Minä taas voin sanoa törmänneeni johdonmukaisesti huonoon/olemattomaan palveluun tuolla BW Espoossa. Toki yhden asiakkaan neljä-viisi käyntikertaa ei ole tilastollisesti merkitsevä otanta, mutta minut he karkoittivat hyvin tehokkaasti. Erityisen poikkeuksellista tuo oli, kun Vantaan BW palveli aina hyvin tai vähintäänkin kohtuullisesti.
Kävin keväällä BW Espoossa pari kertaa käytettyä pyörää metsästäessäni. Tilanne oli sama molemmilla kerroilla; pari myyjää palveli uusien puolella asiakkaita, käytettyjen myyjät olivat kopeissaan. Kysyin tiettyjä netistä bongaamiani pyöräyksilöitä, ja vastaus oli "tuolla ne jossain on, jos ei olla myyty". Kysyin myös saman tyyppisiä, esim. josko joku äskettäin vaihdossa tullut ei olisi vielä ehtinyt nettiin. Vastaus siihenkin oli "siellä ne kaikki meidän pyörät on, kato sieltä". Mahtava asiakaspalveluasenne.
BW Vantaa, Vantaan Biketeam ja Frank Nyman Espoossa palvelivat sen sijaan erinomaisesti. Myyjiä ei tarvinnut etsiä mistään, he tunsivat liikkeidensä vaihdokkivalikoimat, esittelivät pyöriä mielellään ja koeajolle suorastaan tyrkytettiin.
Varustepuolella BW Espoossa oli sama meno kuin pyöräpuolella. Myyjä näppäili kännykkäänsä tiskin takana, vaikka olin ainoa asiakas yläkerrassa. Palvelua ei missään vaiheessa tarjottu. Naapurin AllRight Outletista löytyi sitten toinen ääripää, palvelu hipoi täydellistä ja tämän ansiosta he myös saivat 2 täyden ajoasun ja laukkusetin verran bisnestä BW:n sijaan. Myös Eurobiker ja Superbikers ansaitsevat hyvät arvosanat varustepuolen asiakaspalvelusta.