Cafe Racer Honda "Nightcafé"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja UMAS
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
YouTube kanavalla on 199 tilaajaa!!! Nyt sinulla on mahdollisuus olla se kahdes sadas!! Äkkiä tilaamaan!!!

On tullut asiallista palautetta että satulan alla oleva tyhjä tila näyttää keskeneräiseltä. Siitä en tiedä mutta nyt kun pyörää on katsellut lattian tasolla niin rekisterikilpi ei näytä hyvälle nykyisessä paikassa.
Haluaisin kilven renkaan päälle ja päätin tilata taakse lokarin joka ehkä tekee tuosta perästä valmiimman näköisen?? Eli uutta jaksoa pukkaa vielä tälle keväälle :)

Tuo on kyllä makee laite. Meinasitko sen nyt myydä vai päräytätkö lumien lähdettyä Lahden satamaan?

Livenä ton näin MP-messuilla, mutta kirosin siellä kovaan ääneen, että "Eihän täällä nää mitään, kun ei oo valoja päällä!". Pitää ens messuille ottaa kunnon taskulamppu mukaan, että pääsee pällistelemään.

Tuo on kyllä makee laite. Meinasitko sen nyt myydä vai päräytätkö lumien lähdettyä Lahden satamaan?

Livenä ton näin MP-messuilla, mutta kirosin siellä kovaan ääneen, että "Eihän täällä nää mitään, kun ei oo valoja päällä!". Pitää ens messuille ottaa kunnon taskulamppu mukaan, että pääsee pällistelemään.

Kiitoksia!!
Eiköhän sillä satamaan karauteta kunhan vähän lämpenee. Tosin tarjouksia otetaan vastaan ;D

Joo samaa mieltä että aika heikko oli valaistus....

Kiitoksia!!
Eiköhän sillä satamaan karauteta kunhan vähän lämpenee. Tosin tarjouksia otetaan vastaan ;D

Joo samaa mieltä että aika heikko oli valaistus....

Mä odottelen mun Suzuki-vanhuksen tankkia pulverista. Sit pääsee sitä kasaamaan ajokuntoon. Tavoitteena viimestään vappuna päästä satamaan :)

Jos siellä nähdään, niin ois kiva kattoo pyörää livenä.

Mä odottelen mun Suzuki-vanhuksen tankkia pulverista. Sit pääsee sitä kasaamaan ajokuntoon. Tavoitteena viimestään vappuna päästä satamaan :)

Jos siellä nähdään, niin ois kiva kattoo pyörää livenä.

Joo siellä nähdään! Käyt vaikka koeajaa hondan...... :orgmp:

Lahti Hela Ride-In Bike Show V On 26.5 klo11 ja jos säät sallii niin sinne olis tarkoitus mennä ja tehdä videotakin ehkä.
Pientä päivitystä on tapahtunut Hondaan:
Koeajoa suoritettu. Noin 150km kaupungissa.
Ilmansuodattimien päälle tehty sade suojat.
Ohjaustankoa säädetty rälläkällä. Rannekulma oli liian epämukava.
Peilit nostettu hieman ylemmäs.
Ääniä vaimennettu lisää omatekoisella noisekillerillä ja erilaisella reikäputkella.
Nyt pyörä tuntuu hyvältä ajaa ja ajelu innostus on kovempi kuin vuosiin!! Tulkaa morjestamaan ja turisemaan niin menee näyttely päivä mukavasti!!

Back