Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
CBR Burnis
Edit:Hassua,kun katsoo tuota takarengasta,niin pyörii yhtä hiljaa,kuin Katto Kassisen ropelli,vaikka 2:nen kaapis ja kierroksia yli 10k rpm..![]()
Joo oon iha samaa mieltä.Huoh, täällä nyt aletaan vinoilee kaikesta mitä ei itse osata ja mikä voidaan todeta laittomaksi.
Mua kiinnostaa lähinnä se että jääkö nilkat maahan vai jääkö ne tossa toimenpiteessä roikkumaan nahoista tai tennissukista housunpunttiin.Jännä nähdä mihin suuntaan lähtee pyörä ja mihin kuski.![]()
Kysy vaikka neuvoa tuolta Puimuri-puolelta.Hei mä haluun kans! Mitäskus mullon ne Dualceebeeässät?![]()
![]()
Emmä malta, ja mitä sitten jos takajarrulevy hiukan hehkuu?Kysy vaikka neuvoa tuolta Puimuri-puolelta.Hei mä haluun kans! Mitäskus mullon ne Dualceebeeässät?![]()
![]()
![]()
Joo, ei se mitää. Onhan siinä mopossa sen verran potkua, että luulis kuminpolton onnistuvan, vaikka takajarru vähä vastustaiski... Mennä vaan!Emmä malta, ja mitä sitten jos takajarrulevy hiukan hehkuu?Kysy vaikka neuvoa tuolta Puimuri-puolelta.Hei mä haluun kans! Mitäskus mullon ne Dualceebeeässät?![]()
![]()
![]()