CB1000R

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Julle_80
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kävin ite koeajopäivillä ajamassa tuolla pyörällä, kyllähän oli siisti peli ajella... Onko kellään ollu niitä "kissoja" kyydissä, meinaan vaan että mitä ne on sanonu takapenkistä
biggrin.gif
? onko hyvä istua?
 
Moro!
Päivitin pyöräni keväällä 1000r:ään
Akran putki ja commanderin ja vapaavirtaussuotimen kanssa penkistä 130,4hp.(bike world vantaa).
Äänetkin on nyt pyörän eikä ompelukoneen.
wink.gif

Kyllähän tää Hornetin jälkeen on raketti
bowdown.gif
 
nii ja jos oikeen käsitin niin toi lukema on TAKARENKAASTA!
bowdown.gif

ainoo vaan mikä ei ole mun makuun on toi acran pönttö. se on vaan niin ruma
nixweiss.gif

ei saa vetää hernettä, makuasiat on makuasioita
033102beer_1_prv.gif

kuvat tulee EHKÄ tänään jos toi paskantuleminen tuolt taivaalta loppuu
crazy.gif

nälkäsimmille ensiapua: http://www.sc-project.com/honda_cb_1000_e.htm
lähettivät muuten väärännäkösen pannan tuolta sc:ltä, mut pikkasen kädenväännön jälkeen laittoivat aamulla emailii et oikee panta (mikä kuvissa) on lähtenyt matkalle suomeen
buttrock.gif

eikä toi nykyinen oo ees paha, sopii hyvin ku on musta honda
buttrock.gif
 
Takuriltahan se lukema on.
Näinhän se on...makuasiat on henk.kohtaisia.Omasta mielestäni ihan siisti, tasapainottaa perää kivasti kun on muuten aika murikka edestä.
Värinä muuten valkoinen(piti ostaa musta mutta messuilla kun vertasin valkoseen niin oli jotenkin pienemmän oloinen) jossa muodotkin tulee esille paremmin.MAKUASIA.
wink.gif

Täytyypä pistää kuvia niin saatte sitten porukassa haukkua.
033102beer_1_prv.gif
 
joo, hondan kommuunissa valkosta ei pidetä värinä ollenkaan
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif
siis tuol ulkomaansaitilla, tai lähinnä tyttöjen pyöränä
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

musta on musta, vaikka on musta
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif
033102beer_1_prv.gif
 
Tää näissä fooromeissa on just vikana( ainakin Suomessa) että
on VAIN yksi ja ainoa OIKEA mielipide josta sitten pidetään kiinni, vaikkakin huumorin varjolla.
Esim.Akran putket on rumia, musta on ainoa oikea väri....
voi,voi....enpä taida jaksaa näitä taas..
sad_orig.gif


Jos on jotain rakentavaa asiaa niin vois tuoda esiin.
Nähtäväksi jää?
nixweiss.gif
 
Kävin ite koeajopäivillä ajamassa tuolla pyörällä, kyllähän oli siisti peli ajella... Onko kellään ollu niitä "kissoja" kyydissä, meinaan vaan että mitä ne on sanonu takapenkistä
biggrin.gif
? onko hyvä istua?
Tosi kuskia kyydittää mimmejä muualla kun pyörän päällä
biggrin.gif
MUN KYYDISSÄ EI IRTOLIHA PERKELE MATKAA!!!
tounge.gif


Ittellä sormet syyhyää jo päästä kokeilemaan, kunhan saa pyörän pajalta. Ixilin Hyperflow vaatii vähän työtä että menee de-catin kanssa paikalleen. Tästä saa ainankin esimakua miltä kuulostaa -> http://www.youtube.com/watch?v=P1yPu-kC0MM


NIIIIIICEEE!!!
 
Moro!
Päivitin pyöräni keväällä 1000r:ään
Akran putki ja commanderin ja vapaavirtaussuotimen kanssa penkistä 130,4hp.(bike world vantaa).
Äänetkin on nyt pyörän eikä ompelukoneen.
wink.gif

Kyllähän tää Hornetin jälkeen on raketti
bowdown.gif
Hornetin jälkeen on raketti, mutta toisaalta RR:n rinnalla lussu mopo. Pyörä on kyllä pirun hieno, mutta ei ymmärrä tuota että jätetään 40-50 hevosta laitumelle näihin pyöriin. Tuossa kun olisi täystehoinen bladen kone valmiiksi tiheillä väleillä niin...  
inlove.gif
Kaikilla olisi hauskaa.
 
nakuilija: (...)
Jep... Ei ollut provo, eikä läppä. Käyppä joskus ajamassa kilosesta tehdyllä tiheä välitteisellä fighterillä niin tiedät sitten. (ymmärrät konseptin...) Sellaisia niiden pitäisi olla jo tehtaalta. Terveisiä perseestä kun mainostetaan tehon laskua hulppean keskikierros tehon verukkeella. Mulle kyllä kelpaisi mainiosti tuollainen honda, tosin ainut paska tuossa on juurikin tuo lussuksi jätetty kone. Puhallin varmasti auttaisi.  
tounge.gif


Ps. Tehoa nuo huutaa siinä missä muutkin mopot. Esim. Trumpan triple olisi mun makuun täydellisen hauska rähinäpyörä, kunhan antaisi sen 50 heposta lisää ulos ja kiertäisi.
Pss. Gixxeri lentää ohi vaikka sitten parinmarkan kohdilla kun pudottaa keulan kenttään ja painaa kaasua.  
033102bebe_1_prv.gif


Psss. Komia mopo se silti on vaikka lussun siitä tekivät.  
 
Pakko kommentoida!
Minusta nakupyörän pitää vastata kaasunkääntöön välittömästi jo matalilta kierroksilta.1000r tekee sen, kyykyt ei....Pitää odotella että päästään "alueelle".
Katso esim.Bike lehtien testit ,60-160 6-vaihteella 1000r jättää esim. Hayabusan,!!!!
bowdown.gif

Eikä ollu läppä.
wink.gif
 
Pakko kommentoida!
Minusta nakupyörän pitää vastata kaasunkääntöön välittömästi jo matalilta kierroksilta.1000r tekee sen, kyykyt ei....Pitää odotella että päästään "alueelle".
Katso esim.Bike lehtien testit ,60-160 6-vaihteella 1000r jättää esim. Hayabusan,!!!!
bowdown.gif

Eikä ollu läppä.
wink.gif
Moottoripyörälehden testejä parempi on muuten itse ajaa, ainakin jos on mahdollisuus... Tietää sitten mistä puhuu. Onko muuten tuttua jos puhutaan välityksistä? Kuinka ylivoimainen epäilet tuon olevan kutosella busaa vastaan jos se välitetään kadulle sopivaksi.

Hups, tuossahan onkin yksi nurkilla ja sopivasti välitettykkin. Pitää varoa hontia, ne menee ohi vaikkei teho puhukkaan...  
pftroest.gif


Ps. Tarkoitukseni ei ollut mollata hienoa pyörää, vaan esittää mielipiteeni siitä kuinka paljon parempi tuo olisi, kunhan olisi täystehoinen bladen kone sopivasti välitettynä. Hauskuuskerroin olisi tuplat.

Edit. Jos nyt jätetään biken testit välistä, niin kuinka hitaasti tiedät esim. Gixxerin olevan siellä alueella kun välitys on vaikka 16/45? Vinkkinä voin kertoa ettei ole ihan mopon tuntuinen alhaalta/keskeltäkään, ei vaikka olisi ajanut juuri 120 heppaisella nakupyörällä.
biggrin.gif
 
Blackwheel kuulostaa aikamoiselta teiniltä kun lollit lentää ja uhoaminen käy netissä, mutta tuskin koskaa uskaltanu kokeilla täys kaasu kiihdytystä
biggrin.gif
*ei herneitä, läppä*

Oon kyl jauliksen kaa samoilla linjoilla. Jos tollasen nakun joskus hommaisin nii haluaisin kunnon rähinä pyörän. Eli tehoa pitäs löytyä ja sopivan lyhyet välit et sen oikeesti tuntis et se lähtee. Kun kaasun vääntäs pohjaa olis keulaa mahoton pidellä alaalla. Koneen pitäs olla raaka ja ääntä lähtee. Sellasen nakun mä haluisin, kunnon rähinä pyörän
thumbs-up.gif
 
Kaikilla meillä on mielipiteet, muta tähän kokemuksen syvää rintaääntä..

Kokeilin pari kolme kesää sitten yhden päivän kaverin -04 ZX-10r tehtyä nakupyörää. Eli oli katteita vähän karsittu, raiserit ja stonga kiinni. KAUHEA PASKA!!! Jopa pelottavaa ajaa, kun pyörä nosti vielä nelosella puolesta kaasusta keulaa ylös yli satasen vauhdista. Mukavuus oli kaukana. Tietty jotkut hakee pyörästä sellasta "TAPA MUT"-fiilistä, mutta ei sellaisella pyörällä pysty ajamaan lujaa mutkateillä tai muuallakaan kun vehje ei meinaa pysyä käsissä millään.

Kaikki tavallaan, mutta pysytään me nyt sitten näissä lussuissa, luonteettomissa mopoissa ja annetaan rähinäpoikien ajella omassa rauhassa
tounge.gif
 
Mutta eikös Yamaha ole onnistunut paremmin kuni honda yhdistämään kilokyykyn tehot ja nakupyörän ajettavuuden FZ1N mallissaan?
...oli pakko...  
biggrin.gif


Kävin reilu viikko sitten kokeilemassa CB1000r:ää ja ei voi muuta kuin kehua pyörän ajettavuutta. Tehoja ei oikein pystynyt vertaileman kun ei kehdannut koeajopyörää kiusata äärimmilleen.
cool.gif

Pyörä tuntui sirommalta kuin oma jammuni.
 
Kaikilla meillä on mielipiteet, muta tähän kokemuksen syvää rintaääntä..

Kokeilin pari kolme kesää sitten yhden päivän kaverin -04 ZX-10r tehtyä nakupyörää. Eli oli katteita vähän karsittu, raiserit ja stonga kiinni. KAUHEA PASKA!!! Jopa pelottavaa ajaa, kun pyörä nosti vielä nelosella puolesta kaasusta keulaa ylös yli satasen vauhdista. Mukavuus oli kaukana. Tietty jotkut hakee pyörästä sellasta "TAPA MUT"-fiilistä, mutta ei sellaisella pyörällä pysty ajamaan lujaa mutkateillä tai muuallakaan kun vehje ei meinaa pysyä käsissä millään.

Kaikki tavallaan, mutta pysytään me nyt sitten näissä lussuissa, luonteettomissa mopoissa ja annetaan rähinäpoikien ajella omassa rauhassa  
tounge.gif
Niinpä, mulla hieman erillainen mielipide asiaan. Kokemuksen syvällä rintaäänellä kun voi itse todeta asian juuri päinvastoin...  
biggrin.gif


Tuosta ettei esim. kympistä jalostetulla fighterillä voi pitää vauhtia mutkateillä olen kyllä hieman erimieltä. Kyllähän nämä tehdasfighterit ovat helpompia viedä, varsinkin aloittelijan, mutta eipä niistä paljon fiilistä saa kun sen tehokkaan fighterin makuun pääsee ja ajokokemus karttuu. Mielestäni tehtaiden ei tarvitsisi tehdä noita kilosia rähinäpyöriä laimeaksi. Eikö siihen riitä pienemmät kusiais versiot porukoille ensipyöriksi.  Noidenhan pitäisi olla juurikin äärimmäisiä pyöriä. Mitä noita muuten edes rähinäpyöränä mainostetaan, kun ajossa ovat kuitenkin lampaita. Pelkkä ajoasento ei mun mielestä tee rähinäpyörää, vaikka keula sen ansiosta nousisikin helpommin aloittelevalla bommittajalla.
 
Kyllähän se on vähän niinkin että jos jotain fightereita kutsutaan rähinäpyöriksi, niin kyllä sen pitäisi olla silloin vähän jotain muutakin kuin reiluksi sataheppaseksi kuristettu kilokyykky, josta on kyllä rähinä kohtuullisen kaukana  
tounge.gif

Jossain Ducatin SF:ssä alkaa olemaan vähän jo jotain ideaa tai B-kingissäkin jos se vain olis 50 kiloo kevyempi  
wink.gif
 
näytä mulle yksikin mainos missä hondaa kutsutaan rähinäpyöräksi ni mä näytän sulle kaverin joka keulii mopolla ilman renkaita.
en vaan ymmärrä miks tääl pitää toisten yrittää kasvattaa egoaan julistamalla että "jumalauta JOS mulla olis fighteri ni siin olis ainaki TUHAT heppaa ja mä keulisin täältä portugaliin"
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

jotenkin jää sellanen fiilis muutaman "kokemuksen syvän rintaäänen" (*nauraa p*skat melkeen housussa*) omaavan kirjottelijan kommenteista että joko ikää on just se 18-25 vuotta, tai sit henkinen kehitys on loppunut ysiluokan jälkeen
wink.gif

eikä vieläkään niitä herneitä
biggrin.gif

eiköhän tehtailla jotka pyörät kehittelevät, suunnittelevat sekä rakentavat ole PIKKASEN enemmän sitä paljon puhuttua syvää rintaääntä ja kokemusta, valmistajien ammattikuskeista puhumattakaan jotka näitä ja nämä pyörät testaavat.
kaikkeen on syynsä, myös siihen miksei oteta jokaista kaakkia irti koneen tehoista vaikka kapasiteettia riittäisi paljon enempääkin.
kyllä tää lussu ja tehoton mummohondakin suht pirtee peli on ku vaihtaa katin ja orkkisputken sekä lyö pc:tä kehiin.
mun syvän rintaääni sanoo ettei sillä ole mitään helvetin merkitystä kenen mopo kiihtyy nopeimmin valoista lähdettäessä seuraaviin. eikä sitä hyttiä nosteta ainoastaan tehoilla.
kuten moni muukin täällä on todennut, 200 kaakkia kuuluu radalle ja isojen sekä rumien muovien sisään, vajaat 150hp kuuluu kevyeen ja vihaisentyylikkääseen fighteriin, jolla noi kyykkymopot jätetään mutkateillä. jos joku saa kiksejä siitä et motarilla voi ajaa hetkellisesti 330km/h, ni mä tarjoon.
ei toimi mulle enää, toimi sillon ku olin lapsi. niinku muutamat täällä ainakin esittää olevansa
wink.gif

toistan vielä, jos tarviit 200 heppaa siihen että saat fighterin hytin pystyyn, niin vaihda autoon. et selvästikään silloin osaa ko. pelillä ajaa
wink.gif
 
jotenkin jää sellanen fiilis muutaman "kokemuksen syvän rintaäänen" (*nauraa p*skat melkeen housussa*) omaavan kirjottelijan kommenteista että joko ikää on just se 18-25 vuotta, tai sit henkinen kehitys on loppunut ysiluokan jälkeen
wink.gif

eiköhän tehtailla jotka pyörät kehittelevät, suunnittelevat sekä rakentavat ole PIKKASEN enemmän sitä paljon puhuttua syvää rintaääntä ja kokemusta, valmistajien ammattikuskeista puhumattakaan jotka näitä ja nämä pyörät testaavat.
kaikkeen on syynsä, myös siihen miksei oteta jokaista kaakkia irti koneen tehoista vaikka kapasiteettia riittäisi paljon enempääkin.

kuten moni muukin täällä on todennut, 200 kaakkia kuuluu radalle ja isojen sekä rumien muovien sisään, vajaat 150hp kuuluu kevyeen ja vihaisentyylikkääseen fighteriin, jolla noi kyykkymopot jätetään mutkateillä.  
thumbs-up.gif

toistan vielä, jos tarviit 200 heppaa siihen että saat fighterin hytin pystyyn, niin vaihda autoon. et selvästikään silloin osaa ko. pelillä ajaa
wink.gif
Hehee. Jotenkin mulle taas tulee fiilis että on luettu mp-lehtiä viime talvi ahkerasti kun on ekan mopon ostoa suunniteltu. No, ajamalla sitten joskus loput...  
thumbs-up.gif

Hyvä että on oma paras löytynyt.

Ps. Aikas paljon onkin näkynyt noita tälle kesää liikennevaloista pomputtamassa ylös alas. Vihainen peli kun kovasti pomppii.
 
näytä mulle yksikin mainos missä hondaa kutsutaan rähinäpyöräksi ni mä näytän sulle kaverin joka keulii mopolla ilman renkaita.
en vaan ymmärrä miks tääl pitää toisten yrittää kasvattaa egoaan julistamalla että "jumalauta JOS mulla olis fighteri ni siin olis ainaki TUHAT heppaa ja mä keulisin täältä portugaliin"
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

jotenkin jää sellanen fiilis muutaman "kokemuksen syvän rintaäänen" (*nauraa p*skat melkeen housussa*) omaavan kirjottelijan kommenteista että joko ikää on just se 18-25 vuotta, tai sit henkinen kehitys on loppunut ysiluokan jälkeen
wink.gif

eikä vieläkään niitä herneitä
biggrin.gif

eiköhän tehtailla jotka pyörät kehittelevät, suunnittelevat sekä rakentavat ole PIKKASEN enemmän sitä paljon puhuttua syvää rintaääntä ja kokemusta, valmistajien ammattikuskeista puhumattakaan jotka näitä ja nämä pyörät testaavat.
kaikkeen on syynsä, myös siihen miksei oteta jokaista kaakkia irti koneen tehoista vaikka kapasiteettia riittäisi paljon enempääkin.
kyllä tää lussu ja tehoton mummohondakin suht pirtee peli on ku vaihtaa katin ja orkkisputken sekä lyö pc:tä kehiin.
mun syvän rintaääni sanoo ettei sillä ole mitään helvetin merkitystä kenen mopo kiihtyy nopeimmin valoista lähdettäessä seuraaviin. eikä sitä hyttiä nosteta ainoastaan tehoilla.
kuten moni muukin täällä on todennut, 200 kaakkia kuuluu radalle ja isojen sekä rumien muovien sisään, vajaat 150hp kuuluu kevyeen ja vihaisentyylikkääseen fighteriin, jolla noi kyykkymopot jätetään mutkateillä. jos joku saa kiksejä siitä et motarilla voi ajaa hetkellisesti 330km/h, ni mä tarjoon.
ei toimi mulle enää, toimi sillon ku olin lapsi. niinku muutamat täällä ainakin esittää olevansa
wink.gif

toistan vielä, jos tarviit 200 heppaa siihen että saat fighterin hytin pystyyn, niin vaihda autoon. et selvästikään silloin osaa ko. pelillä ajaa
wink.gif
No huh huh...  Jos nyt olet vähääkään mitään mp-lehtiä lukenut niin kyllähän niissä kaikki isommat nakut yleistetään rähinäpyöriksi - tehoista riippumatta.

En kyllä tajunnut tuotakaan että miten kohtullinen teho ja yli kolmensadan huiput liittyvät toisiinsa  
nixweiss.gif

Mutta sinähän se tunnut puhuvan kokemuksen syvällä rintaäänellä - olethan ollut jo yli viikon örkin jäsenenä  
biggrin.gif

Mutta ihan oikeesti - relax  
033102beer_1_prv.gif
 
Niinpä, mulla hieman erillainen mielipide asiaan. Kokemuksen syvällä rintaäänellä kun voi itse todeta asian juuri päinvastoin...  
biggrin.gif


Tuosta ettei esim. kympistä jalostetulla fighterillä voi pitää vauhtia mutkateillä olen kyllä hieman erimieltä. Kyllähän nämä tehdasfighterit ovat helpompia viedä, varsinkin aloittelijan, mutta eipä niistä paljon fiilistä saa kun sen tehokkaan fighterin makuun pääsee ja ajokokemus karttuu. Mielestäni tehtaiden ei tarvitsisi tehdä noita kilosia rähinäpyöriä laimeaksi. Eikö siihen riitä pienemmät kusiais versiot porukoille ensipyöriksi.  Noidenhan pitäisi olla juurikin äärimmäisiä pyöriä. Mitä noita muuten edes rähinäpyöränä mainostetaan, kun ajossa ovat kuitenkin lampaita. Pelkkä ajoasento ei mun mielestä tee rähinäpyörää, vaikka keula sen ansiosta nousisikin helpommin aloittelevalla bommittajalla.
Juu yks tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Mä vaan tykkään ajaa kovaa niin, että ei tule paskat housuun vähän väliä kun pyörä tekee jotain odottamatonta.

Jotenkin on saanut sellasen käsityksen, että tällasia "tehdas-fightereitä" pidetään alottelijoiden pyöränä. Ittellä ei isoa ajokokemusta ole, vuodesta 2003 olen ajanut. Edellinen pyörä oli K3 kilo-gixxeri ja se ilo kesti yhden kesän. Kaikkeen tottuu paitsi jääpuikkoon rektaalissa, se kun kerkeää sulaa. Onhan siinä toki hieno tunne, kun voima ei meinaa loppua kesken millään..

No, eiköhän tää shaissen jauhaminen nyt riitä yhdeltä jos sun toiseltakin ja jäädään odottelemaan jos jollain olis oikeasti jotain asiaa
biggrin.gif
Forumeilla on aina se vaara, että porukat alkaa väittelemään toistensa mielipiteistä ja siinä herkimmät ei ymmärrä toisen "huumoria" vaan aletaan sitten solvaamaan..
Toistaiseksi tästä forumista on pelkkä hyvä maku jäänyt, kun täällä ei sellaista paljoa ole esiintynyt. Jos haluaa purkaa pahaa oloa niin suosittelen kaikille suomi24-forumia
biggrin.gif
 
Back
Ylös