• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Burnaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Toippari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
ou tsiisus...
biggrin.gif

Huoh, täällä nyt aletaan vinoilee kaikesta mitä ei itse osata ja mikä voidaan todeta laittomaksi.
Joo oon iha samaa mieltä.

Jos ny jumalauta rengas on niin loppuun ajettu että löytyy pelkkää sileää pintaa ja uus nakki on odottamassa vieressä ni minkä helvetin takia ei muka pitäis vähä hupia ja polttais sitä nakkia vaik puhki asti?
confused_orig.gif
Pahanhajuiset savut vituttaa naapurin vanhat piiat, kun taas joka lähiseudun äijä kyttää sitä sun burnouttias ja teinitytöt pyytelemässä nimmaria/puhelinnumeroita sen jälkee.... (no ei ehkä sentää)

Mutta siis mun mielestä toi on iha täysin järkevää hauskaa ku siinä ei rahaa häviä yhtään senttiä ku se on kuitenki menossa kaatikselle se vanha rengas. Ja varsin järkevän topicin Toyboy tekikin. Kun ei ollut 100% varma miten se tehdään mahdollisimman oikein, niin uskalsi kysyä että miten se sitten tehdään. Täydet pisteet Toyboylle tästä kysymyksestä ja kiitokset&tunnustus kaikille jotka vastas kysymykseen eivätkä ruvennu vittuilemaan yms...

Mitenkähän jos burnauksen aikana takanakki ylittää nopeusrajoituksen, mutta etupallo pyörii vielä laillisissa vauhdeissa? nimim olenko tehnyt syntiä...
PS osallistun samalla tällä viestillä "mätäkuun turhin reply" kisaan

Joo, tänää tuli vanha Sportec M-1 poltettua. Sellane vinkki muille jotka aikoo saman renkaan polttaa niin älkää polttako iha loppuun saakka!
Se on si mielenkiintosta ku sieltä paljastuu nää kumin "rungon" rautalangat. Ne kun menee poikki ja vauhtia takasella kiitettävästi niin ne hakkaa lokasuojaa ja kilpee iha mukavasti, huonossa tapauksessa myös takakatteet saa iskemää
confused_orig.gif
Onneks ny ittellä osumaa otti vaan kilpi ja lokasuoja. Prkl, ku en hoksannu ottaa kuvaa niistä langoista.
Mutta olihan se ny helmee!
buttrock.gif

Rullaava burnis kulmasohvalla, helppoa; paikalta lähtö ensin, etujarruun paine ja satulasta se pois, kaasua ja kytkimen reipas irroitus. No nyt pyörii takanen, etujarrua vähemmän ja pyörii etunenkin, joskin hitaammin kuin se takanen. Mahtava homma, kulmasohva matelee viittäkymppiä, savua tekee ja viivaa piirtää. Hienosti menee, hymy tulee huulelle ja pitää vielä vilkaista näkeekö ne tytöt tuossa tien vierellä, no näkeehän ne ja minä näjen ne. Mutta enpä näje hiekkaa tiellä kun huomio on toisaalla. Lopputuloksena mahtavat skraadut sohvaan ja kuskilta muutamat luut remonttiin... heh, no haavat paranemaan ja kas kohta uudelleen, tällä kertaa tuli pelkkää savua ja viivaa... Tosin eipä ollut tyttäriä katsomossa.

Mitä tästäkin sitten voisi oppia, tuskin mitään. Kokeilemalla oppii, ja virheistä. Omista virheistä oppii tosin huomattavasti reippaammin kuin naapurin erheistä.

Back