Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No siinä on periaatteen mies.Ei ikinä hd-centeriin eikä niiden tapahtumiin. Juhlikoot keskenään.
Tämä postitus on varmaan RAT-jäsenille. Onko sulla vielä jäsenkortti ja sälät saamatta?Aijaaaha!Mitäköhän kaikkea sieltä pitää ostaa että ihan kutsutaan.RS ei tainnut olla kovinkaan kummoinen ostos heidän mielestään kun ei kutsuakaan ole näkynyt.Sama per...een tahti sen kun jatkuu..![]()
Mulle tuli postitus, mutta RAT jäsenyydestä ei tietookaanTämä postitus on varmaan RAT-jäsenille. Onko sulla vielä jäsenkortti ja sälät saamatta?
Köpi, koska sut on ilmoitettu RATtiin/pyörä rekisteröity ?Mulle tuli postitus, mutta RAT jäsenyydestä ei tietookaanTämä postitus on varmaan RAT-jäsenille. Onko sulla vielä jäsenkortti ja sälät saamatta?
Sama vika kutsu tuli, mutta RATista ei ole tietoakaan.Mulle tuli postitus, mutta RAT jäsenyydestä ei tietookaanTämä postitus on varmaan RAT-jäsenille. Onko sulla vielä jäsenkortti ja sälät saamatta?
Rekisteröity 1.4.2004Köpi, koska sut on ilmoitettu RATtiin/pyörä rekisteröity ?
Itselläni ei myöskään ole tullut mitään jäsenyydestä vielä tietoa. Tiedot on kuulemma lähtenyt eteenpäin elikkä postia odotellaan ulkomailta...Sama vika kutsu tuli, mutta RATista ei ole tietoakaan.Mulle tuli postitus, mutta RAT jäsenyydestä ei tietookaanTämä postitus on varmaan RAT-jäsenille. Onko sulla vielä jäsenkortti ja sälät saamatta?
No en mää ole saanut yhtään mitään postissa koskien RAT-jäsenyyttä ym.Jospa ne sieltä vielä tulisivat ja ihan oikeaan osoitteeseen.Asiasta kolmanteen.:kävin tänään HD-centerissä hakemassa kaupan mukana sovityn graprailin,EX-liten tuplavisiirin joka meni paketin mukana roskiin ja täytättämässäTämä postitus on varmaan RAT-jäsenille. Onko sulla vielä jäsenkortti ja sälät saamatta?Aijaaaha!Mitäköhän kaikkea sieltä pitää ostaa että ihan kutsutaan.RS ei tainnut olla kovinkaan kummoinen ostos heidän mielestään kun ei kutsuakaan ole näkynyt.Sama per...een tahti sen kun jatkuu..![]()