Busa radalla

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jasu75
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Busa ja rata .. Se riippuu ihan siitä mikä on satulassa , itsellä kokemusta isoista mopoistabradalla suht paljon
Rocket, b King ja Busa ja sitten taas täysi vastakohta Agusta f4. Sanomattakin on selvää että ero on huikea
Mutta kyllä bussilla siellä kerkee , ja jos vielä ajat itsellesi etkä muille niin valinta on hyvä.
Busan ongelma on lähinnä jarruissa ja luiston eston puutokset . Se että kallistus vara loppuu niin ,,,,, no joo
Voisin veikkaa että niitä jätkiä on aikas vähän joka vetää bussin katteet tonttiin radalla. Ja jos kuulut itse siihen ryhmään niin ehkä se ei ole oikea valinta. Mutkille se sopii mainiosti toki ison pyörän vieminen vaatii oikeasti työntö ohjauksen hallintaa ja kropan siirtoa , itsellä on bussissa öhlinssin alusta joten ero vakio busaan on kuin yö ja päivä joten ihan tasapäisesti ei arvioni ole mutta ,moni käyttöiseksi mopoksi tuosta kyllä on.
Toisaalta uusi zzr saattaa olla hieman parempi vaihtoehto , enemmän avustavaa elektroniikkaa ja painopiste huomattavasti alempana ja 100 x paremmat jarrut . Ainoa ongelma ky mopossa on aivan surkea jousitus , kun vauhdit kasvaa alkaa koko peli soutamaan , eli öhlins kii ni on kyllä parempi kuin bussi

Ja ehdottomasti olipa ostosi mikä vaan niin radalle , siellä ainakin oppii sitä viemään
 
Busa ja rata .. Se riippuu ihan siitä mikä on satulassa , itsellä kokemusta isoista mopoistabradalla suht paljon
Rocket, b King ja Busa ja sitten taas täysi vastakohta Agusta f4. Sanomattakin on selvää että ero on huikea
Mutta kyllä bussilla siellä kerkee , ja jos vielä ajat itsellesi etkä muille niin valinta on hyvä.
Busan ongelma on lähinnä jarruissa ja luiston eston puutokset . Se että kallistus vara loppuu niin ,,,,, no joo
Voisin veikkaa että niitä jätkiä on aikas vähän joka vetää bussin katteet tonttiin radalla. Ja jos kuulut itse siihen ryhmään niin ehkä se ei ole oikea valinta. Mutkille se sopii mainiosti toki ison pyörän vieminen vaatii oikeasti työntö ohjauksen hallintaa ja kropan siirtoa , itsellä on bussissa öhlinssin alusta joten ero vakio busaan on kuin yö ja päivä joten ihan tasapäisesti ei arvioni ole mutta ,moni käyttöiseksi mopoksi tuosta kyllä on.
Toisaalta uusi zzr saattaa olla hieman parempi vaihtoehto , enemmän avustavaa elektroniikkaa ja painopiste huomattavasti alempana ja 100 x paremmat jarrut . Ainoa ongelma ky mopossa on aivan surkea jousitus , kun vauhdit kasvaa alkaa koko peli soutamaan , eli öhlins kii ni on kyllä parempi kuin bussi

Ja ehdottomasti olipa ostosi mikä vaan niin radalle , siellä ainakin oppii sitä viemään

Eli busa on hyvä radalle koska:
-Iso ja kankea
-Huono alusta
-Huonot jarrut

Noihan on just niitä ratapyörän ominaisuuksia mitä yleensä haetaan :grin:
 
Eihän se varmasti nopein valinta sinne jos vaihtoehtona on kevyemmät kyykyt ja ratapyörät.

Mutta jos kadulla enemmän ajaa ja radalla satunnaisesti niin oma valinta olisi busa hyvien katuköröttelyominaisuuksien vuoksi.

Katukuskeista, tai satunnaisista radankiertäjistä harva ajaa millään mopolla niin kovaa radalla mitä busalla pääsee jos sitä osaa viedä.. Mitäs busakuskien nopeimmat ratakierrokset ovat, motoparkissa ollaan menty muistaakseeni alle 1:40? Minä jään siitä vielä 10s.. en tosin osaakkaan ajaa, menen tuohon satunnaisten ratakiertäjien joukkoon. Eli muutamia ratapäiviä ja 50+tkm katuköröttelyä
 
Back
Ylös