• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

catin etupumput

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sampson
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

sampson

New member
Joo elikkäs vaihtelin tossa cattiin etuputkien stefat ja ölpät.Kaikki meni ok,mutta kun laittelin kamppeen läjään niin toisen putken alapään pultin välistä tiputta öljyä..ei muuta ku irti taas kaikki,niin se perkelepä ei kiristy kunnolla vaan pyörii läpi..kaksissa miehin koitettiin liinoilla kurtata pumppua kasaan jos se auttais siihen mutta mitä vittua..jos jollain on joku kikka tuohon mitä vois vielä koittaa.vai vienkö suosiolla huoltoon kiristykseen

Pidät sopivalla työkalulla sitä cartridgea pyörimästä kun kiristät sen alapään pultin. Tämä ennen jousen/yläpään korkin asennusta.

niinkai se olis,mutta ei löydy puolimetristä jatkovartta ja neliskanttista hylsyä.muutenhan se ois helppo nakki
tounge.gif

Itse olen joskus taistellut alapultin irrotuksen kanssa. Kun ei ole mitään erikoistyökaluja, niin olen painanut harjanvarrella ko. mutteria. Samaa voisi varmaan kokeilla tässäkin tapauksessa?

ei tarvii neliskanttista hylsyä, huonekaluputki ajaa saman asian. pirskatti en vain muista minkäkokoista itse käytin...

Itse käytin 20 millistä neliskanttista rautatankoa... tiukka sovitus, mutta eipä ainakaan irronnut...

No eipä tuohon mitään sen kummempia kikkoja tarvinnutkaan,pulttipyssy ja sopiva kuusiokolo hylsy niin hyvä tuli.

Back