Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tosi kuskia kyydittää mimmejä muualla kun pyörän päälläKävin ite koeajopäivillä ajamassa tuolla pyörällä, kyllähän oli siisti peli ajella... Onko kellään ollu niitä "kissoja" kyydissä, meinaan vaan että mitä ne on sanonu takapenkistä? onko hyvä istua?![]()
Hornetin jälkeen on raketti, mutta toisaalta RR:n rinnalla lussu mopo. Pyörä on kyllä pirun hieno, mutta ei ymmärrä tuota että jätetään 40-50 hevosta laitumelle näihin pyöriin. Tuossa kun olisi täystehoinen bladen kone valmiiksi tiheillä väleillä niin...Moro!
Päivitin pyöräni keväällä 1000r:ään
Akran putki ja commanderin ja vapaavirtaussuotimen kanssa penkistä 130,4hp.(bike world vantaa).
Äänetkin on nyt pyörän eikä ompelukoneen.![]()
Kyllähän tää Hornetin jälkeen on raketti![]()
Jep... Ei ollut provo, eikä läppä. Käyppä joskus ajamassa kilosesta tehdyllä tiheä välitteisellä fighterillä niin tiedät sitten. (ymmärrät konseptin...) Sellaisia niiden pitäisi olla jo tehtaalta. Terveisiä perseestä kun mainostetaan tehon laskua hulppean keskikierros tehon verukkeella. Mulle kyllä kelpaisi mainiosti tuollainen honda, tosin ainut paska tuossa on juurikin tuo lussuksi jätetty kone. Puhallin varmasti auttaisi.nakuilija: (...)
Moottoripyörälehden testejä parempi on muuten itse ajaa, ainakin jos on mahdollisuus... Tietää sitten mistä puhuu. Onko muuten tuttua jos puhutaan välityksistä? Kuinka ylivoimainen epäilet tuon olevan kutosella busaa vastaan jos se välitetään kadulle sopivaksi.Pakko kommentoida!
Minusta nakupyörän pitää vastata kaasunkääntöön välittömästi jo matalilta kierroksilta.1000r tekee sen, kyykyt ei....Pitää odotella että päästään "alueelle".
Katso esim.Bike lehtien testit ,60-160 6-vaihteella 1000r jättää esim. Hayabusan,!!!!![]()
Eikä ollu läppä.![]()
Niinpä, mulla hieman erillainen mielipide asiaan. Kokemuksen syvällä rintaäänellä kun voi itse todeta asian juuri päinvastoin...Kaikilla meillä on mielipiteet, muta tähän kokemuksen syvää rintaääntä..
Kokeilin pari kolme kesää sitten yhden päivän kaverin -04 ZX-10r tehtyä nakupyörää. Eli oli katteita vähän karsittu, raiserit ja stonga kiinni. KAUHEA PASKA!!! Jopa pelottavaa ajaa, kun pyörä nosti vielä nelosella puolesta kaasusta keulaa ylös yli satasen vauhdista. Mukavuus oli kaukana. Tietty jotkut hakee pyörästä sellasta "TAPA MUT"-fiilistä, mutta ei sellaisella pyörällä pysty ajamaan lujaa mutkateillä tai muuallakaan kun vehje ei meinaa pysyä käsissä millään.
Kaikki tavallaan, mutta pysytään me nyt sitten näissä lussuissa, luonteettomissa mopoissa ja annetaan rähinäpoikien ajella omassa rauhassa![]()
Hehee. Jotenkin mulle taas tulee fiilis että on luettu mp-lehtiä viime talvi ahkerasti kun on ekan mopon ostoa suunniteltu. No, ajamalla sitten joskus loput...jotenkin jää sellanen fiilis muutaman "kokemuksen syvän rintaäänen" (*nauraa p*skat melkeen housussa*) omaavan kirjottelijan kommenteista että joko ikää on just se 18-25 vuotta, tai sit henkinen kehitys on loppunut ysiluokan jälkeen![]()
eiköhän tehtailla jotka pyörät kehittelevät, suunnittelevat sekä rakentavat ole PIKKASEN enemmän sitä paljon puhuttua syvää rintaääntä ja kokemusta, valmistajien ammattikuskeista puhumattakaan jotka näitä ja nämä pyörät testaavat.
kaikkeen on syynsä, myös siihen miksei oteta jokaista kaakkia irti koneen tehoista vaikka kapasiteettia riittäisi paljon enempääkin.
kuten moni muukin täällä on todennut, 200 kaakkia kuuluu radalle ja isojen sekä rumien muovien sisään, vajaat 150hp kuuluu kevyeen ja vihaisentyylikkääseen fighteriin, jolla noi kyykkymopot jätetään mutkateillä.![]()
toistan vielä, jos tarviit 200 heppaa siihen että saat fighterin hytin pystyyn, niin vaihda autoon. et selvästikään silloin osaa ko. pelillä ajaa![]()
No huh huh... Jos nyt olet vähääkään mitään mp-lehtiä lukenut niin kyllähän niissä kaikki isommat nakut yleistetään rähinäpyöriksi - tehoista riippumatta.näytä mulle yksikin mainos missä hondaa kutsutaan rähinäpyöräksi ni mä näytän sulle kaverin joka keulii mopolla ilman renkaita.
en vaan ymmärrä miks tääl pitää toisten yrittää kasvattaa egoaan julistamalla että "jumalauta JOS mulla olis fighteri ni siin olis ainaki TUHAT heppaa ja mä keulisin täältä portugaliin"![]()
![]()
![]()
jotenkin jää sellanen fiilis muutaman "kokemuksen syvän rintaäänen" (*nauraa p*skat melkeen housussa*) omaavan kirjottelijan kommenteista että joko ikää on just se 18-25 vuotta, tai sit henkinen kehitys on loppunut ysiluokan jälkeen![]()
eikä vieläkään niitä herneitä![]()
eiköhän tehtailla jotka pyörät kehittelevät, suunnittelevat sekä rakentavat ole PIKKASEN enemmän sitä paljon puhuttua syvää rintaääntä ja kokemusta, valmistajien ammattikuskeista puhumattakaan jotka näitä ja nämä pyörät testaavat.
kaikkeen on syynsä, myös siihen miksei oteta jokaista kaakkia irti koneen tehoista vaikka kapasiteettia riittäisi paljon enempääkin.
kyllä tää lussu ja tehoton mummohondakin suht pirtee peli on ku vaihtaa katin ja orkkisputken sekä lyö pc:tä kehiin.
mun syvän rintaääni sanoo ettei sillä ole mitään helvetin merkitystä kenen mopo kiihtyy nopeimmin valoista lähdettäessä seuraaviin. eikä sitä hyttiä nosteta ainoastaan tehoilla.
kuten moni muukin täällä on todennut, 200 kaakkia kuuluu radalle ja isojen sekä rumien muovien sisään, vajaat 150hp kuuluu kevyeen ja vihaisentyylikkääseen fighteriin, jolla noi kyykkymopot jätetään mutkateillä. jos joku saa kiksejä siitä et motarilla voi ajaa hetkellisesti 330km/h, ni mä tarjoon.
ei toimi mulle enää, toimi sillon ku olin lapsi. niinku muutamat täällä ainakin esittää olevansa![]()
toistan vielä, jos tarviit 200 heppaa siihen että saat fighterin hytin pystyyn, niin vaihda autoon. et selvästikään silloin osaa ko. pelillä ajaa![]()
Juu yks tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Mä vaan tykkään ajaa kovaa niin, että ei tule paskat housuun vähän väliä kun pyörä tekee jotain odottamatonta.Niinpä, mulla hieman erillainen mielipide asiaan. Kokemuksen syvällä rintaäänellä kun voi itse todeta asian juuri päinvastoin...![]()
Tuosta ettei esim. kympistä jalostetulla fighterillä voi pitää vauhtia mutkateillä olen kyllä hieman erimieltä. Kyllähän nämä tehdasfighterit ovat helpompia viedä, varsinkin aloittelijan, mutta eipä niistä paljon fiilistä saa kun sen tehokkaan fighterin makuun pääsee ja ajokokemus karttuu. Mielestäni tehtaiden ei tarvitsisi tehdä noita kilosia rähinäpyöriä laimeaksi. Eikö siihen riitä pienemmät kusiais versiot porukoille ensipyöriksi. Noidenhan pitäisi olla juurikin äärimmäisiä pyöriä. Mitä noita muuten edes rähinäpyöränä mainostetaan, kun ajossa ovat kuitenkin lampaita. Pelkkä ajoasento ei mun mielestä tee rähinäpyörää, vaikka keula sen ansiosta nousisikin helpommin aloittelevalla bommittajalla.