• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Busan vakuutukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mika-suzuki
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

mika-suzuki

New member
Maanantaina pitäisi Gsx-r600:sen vaihtua busaan. Muut asiat on selvillä, mut vielä pitäisi löytyä jostakin "edullinen" vakuutus. Kannattaako ottaa vakuutus rahoitusyhtiön kautta (117€/kk) vai saanko jostakin halvemmalla?
withstupid.gif
... vinkkejä kaivataan
nixweiss.gif

Eikö tuo ole kallis ? Itellä 12r vakuutus 905e vuodessa ja ympäri vuoden. Bonuksia on jotain 30% liikenteessä ja kasko tietty 70%

Ongelmana taitaa olla bonukset. Mulla on ollut mopoissa vakuutukset rahoitusyhtiön kautta, joten bonuksia ei ole mopovakuutuksiin kertynyt. Millaista lähtöbonustasoa vakuutuksyhtiöt tarjoavat?

Ongelmana taitaa olla bonukset. Mulla on ollut mopoissa vakuutukset rahoitusyhtiön kautta, joten bonuksia ei ole mopovakuutuksiin kertynyt. Millaista lähtöbonustasoa vakuutuksyhtiöt tarjoavat?
20/70 ja 20/60 lähtöponareihin olen itse törmännyt... Itelle vakuutukset Pohjolassa (ympärivuotinen) 30/70 -bonuksilla ja vuodessa kustantaa n.780€... Mut tietysti paikkakunta ratkaisee ja sit tietysti ikä... Ite kuuluun siihen pahimpaan ryhmään tuon iän puolesta!
mad.gif

Ite oo 41
crazy.gif
onko se paha ikä kun vielä asuu Nurmijärvellä
crazy.gif
... onko tämä yhdistelmä paha hinnan kannalta
confused_orig.gif

20/70 ja 20/60 lähtöponareihin olen itse törmännyt... Itelle vakuutukset Pohjolassa (ympärivuotinen) 30/70 -bonuksilla ja vuodessa kustantaa n.780€... Mut tietysti paikkakunta ratkaisee ja sit tietysti ikä... Ite kuuluun siihen pahimpaan ryhmään tuon iän puolesta!
mad.gif
780€/v ei kuulosta pahalta. Onkohan vakuutus mahdollista maksaa kuukausittain?

Onkos kukaan saanut keskittämisalennusta? ... mulla ois lisänä parin auton, asunnon, mukuloiden yms yms vakuutukset
confused_orig.gif

Maanantaina pitäisi Gsx-r600:sen vaihtua busaan. Muut asiat on selvillä, mut vielä pitäisi löytyä jostakin "edullinen" vakuutus. Kannattaako ottaa vakuutus rahoitusyhtiön kautta (117€/kk) vai saanko jostakin halvemmalla?
withstupid.gif
... vinkkejä kaivataan
nixweiss.gif
Kaverilla oli tai on varmaan edelleenkin rahoitusyhtiön vakuutus....hinta on muistaakseni 50-70 ekee kuussa mutta kannattaa ottaa huomioon myös se, ettei rahoitusyhtiön vakuutukset kasvata bonuksia.

Itsellä oli pari bussia aiemmin ja halvimman vakuutuksen tarjosi pohjola...tosin siirsin kaikki muutkin vakuutukset samalla rysäyksellä pohjolalle. Kotivakuutus taisi olla hiukan kalliimpi kuin edellisessä mutta kokonaisuutta verrattaessa (auto + muut vakuutukset) kotivakuutus tuli tavallaan kaupanpäälliseksi.

Soitto- tai käyntikierros nykyisten vakuutuskirjojesi kanssa eri yhtiöissä saattaa säästää vallan pirusti rahaa.

talktohand.gif

Kannattaa myös huomioida toi bonusten nousu eri vakuutusthtiöiden välillä.
Turvassa ainakin nousee 10% /vuosi liikennevakuutuksen bonus.
Lisäksi kannattaa kysellä jos kuuluu johonkin ammattiliittoon jos sitä kautta sais lisäalennuksia.

Eikö tuo ole kallis ? Itellä 12r vakuutus 905e vuodessa ja ympäri vuoden. Bonuksia on jotain 30% liikenteessä ja kasko tietty 70%
Sulla on hieman kallis vakuutus jos 70% kaskolla 900e... Mulla alkoi liikennevakuutus viime kesänä eli nyt 30% (20% aloitus) ja kaskossa ei vielä mitään bonuksia. Maksan muistaakseni vähän päälle 950e/v. Ja mulla ei seiso
lookaround_orig.gif

Onkos kukaan saanut keskittämisalennusta? ... mulla ois lisänä parin auton, asunnon, mukuloiden yms yms vakuutukset  
confused_orig.gif
Kaskoon saa keskittämisalennusta mutta liikennevakuutuksiin ne ei vaikuta missään vakuutusyhtiössä. Keskittämisalen saa kaikkiin "vapaaehtoisiin vakuutuksiin"! Jos sulla on muita vakuutuksia(koti,henki jne..), niin silloin halvimmaksi vakuuttaminen tulee siellä mikä tarjoaa kaikki vakuutuksesi halvimmalla.

Sulla on hieman kallis vakuutus jos 70% kaskolla 900e... Mulla alkoi liikennevakuutus viime kesänä eli nyt 30% (20% aloitus) ja kaskossa ei vielä mitään bonuksia. Maksan muistaakseni vähän päälle 950e/v. Ja mulla ei seiso
lookaround_orig.gif
Pohjolasta saa alle 30 bonuksen liikennevakuutukseen 60 % ja kun menee 30 rikki niin nousee automatic 70 %:iin.

Bonukset nousee tosin vain 5% vuodessa.

Alkaiskohan sullakin seisoon jos kysyisit kaskoon bonarit ?
baaa.gif
baaa.gif
baaa.gif

Bandiitti pohjolaan täydellä kaskolla 500€ koko vuosi.Kannattaa kysyä.Tietysti oma vahinko historia vaikuttaa.

Vuosimaksuksi tuli 850-950€ riippuen seisonta-ajasta. Vakuutusyhtiö pysyy samana missä muutkin vakuutukset eli IF.
Olikos se niin, että IF ei korvaa radalla tapahtuvia vahinkoja?

Back