castafiore
New member
Mukavan näköinen menopeli. Kattelin jo messuilla, että sillä vois olla kiva mennä mutkateitä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Veit jalat suustani.. Itellä on tollanen X1 -00 ja parin kaverin riisikyykkyä kokeilleena en ihan heti omaani vaihtais pois.mua ei nää uudet buellit oikeen säväytä...mut toi vanhempi tuotanto kiinnostaa...S1 ja X1 lightning siis! ne ruokkii meikäläisen silmää jotenki ja semmosta oon nyt katellu...se raaka ulkonäkö suorastaan saa sormet syyhyämään jotta pääsis viemään sen loppuun asti! ei oo vielä sellasta japsanialaista mopoa joka olis yhtä mukaansatempaavan näkönen ja olonen ja kuulonen!
no joo,makunsa kullakinVeit jalat suustani.. Itellä on tollanen X1 -00 ja parin kaverin riisikyykkyä kokeilleena en ihan heti omaani vaihtais pois.
Yllämainittujen lisäksi VVVääntö ja ajamisen helppous on ainakin mulla syyt pitää toi laite tallissa.![]()
3,6-5,5l kulutus on myös meikäläisen mieleen.
Kuulostaa aika oudolta. Buell kun on kuitenkin samaa putiikkia HD:n kanssa ja omaa jo taidot tehdä faittereita. Mitä järkee firman sisäisessä kilpailussa siis olis. En kyllä usko tohon huhuun..Pitäneeköhän paikkaansa huhu, että Buelliin ei tue v-rodin kone ihan lähiaikoina tule, syynä tähän olis se että H-D aikoo valmistaa oman streetfighterin tuon koneen ympärille?