• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Carpimoton postikulut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Earthend
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tein eilen tilauksen Carpimotosta, eli etuhäkki, pleksi ja kahvapainot yht. 271€ ja tänään tuli ilmotus sähköpostiin, että maksettavaa tulee 362€... Eli pelkkiin postikuluihin 91€  
eek.gif
Pololta tuli Romboon 3,90€ kuluja ja paketti tuli kotiovelle asti... Tulee kohta halvemmaksi käydä ite hakemassa...  
smile_org.gif

062802jumpie_prv.gif

hieman aiheesta poiketen kattelin sellasta firmaa kuin http://www.streetfighters-usa.com/ aika edullisesti lähtis micronin putkia (esim. Speed Four polished aluminum oval race slip-on$349.95) kyselin kokonaishintaa putkelle toimituksineen ja veroineen. vastasivat vain että $55.00 "shipping to finland. eli se nyt kiinnostaa että tuleeko tuohon vielä jotain tulliveroja tms..?

Itse tilasin keväällä Carpimotosta 1.500 euron kilkkeet ja postikulut olivat 75 euroa. En tiedä, onko halpa vai kallis postikulu, mutta se on maksettu ja ostokset toimivina kiinni prätkässä.
cool.gif

Itse olen vakiotilaaja, ja minulla postikulut ovat yleensä luokkaa e40-60. Mielestäni edullista suhteutettuna tilausten kokoon (noin e 1500/kpl) ja Carpin todella hyvään hinta/laatusuhteeseen racing-palikoissa.

Back