tuollaisella piikkiselläkin "hooreellä" jokusen pätkän, eipä siitäkään juuri lauluja syntynyt.

Eikös se tämä eörmäkhin oikea nimitys olisi italo-western?
biggrin.gif
 
Kyllä se taitaa sikäli Jori olla oikeassa, että Cagiva tosiaankin osti 1978 AMF:n italian tehtaan eli entisen Aermacchin ja ryhtyi moottoripyöräbisneksiin. Italiassa tehtaat joskus vaihtaa omistajaa... MV Agustakin kuuluu siihen samaan soppaa vissiin ja mitäs sillä Husqvarnallakin on tossa kuvassa, senhän piti olla KTM:n? Ei osaa sanoa...

Lissäys: Se on Husaberg tietty se KTM:n merkki ja Husqvarna sitte tämän Cagivan, juu...
 
Super Dukessa on paras jousitus.
Amerikanihmeissä on täysin säädettävä alusta, Showa valmistaja, KTM käyttää WPtä.

Onko niiden sisäisissä hiluissa niin paljon eroja on taas eri asia, veikkaan ettei kovin paljoa.
smile_org.gif
Siinäpäs veikkailet. On niissä.
Ja tällä hetkellä täysin säädettävät alustat vakiona löytyvät vain SuperDukesta ja uusimmasta R6'sta.
Kas näppärää, takaiskarissa on vakiona hi ja lowspeed säätö.

Muuten molemmat ovatkin samalla lailla 'täyssäädettävät'.
 
Laitetaan nyt vaikka tähän ketjuun, vaikka asian vierestä onkin:

Eli mistä porukka on ostanut/tilannut kilkettä Buelleihin?
Tällähetkellä olisi ostoslistalla semmoset kumiset crashpadit
rungon/tankin kylkiin. (näin enneunen että tällä kaudella kippaan...)

Löysin jotain brittiläisiä webikauppoja, mutta mikään niistä ei taida
toimittaa britannian ulkopuolelle...
sad_orig.gif
 
Laitetaan nyt vaikka tähän ketjuun, vaikka asian vierestä onkin:

Eli mistä porukka on ostanut/tilannut kilkettä Buelleihin?
Tällähetkellä olisi ostoslistalla semmoset kumiset crashpadit
rungon/tankin kylkiin. (näin enneunen että tällä kaudella kippaan...)

Löysin jotain brittiläisiä webikauppoja, mutta mikään niistä ei taida
toimittaa britannian ulkopuolelle...
sad_orig.gif
Ne kolmion muotoiset runkosuojat on ihan buellin tekemiä, mars mars hoghaussiin tilaamaan.

Trojan Horse ja Bitz4buells kyllä shippaa muuallekkin eurooppaan.

http://ukbeg.com/ on hyvä mesta mennä ja rekisteröidä itsensä, buellin viripalikoiden myyjät ovat itse hyvin aktiivisia tuolla boardilla ja ne kyllä kertoo ja auttaa jos on päätösvaikeuksia.
smile_org.gif
 
Buelliin kun vain saisivat V-ROD koneet käyttöön. Sen jälkeen vois olla ihan kiinnostava pyörä.
smile_org.gif
 
Back
Ylös