Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Siinäpä se kun ei tiedä itsekkään.Ajamalla kuulema. Siinä vanteessa on keskellä semmonen keskiö, joka on "irto-osa" siis prässätty tohon vanteeseen, niin se on irti siitä vanteesta!
Oli käynyt koneistamolla prässäyttään sen kiinni uudestaan vaan ei pysy, tulee kauhee klappi siihen vanteeseen.
Ihme vehje koko purukumi
Omassani meinaan tuo takavanne on kiinni ihan normaaleissa poorauksissa. Ei tappeja, ei mitään. Pelkkä akselipooraus. Takajarrulevykin on samoissa pooreissa kiinni ja vanteen mutteri kiristää sitten molemmat variaattorikoppaa vasten. Siksi ihmetykseni miten tuon muka oikein saa rikki
Vai onko kyseessä kentien juuri tuo pooriholkki? Se meinaan luonnollisestikin on teräskappale, joka on prässätty (?) vanteen keskiöön. Mutta silti aika kumma juttu miten ihmeessä tuo holkki muka voi tuolta klapata irti
Tietty jos nysvään haluu lähteä, ehkä tuota vanteen reikää voisi jollain aluhitsillä tms. täyttää sisäpuolelta, porata uusiksi tuota holkkia varten ja eikun lämmöllä (holkki pakkaseen, vanne uuniin) prässäten takaisin paikalleen