ysi-ärrä
New member
Elikkäs kertokaahan jotka ootta busista enemmän perillä ku minä ,niin mitä tarvis ottaa huomioon jos tästä tulee ny lähettyä busa kaupoille.
Elikkäs mulla on haaveena vielä joskus(mielellään jo enskesänä) ajaa jollain lentokentällä mailille se kolmesataa rikki.
Ja kukkaro ei kestä kuitenkaan laittaa vielä k8->
Jostain kuulin et 99-00 olisivat rajoittamattomia, mut kuitenki sellasia joista ei voi omaa ruiskuboxia kartoittaa uusiksi. Ja 01-02 kurimalleja joista myöskään ei voi omaa boxia säätää.
Ja k3 ja siitä ylöspäin olevista busista voi omaa boxia kartoittaa uusiksi?
Jos näin niin oisko k3-k7 se mitä kannattais lähtä hakeen? Koska ihan vakiolla sitä kolmeamarkkaa ei varmaankaan saa rikki mailille.
Kuitenki silmälläpitäen sitä et se 300km/h on saatava rikki mailille
Elikkäs mulla on haaveena vielä joskus(mielellään jo enskesänä) ajaa jollain lentokentällä mailille se kolmesataa rikki.
Ja kukkaro ei kestä kuitenkaan laittaa vielä k8->
Jostain kuulin et 99-00 olisivat rajoittamattomia, mut kuitenki sellasia joista ei voi omaa ruiskuboxia kartoittaa uusiksi. Ja 01-02 kurimalleja joista myöskään ei voi omaa boxia säätää.
Ja k3 ja siitä ylöspäin olevista busista voi omaa boxia kartoittaa uusiksi?
Jos näin niin oisko k3-k7 se mitä kannattais lähtä hakeen? Koska ihan vakiolla sitä kolmeamarkkaa ei varmaankaan saa rikki mailille.
Kuitenki silmälläpitäen sitä et se 300km/h on saatava rikki mailille