• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

busan osto aikeet.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ysi-ärrä
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Rahotysyhtiön kappoja jotakin järjestelty ja ne on ensin maksettava pois ja sen jälkeen kauppias voi vehkeen myydä.
Tuohan ei pidä paikkaansa kaikkien rahoitusyhtiöiden kohdalla.
wink.gif

Kuten kerroin, olen ostanut silleen että osa kauppahinnasta maksettu yhtiölle ja osa myyjälle, onnistui.

Ja olen vieläpä kerran myynyt moottorikelkan, josta oli vielä velkaa jäljellä, osan ostaja maksoi mulle ja osan yhtiölle, onnistui.

Eli riippuu varmaankin pitkälle yhtiöstä ja siitä miten hoidettu asiat sinnepäin.
thumbs-up.gif

Edit: Aaa..siis nyt vasta luin tarkemmin, eli tarkoitit varmaankin kauppiaan loppuvelan lunastusta.
blush.gif

Bussukoitahan on myynnissä pilvin pimein. Ja halavalla - verrattuna Bemariin.
smile_org.gif
Onnea niille, kelle Bussukka sopii.
thumbs-up.gif

Rahotysyhtiön kappoja jotakin järjestelty ja ne on ensin maksettava pois ja sen jälkeen kauppias voi vehkeen myydä.
Tuohan ei pidä paikkaansa kaikkien rahoitusyhtiöiden kohdalla.
wink.gif

Kuten kerroin, olen ostanut silleen että osa kauppahinnasta maksettu yhtiölle ja osa myyjälle, onnistui.

Ja olen vieläpä kerran myynyt moottorikelkan, josta oli vielä velkaa jäljellä, osan ostaja maksoi mulle ja osan yhtiölle, onnistui.

Eli riippuu varmaankin pitkälle yhtiöstä ja siitä miten hoidettu asiat sinnepäin.
thumbs-up.gif

Edit: Aaa..siis nyt vasta luin tarkemmin, eli tarkoitit varmaankin kauppiaan loppuvelan lunastusta.
blush.gif
Tästäpä juuri  
biggrin.gif

Rahoitusyhtiöt eivät siirrä jäänyttä velkaa toiselle rahoitusyhtiölle tai edes sisäisesti.

No niin
biggrin.gif
, nyt sitä sit ollaan onnellinen k3 busan omistaja
tounge.gif

Eilen tuli kaupat tehtyä ja mopo kotia haettua.
Pitää uusi taka gummi hommata ja ketju/ratas paketti niin sit vaan kevättä ootteleen.

No pistetääns tänne vähän jotain.
Eli nyt on mopottimessa uusi gummi takana (michelin pilot road2) ja ketju/ratas paketti paikoillaan.
Eilen piti sit jo ottaa mopotti lämpimästä tallista ulos ja hieman käyttää
tounge.gif

Ai saakeli ku tulis jo kevät.
Vielä pitää ensviikonloppuna viedä säätöhommiin kempeleeseen, jotta saadaan koneesta kaikki irti mitä on saatavissa noilla kilkkeillä.

hyvä mieli, uusi k9 odottaa luovutusta 1.4 ja väri tietysti valkoinen, odottavan aika on pitkä
biggrin.gif

Tänään vein busan kempeleen suunnalle boxin säätöön ja kaikkien karaneiden hevosten talteenottoon.
Eli ens viikolla saa tietää mitä k3:n antaa takapallolta.

thumbs-up.gif
Busan haku retki huomenna olis edessä, alkaa jo kevättä kovasti odotteleen tämä takin kääntäjä
biggrin.gif

thumbs-up.gif
Busan haku retki huomenna olis edessä, alkaa jo kevättä kovasti odotteleen tämä takin kääntäjä  
biggrin.gif
thumbs-up.gif

...ja samalla nimimerkillä ehottomasti myös busafoorumille! Pirullista meinaan lukia kommentteja tältä ja siltä foorumilta, jos kaveri on eri nimimerkillä molemmissa  
cool.gif

edit: ja sitten eiku ilmottautumhan syysmiittiin Himokselle elokuun toisena viikonloppuna!

thumbs-up.gif
biggrin.gif
thumbs-up.gif

...ja samalla nimimerkillä ehottomasti myös busafoorumille! Pirullista meinaan lukia kommentteja tältä ja siltä foorumilta, jos kaveri on eri nimimerkillä molemmissa  
cool.gif

edit: ja sitten eiku ilmottautumhan syysmiittiin Himokselle elokuun toisena viikonloppuna!
wink.gif
ilman muuta samalla nimellä ei nimi miestä pahenna
tounge.gif

Jep, itekki oon rekisteröityny busa voorumille samalla nikillä. Tietää kuka paukapää on kyseessä (siis mä).
Ja kempeleen suunnalta kuuluu ihan mielenkiintoisia uutisia busan säätö meiningeistä. Ihan hyvin tuntuu tehoa olevan.
Ainoo miinus vielä on että kytkin kuulemma luistaa hieman, mut sekin vaihdetaan maanantaina kun tulee uudet levyt. Sit saadaan busa lopulliseen tikkiin.
Kerrotaan sit enempi noista tehoista
tounge.gif

Ja kavanakille onnia busan haku reissuun. itekki olin vannoutunu kawapää mut toisin kävi
biggrin.gif
.
Se on meinaan niin jos haluaa oikesti ajaa sen 300km/h mailille niin busalla se onnistuu helpoimmin,toivottavasti
wink.gif

Mä laitoin jostain syystä eri nikin busanistisivuille, mut mulla se näkyy tossa alla
tounge.gif

Back