• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Buell

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wheel
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tänään tuli laitettua buluun uudet öljyt ja suodatin ja lähipäivinä viimeinen voitelu vedellä shamppoolla ja sitten toivotetaan hyvää talviunta. ( tosin tossahan se olohuoneessa talvehtii, että ei tässä varmaan ikävä pääse yllättää  
biggrin.gif
)

Eli toisin sanoen, nyt on lenkit heitetty tältä kesältä. Rupee olee niin paljon multaa mutkissa, eikä renkaatkaan toimi kunnolla, joten ens keväänä sit taas.

Mistäköhän ulkomailta kannattaisi tiedustella buluun noita läpinäkyviä muoviosia, on meinaan ilmanputsarin koppa halki samaten etumaski. Täältä kun ostaisi uudet maksaisi liki 600, halvemmalla tahtoisi päästä.
Takuuvika. Mulla meni yks ilmanputsarin koppa.
Jep, tuttu juttu. Sitä en tiedä mistä noita kannattaa tiedustella että edukkaammin saisi, mutta takuuseen meni mullakin ilmanputsarin koppa ja uus etumaski odottaa myös liikkeessä. Eivät edes mutisseet kun ilmoitin halkeamista, tosin sanoivat etteivät ole ikinä moiseen törmänneet... Sikäli mielenkiintoista kun en tosiaan kuitenkaan ainoa ole jolla muoviosat ovat menneet vaihtoon.

Mun yksilöhän kerää tosin kilometrejä tyhjäkäynnillä - mittariston meinaavat vaihtaa uuteen ja ilmeisesti lähinnä toivovat että se auttaa. Jännityksellä jäämme odottamaan mitä tapahtuu
tounge.gif

Mistäköhän ulkomailta kannattaisi tiedustella buluun noita läpinäkyviä muoviosia, on meinaan ilmanputsarin koppa halki samaten etumaski. Täältä kun ostaisi uudet maksaisi liki 600, halvemmalla tahtoisi päästä.
Takuuvika. Mulla meni yks ilmanputsarin koppa.
Jep, tuttu juttu. Sitä en tiedä mistä noita kannattaa tiedustella että edukkaammin saisi, mutta takuuseen meni mullakin ilmanputsarin koppa ja uus etumaski odottaa myös liikkeessä. Eivät edes mutisseet kun ilmoitin halkeamista, tosin sanoivat etteivät ole ikinä moiseen törmänneet... Sikäli mielenkiintoista kun en tosiaan kuitenkaan ainoa ole jolla muoviosat ovat menneet vaihtoon.

Mun yksilöhän kerää tosin kilometrejä tyhjäkäynnillä - mittariston meinaavat vaihtaa uuteen ja ilmeisesti lähinnä toivovat että se auttaa. Jännityksellä jäämme odottamaan mitä tapahtuu  
tounge.gif
No voi kele, ite kun valittelin halkeamista kesällä Seinäjoella, niin ei puhettakaan, että uusia olisi tarjottu vaihtamaan.
Sanoivat vaan, että jos kiristää liikaa, niin halkee yms. paskaa.

Nyt on Chicagosta tulossa uudet, alle 300$ posteineen, + verot jos jää tulliin.

No onkos tullut talvi? Bulun kello on nollannut itsensä joka yö.
Starttaa kyllä ihan kiltisti.
smile_org.gif

Pari tiukkaa kysymystä -04 xb12r:stä. Onko ns. "suomi/eu" malleissa e-merkki projektorilähivaloissa ? Onko kukaan rekisteröinyt "jenkkimallia" suomeen ?, olis sellanen kiikarissa. Vastaavuustodistus maksaisi sumekolta 140e ja lähi-/parkkivalo umpio n. 118e . Äänenvaimenninkin varmaan tarttis olla "orkkis" tuontikatsastuksessa. Vähän polttelisi mutta toisaalta hirvittää nää v***n direktiivit
033102ass_1_prv.gif
033102ass_1_prv.gif

Heavy shock proof on big twineille.Sportille ja Buellille Red line 75w90 GL-5 gear oil.

hei, miten tuon xb12s moottori kestää? ajattelin hommata käytettynä ehkä saksasta. Onko turvallista ostaa mahdollisesti yli 20tkm ajettua bulua? olettaen että huollot ja muut on tehty asiallisesti.

hei, miten tuon xb12s moottori kestää? ajattelin hommata käytettynä ehkä saksasta. Onko turvallista ostaa mahdollisesti yli 20tkm ajettua bulua? olettaen että huollot ja muut on tehty asiallisesti.
Mulla on toistaiseksi kestänyt n. 28 000 km ongelmitta.
Ei nykypäivänä 20 000 km ole millekään pyörälle yhtään mitään.

Back