Buell XB9S - Tehdasvalmisteinen faitteri

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GTracer
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mukavan näköinen menopeli. Kattelin jo messuilla, että sillä vois olla kiva mennä mutkateitä.
062802moto_prv.gif
 
Ettei ihan karkaisi käsistä niin Nikolaus A. Otto, joka keksi vuonna 1876 4-tahtisen bensamoottorin (jota myös Otto-moottoriksi sanotaan), oli Saksalainen :)
 
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (FuturaRST @ Helmi. 13 2003,17:40)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Ettei ihan karkaisi käsistä niin Nikolaus A. Otto, joka keksi vuonna 1876 4-tahtisen bensamoottorin (jota myös Otto-moottoriksi sanotaan), oli Saksalainen :)[/QUOTE]<span id='postcolor'>
aivan!!!!
biggrin.gif
 
Vai että on otto sen keksinyt....

Ja Gixxer on taas sitä mieltä ettei mopoissa saa olla valmistusvikoja.....meinaakos se nyt että kaikki Duket ovat #####estä jos yhdestä on puuttunut männänrengas, ja miten ducatit liittyy Buell keskusteluun??.....mutta hei eikös se ollu Turkkulainen Ducati??? :D
 
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Monsteri @ Helmi. 13 2003,21:03)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Vai että on otto sen keksinyt....

Ja Gixxer on taas sitä mieltä ettei mopoissa saa olla valmistusvikoja.....meinaakos se nyt että kaikki Duket ovat #####estä jos yhdestä on puuttunut männänrengas, ja miten ducatit liittyy Buell keskusteluun??.....mutta hei eikös se ollu Turkkulainen Ducati??? :D[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Mää vaan vähän koitin härnätä...
wink.gif

Mullakin kilahti töötti suizasta... Jenkeistä en ole vaan koskaan oikein pitänyt... siis ajoneuvoista..

##### väliä millä mopolla ajaa, kunhan ajaa.

062802moto_prv.gif
 
Edelleenkin olen sitä mieltä, että Buell ja HD Sportster (eivät Big Twinit !) ovat harvoja (muttei ainoita) mopoja, joita voisin ajatella Ducatien lisäksi omistavani...

Viime kesänä olin autonkotterolla perheen kanssa reissulla ja yhdeltä huoltikselta lähti Buell tykittämään baanalle...herranjessus kun se ääni tuntui hyvälle...oikeen mahanpojassa vihlaisi !!
 
Kyllä ne koneet kilahtelee kaikista silloin tällöin. Mulle jäi Kawasta paska maku suuhun kun sitä sai olla koko ajan fiksaamassa, mutta kyseessäpä olikin vm. 86 oleva ZL 600 eliminaattori. Se taisi olla Kawan ensimmäisiä neliventtiilisiä? Korjatkaa jos olen väärässä.

Eräs valtuutettu Kawa-huoltaja haukkui myös kyseisen konseptin... en kerro kuka.

Nyt on alla Triumph ja eikös se perkele jo vuoda öljyä. Mutta korjataan ja katsotaan tilanne uudestaan. Toinen tilaisuus pitää aina antaa.
 
Aivan, kyllä mikä hyvänsä tekninen laite voi p:ksi pamahtaa. Tsemppiä vuodon kanssa, eivätköhän ne probleemat vähäksi aikaa siihen lopu. Omassa pienessä päässäni Triumphilla on ainakin ihan laadukas maine mp-firmana.
 
En jaksa koko ketjua lukea, mutta päivän tuollaisella buellilla ajelin ( sijaispyörä oma oli huollossa ). Aivan karmea peli, laiska, erittäin laiska, tärisee ja värisee, kaiken aikaa tunne nyt irtosi jotain tärkeää, pakoputki päästää paineensa suoraan nilkkaan valoissa. Joskus laivan vessassa istuessa kahden päivän ryyppämisen jälkeen on ollut sama fiilis .... erittäin hutero fiilis, mutta jostain syystä hymyilyttää ja naurattaakin.
Ajoasento on kuin laivan vessasta ( äänetkin joskus ).
 
mua ei nää uudet buellit oikeen säväytä...mut toi vanhempi tuotanto kiinnostaa...S1 ja X1 lightning siis! ne ruokkii meikäläisen silmää jotenki ja semmosta oon nyt katellu...se raaka ulkonäkö suorastaan saa sormet syyhyämään jotta pääsis viemään sen loppuun asti! ei oo vielä sellasta japsanialaista mopoa joka olis yhtä mukaansatempaavan näkönen ja olonen ja kuulonen!

toisaalta jos ei buelli niin sit vanhemman koulun harlikka! ne koneet kiinnostaa kuiteski ja niissä sitä rokkia piisaa!
buttrock.gif
buttrock.gif
 
mua ei nää uudet buellit oikeen säväytä...mut toi vanhempi tuotanto kiinnostaa...S1 ja X1 lightning siis! ne ruokkii meikäläisen silmää jotenki ja semmosta oon nyt katellu...se raaka ulkonäkö suorastaan saa sormet syyhyämään jotta pääsis viemään sen loppuun asti! ei oo vielä sellasta japsanialaista mopoa joka olis yhtä mukaansatempaavan näkönen ja olonen ja kuulonen!
Veit jalat suustani.. Itellä on tollanen X1 -00 ja parin kaverin riisikyykkyä kokeilleena en ihan heti omaani vaihtais pois.
Yllämainittujen lisäksi VVVääntö ja ajamisen helppous on ainakin mulla syyt pitää toi laite tallissa.  
tounge.gif

3,6-5,5l kulutus on myös meikäläisen mieleen.
 
Veit jalat suustani.. Itellä on tollanen X1 -00 ja parin kaverin riisikyykkyä kokeilleena en ihan heti omaani vaihtais pois.
Yllämainittujen lisäksi VVVääntö ja ajamisen helppous on ainakin mulla syyt pitää toi laite tallissa.  
tounge.gif

3,6-5,5l kulutus on myös meikäläisen mieleen.
no joo,makunsa kullakin
tounge.gif
kävin myös testaamassa uutta buellia,ja kyllä siinä pari päivää meni miettiessä.mutta on kuulemma huoltoväli 4000km,ja vaikka laitos olikin kiva ajaa niin ei se kuitenkaan olisi mun peli jokapäiväisessä käytössä...mut jos lotto tms.voitto tulis,niin voishan se olla hankintalistalla kikkailupyöräksi
cool.gif
 
Pitäneeköhän paikkaansa huhu, että Buelliin ei tue v-rodin kone ihan lähiaikoina tule, syynä tähän olis se että H-D aikoo valmistaa oman streetfighterin tuon koneen ympärille?
 
Pitäneeköhän paikkaansa huhu, että Buelliin ei tue v-rodin kone ihan lähiaikoina tule, syynä tähän olis se että H-D aikoo valmistaa oman streetfighterin tuon koneen ympärille?
Kuulostaa aika oudolta. Buell kun on kuitenkin samaa putiikkia HD:n kanssa ja omaa jo taidot tehdä faittereita. Mitä järkee firman sisäisessä kilpailussa siis olis. En kyllä usko tohon huhuun..  
cool.gif

Ko motti sais kyllä tulla pikimmiten johonki fighteriin
062802jumpie_prv.gif
 
itellä nyt m2 cyclone ja saarivaltiossa kovinkin harvinainen kampe, kääntää päät liikennevaloissa, pikkusen erillailla kun japsi vehkeet, joten ei pitäisi alkaa vertailla noinkin erillaisa pyöriä kun japanin kyykky ja usan street fighter, eivät ole tarkoitettu samaan kastiin, älytkää jo s¤%%¤¤na
biggrin.gif
, kaikille pyörä oman maun mukaan, kyykyt on mielestäni ihan jees ja voisin varmaan joskus ostaa semmoisen itsekkin jos haluaisin kunnolla vauhtia.kaverit sanoo että saa kokoajan olla korjaamassa mutta ei yhen yhtä remonttia, joten mukavaa vääntöö kaikille teille.
 
Yli kakskytävuotta olen moottoripyörillä ajanut. 14 kpl japseja on ollut, kaikkia merkkejä ja malleja kakstahtareista superpyöriin.
Melkein kaikki on olleet omallalaillaan hyviä. 15. pyöräni on H-D Softail -86. Pakko sanoa että kun puhutaan 18-vuotta vanhoista kapineista niin vähemmän tätä on pitänyt ropeloida kuin samanikäisiä japanialaisia.
bowdown.gif

Kilometrejä kapistus on niellyt noin 150 000, männät ja sylinterit vaihdettu männäntapin lukkorenkaan irtoamisen vuoksi, alakertaa ja kantta ei ole tarvinnut koskaan ropata. Evo-koneella ajaa hyvin huollettuna 200 000 - 300 000 mikäli ei liiallinen viritysinto pääse iskemään.
Toki pikkuropelointia nuo vaativat, mutta kyllä se kannattaa...
 
Mika taydellinen se on ku tehokkaampaakin versiota saa
tounge.gif
 
Back
Ylös