• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

C 1800

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jore10
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jore10

New member
Onko tietoa miksi takapään jousitus narisee ja miten/minne täytyisi rasvaa laittaa jotta narina loppuu
nixweiss.gif

Ei tarvitse purkaa koko takahaarukkaa...

Eli ota pois suoja mikä on jousen alapuolella (kiveniskuja varten kaiketi), sen jälkeen näet tukivarsi "hässäkän".
Suihkuttele niihin niveliin silikonia niin pitäisi hiljentyä.

Mulla narisi pari vuotta sitten ja on ollut hiljaa sen jälkeen kun suihkin silikonia niveliin.

Tuli testattua, kaasin pyörän kyljelleen kaatumaraudan varaan ja irroitin suojan sitten vaan rasvaa suihkepullosta jousen kiinnityskohtiin johan kitinä loppui..
062802moto_prv.gif

Mitenkä tämä C1800 on toiminut käytännössä ?  Pyörähän on ollut vasta muutaman vuoden markkinoilla.
Huoltoon viedessä minkälainen on ollut vikalista , vai toimiiko laite ilman murheita ja huolia ?
Onko tehdas tehnyt jotain päivityksiä pyörään ?

-08 tuli hankittua, vikalista katkennut kytkinvaijeri n. 14 000km.
Ajettu kylläkin  vasta 24 000km renkaat uusittu n. 18 000km.

Muista vioista en tiedä jos on niin ovat vielä "piilossa"

Onko kellään lisäystä tuohon "vika listaan" Jos on niin mielellään kertokaa samalla ajomäärä.

Itse suunnittelen kyseisen pärrän ostoa tulevana keväänä ja kaikki viat mitä olen kuullut liittyvät juuri yksittäisiin "maanantaikappale" vaijereihin vast. ja sitten ennen vuotta 2011 joidenkin kytkinten kuivumiseen, joka aiheuttaa ryntäilyä alakierroksilla kylmänä.

Muut viat istuu kuskin penkillä.

Back