• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Catin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cat03
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

cat03

New member
Pyörästä menee takuu umpeen alkukeväästä ja aattelin että voisimpa koettaa vähän virkistää menopeliä..Elikkä, kokeneemmat ko. pyörän omistajat: vaikuttaako esim putken ja suutinsarjojen vaihto pyörän toimintaan niin radikaalisesti että vaihto kannattaisi suorittaa? Ja mikäli em. toimintojen lisäksi joku osaa suositella jotain toimenpidettä mikä parantaisi pyörän toimintakykyä niin antaa kuulua vaan, ehdotuksia kuulen mielelläni, amatööri kun näissä asioissa vielä olen..

062802jumpie_prv.gif
TURBO
tounge.gif
062802moto_prv.gif

,,

Oli aiwan pakko.....
lookaround_orig.gif

No totta helvetissä putkea ja suutinsarjaa! Ja jos noi em. niin miksei samontein vapaavirtausfiltteri... Syttypyörän asennusta oon lisäks omaani meinannu, mutta sen hyödystä en ole vakuuttunut. Turbosatseja oon omaanikin kattellu, mutta taitaa katteluks jäädäkin. Mutta kyllä noista ensin mainituistakin jonkin verran pidot paranee... Omassa ainakin eron huomas täysin alkuperäiseen verrattuna. Ja jo pelkästään putken vaihdolla saat pyörän kuulostamaan moottoripyörältä!
062802jumpie_prv.gif

buttrock.gif

tuntuu rattaiden välitysten vaihto olevan aika harvinaista(?) ei siitä ainakaan liikaa juttua ole....
helppoa ja halpaa se ainakin on...

haittapuolena tietysti nopeusmittarin heitto ja kulutuksen kasvu sekä huippujen pieneneminen, mutta kukapa suomessa täysiä pääseekään ajamaan....
plussaa taas vastaavasti kiihtyvyyden kasvu.
voihan niitä rattaita toisinkinpäin vaihtaa, mutta tuskin kukaan niin tekis?

Pyörästä menee takuu umpeen alkukeväästä ja aattelin että voisimpa koettaa vähän virkistää menopeliä..Elikkä, kokeneemmat ko. pyörän omistajat: vaikuttaako esim putken ja suutinsarjojen vaihto pyörän toimintaan niin radikaalisesti että vaihto kannattaisi suorittaa? Ja mikäli em. toimintojen lisäksi joku osaa suositella jotain toimenpidettä mikä parantaisi pyörän toimintakykyä niin antaa kuulua vaan, ehdotuksia kuulen mielelläni, amatööri kun näissä asioissa vielä olen..
Ainoa oikea viritys on siirtyminen R-luokkaan. R6 tai R1 alle. Kun kerran hyvä vaihtomopokin on...
tounge.gif

Back