Eipä se ole, ainakaan omasta mielestä (tosin olen vain ajellut kaverin SDukella).Rupee yhä enemmän kiinnostaa toi super duke. Miten onks se penkki sit niin kova mitä on puhuttu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä se ole, ainakaan omasta mielestä (tosin olen vain ajellut kaverin SDukella).Rupee yhä enemmän kiinnostaa toi super duke. Miten onks se penkki sit niin kova mitä on puhuttu?
Eipä ole tankkausten välillä alkanut anssi valittaa. Olin jo innoissani tilaamassa geelipenkkiä uuteen pyörään, mutta nyt tullut n. 3tkm ajettuani siihen tulokseen, että nekin rahat saavat mennä parempaan tarkoitukseen. Geelijakkarakaan ei kyllä olis muistaakseni kuin jotain 150€ hintaluokkaa, jos on mimosan herkkä pylly.Eipä se ole, ainakaan omasta mielestä (tosin olen vain ajellut kaverin SDukella).Rupee yhä enemmän kiinnostaa toi super duke. Miten onks se penkki sit niin kova mitä on puhuttu?
Tää koko äänetys on täysin turhaa.... Jokainen sen kai tietää, että KTM on tässä ylivoimainen.PISTE.
Niinpä. Ei kai tämä mikään äänestys ollutkaan. Ja viestiketju muuten, ennen Viperin ansioitunutta mielipidettä, ei ole ollut lainkaan turha. Asiasisältöäkin on tullut, joten harmittaa kyllä jos lähtee tuolle linjalle!Tää koko äänetys on täysin turhaa.... Jokainen sen kai tietää, että KTM on tässä ylivoimainen.PISTE.![]()
![]()
![]()