Cafe 2.0

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja UMAS
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

UMAS

New member
Nonii uusi projekti on kovassa vauhdissa joten tehdään tänne keskustelu jossa saa heittää hyviä ideoita ja huonojakin..Tuttuun tapaan hommaa seurataan vähän Youtubessa ja enemmissä määrin myös instagramissa!
Linkki YouTuben ekaan videoon:
https://youtu.be/MhZOOS5ZUeA
Iinstagramissa nimellä ssamotorsyt
 
On kyllä siisti aihio ja noi Motogadgetin hilut on helkatin hyvät tuohon.
Pitäisi oma Kawakin muuttaa noille Motogadgetin sähköille.

:WAZAAP:

:cruising:
 
On kyllä siisti aihio ja noi Motogadgetin hilut on helkatin hyvät tuohon.
Pitäisi oma Kawakin muuttaa noille Motogadgetin sähköille.

:WAZAAP:

:cruising:

Ihan pirunmoinen työmaa mutta ehkä se palkitsee lopulta. Suorempaan ohjaustankoon helpompi mutta hanki silti mahdollisimman ohut kuorista 0,5mm2 johtoa.
 
Satulan pohja tuli valmiiksi ja vein sen verhoomoon. Lahden verhoilutyöhön tottakai! Instassa kuvia. Ja video tulee lähi kuukausina .)
 
Caferaceri lähti kovaa kasautumaan kun sain osat jauhemaalarilta. Etulokasuoja meni aivan mutkalle (epäilisin että jotain jännityksiä vapautui uunissa) enkä varmaan sitä saa kovin hyväksi oikaistua (toki Yritän) mutta jos jollakin on tuollaiseen sopivaa lokaria niin saa tarjota! SSAPOSTI@LUUKKU.COM.
 
Sain lokarin suunnilleen suoristettua ja on nyt maalauksessa.
Tässä yks kuva ja jos enemmän kiinnostaa niin istassa lisää ssamotorsfinland ja toki lisää on tulossa myös youtuben puolelle joten molemmat kanavat tilaukseen!
CA2F9BFB-ED41-4C16-8AC1-961FC154EAF7.jpg
 
Etulokaria ja muutamaa pikku juttua vaille valmista ja tube video on jo lähes editoitu joten kohta tärähtää :D
 
Kohokammioiden tiivisteet vuotaa. Kokeillaan kepillä jäätä josko täällä jollekkin olis jääny nurkkiin niin voisin ostaa pois. B4BB54D2-2CA6-425A-A7B5-B3664141AB1A.jpg
 
Rexissä kohot lopetti vuotamisen kun annoin olla yön yli bensoissaan. Olivat siis aiemmin jonkun viikon kuivana.
 
Joo bensa turvotaa kyllä kumeja ja vois sitäkin kokeilla ,mutta keväällä voipi olla edessä suutin jumppaa niin olis hyvä olla tuoreet tivarit.
 
yli 20v pyöriin jos haluaa mitään luotettavuutta niin kannattaa vaihtaa kaikki polttoaineen kanssa olevat tiivisteet, bensahanan tiiviste, itse hana, kaasarin korjaussarjat ja kaikki letkut, myös polttoainemittarin tiiviste jne.

vaiken on kaasaripatterin välisten putkien tiivisteet, nekin pitäisi lopulta vaihtaa, mutta isotöinen homma kun pitää purkaa kaasarit irti toisistaan.
 
Sanomattakin selvää että huoltoa kaipaa vanhat laitteet. Nuo väliputkien tiivisteet vaihdoin kyllä talvella (vuoti). Mä vaihdan yleensä asioita vasta kun ne on rikki. Ehjää ei kannata korjata..
 
mutta oikein onnistunut. musta on tietysti yleispätevä mutta hyvä että välillä näkee muutakin :thumbup:
 
Back
Ylös