Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näyttää ihan duunikaverin laitteelta...mä varmistan siltä ja jos on niin huhuilen tarkempia koordinaatteja vielä.
Eipäs ollutkaan sama laite, vaikka jostain tuo on tosi tutun näköinen, ei vaan yhtään saa päähän, että mistä, mutta eiköhän poliisi ole tavoittanut jo omistajan.
Hui helevetti säikähin, että ois mun tekemä raaceri mutta ei sitte kummiskaan, ku tarkemmin katto.
Muuten ihan asiaa sivuten. Kun tommonen rakennerltu pyörä pöllitään ja säretään niin miten vakuutusyhtiö korvaa vahingot?
-Ile-
Hui helevetti säikähin, että ois mun tekemä raaceri mutta ei sitte kummiskaan, ku tarkemmin katto.
Muuten ihan asiaa sivuten. Kun tommonen rakennerltu pyörä pöllitään ja säretään niin miten vakuutusyhtiö korvaa vahingot?
-Ile-
Äkkiseltään voisi ajatella, että jos tonnin pyörän rakentelee ja asettaa lunastusarvoksi vaikkapa 10 000€ - 15 000€, niin vuosimaksusta tulee todella suolainen.Alkuperäisen kunnon mukaan, ellei pyörää ole käyty näyttämässä vakuutustarkastajalle rakentamisen jälkeen.
Vakuutustarkastajan kanssa voi rakennetulle prätkälle neuvotella lunastusarvoksi vaikka 15 000€, jonka perusteella lasketaan sitten vakuutusmaksun hinta.
Nettimoton perusteella lunastushinta olisi 1500€ +- 100€
Äkkiseltään voisi ajatella, että jos tonnin pyörän rakentelee ja asettaa lunastusarvoksi vaikkapa 10 000€ - 15 000€, niin vuosimaksusta tulee todella suolainen.
Hmm... Eihän vakuutuksen hinta taida muutenkaan juuri korreloida pyörän arvon kanssa? Saman joutuu maksamaan tonnin romulle kuin juuri kaupasta haetullekin, noin pääpiirteissään.Äkkiseltään voisi ajatella, että jos tonnin pyörän rakentelee ja asettaa lunastusarvoksi vaikkapa 10 000€ - 15 000€, niin vuosimaksusta tulee todella suolainen.