Cagiva Mito / Aprilia RS125

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabio T.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Itse ainakin ostaisin japskin, jos käytetyn joutuisin ostamaan. Ovat varmempia kuin italialaiset.
Pakko kommentoida: Honda NSR:t on valmistettu italiassa.
tounge.gif

Teinipojan eka kesä Tuonolla on ohi...hyvin on peli pelannut... ja moottorin lämmityskäytön tarpeellisuus on kyllä menny pojalle päähän...4-5 min., jolloin vedenlämmöt on siinä 50 celsiusta...

Ihme vehkeitä kun täytyy noita mäntiä uusia ja muutenkin huoltaa noin usein.
biggrin.gif

Koskeeks toi männän vaihto operaatio noita 11 kw:kin? Täystehosista kyllä sen uskon mutta että noissa matalampiviritteisissäkin?

Hyvin muuten pysty aikoinaan kiusaamaan teinipoikia tehottomammalla mutta isommalla 2-t:llä. Siis sillonkun kaikki piikit oli "täystehosia". Pojat löi isompaa pesään vähän turhan aikaseen. Menivät sitten kyllä ohi kun nopeus meni yli satasen.
biggrin.gif

Mutta että männän vaihto viiden tonnin välein?
crazy.gif
crazy.gif

Mä vaihtosin vasta 100000km:n jälkeen, tosin suoraan toiseen ylikokoon.
tounge.gif

edit: ei ole italialainen, saksalaista tarkkuustyötä on tuo mun varttilitranen.
wink.gif

Mulla on viime keväänä ostettu aprilia rs -03 .Ja on toiminu hyvin.Kehuttu on paljon,ihan amattilaiset.Kahdella kaverilla taas on gagiva mito ja koko ajan jotain vikaa ..

Joo, ihan hymyilyttää mistä puhutte
biggrin.gif
Sillonku mä ajoin piikillä ni mun eka kevari oli honda nsr vm90. No ei se mitää, ihan vitun hyvä peli oli sekin. Mutta sitte kaveri osti aprilian ja pakko myöntää, olihan se komeempi. No, itelle Aprilia kans alle ja menoks... No mitä vittua...kaveri menee ja ostaa Gagiva miton!!!!! Ei vittu että vitutti!!!! Oli niin sairaan hieno peli että! No, sitten tuli sillee kimpassa ajeltua paljon ja kaveri tietysti ensin ajo sitä sisään ja sano että ei voi antaa viä kunnolla hanaa... No, sitten kun 1500km oli ajettu nii kokeiltiin....
tounge.gif
Mitossa on 7 vaihdetta ja kaveri veti seiskalla täysiä ja meikä tuli aprilialla 5:lla rinnalla, no sit heitin kutosta ja vinkkasin hanskalla
biggrin.gif
Oli meinaa hieno tunne
biggrin.gif
Eli, Mito ei kulje mihinkää vakiona.

Back