Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuossa oli joku viritelly ison renkaan taakse, jos en paljon väärin muista niin on 240...
http://www.hondacb1000r.com/mb....=t&sd=a
Mistähän tommosen takavanteen sais? ja miksei etuvanne myös, onko kukkaan ettiny??
http://www.hondacb1000r.com/mb/viewtopic.php?f=20&t=4728 tuolla lissää
Terve!
Aika tosissani olen hankkimassa tulevaksi kesäksi otsikon pärrää. Tällä hetkellä tallista löytyy CBR 600F '07, jonka ostin ensimmäiseksi pyöräksi 2010 kesän lopulla. Hyvä peli, mutta isompaa tekeepi jo mieli.Siihen lopputulokseen tulin että kilokyykkyä en halua, vaikka olishan se R1 törkeen hieno. Ajoasento kuitenkin sen verran epämiellyttävä pidemmän päälle. CBKR on mielestäni tyylikkään näköinen ja massasta erottuva, sopivan voimakas ja vaikken ole ikinä ajamaan päässyt niin ajoasento on varmasti hyvä. Kawa Z1000:a olen testannut, ja se ainakin miellytti ajoasennon puolesta.
Paljon hyvää infoa ja mielipiteitä olen tästä threadista saanut. Mitä täällä on porukka mieltä, kun yhdessä Nettimoton myynti-ilmossa myyjä oli vaihtanut Acran putken, ja kuvauksessa luki "moottorinohjaus säätämätön, vaimemmin täysin yhteensopiva". Eli ilmeisesti tarkoittaa käytännössä ettei Commanderia ole asennettu? Mitä kommentoisitte tuohon? Onko hyvä vai huono juttu, pärjääkö ilman PC:tä?
Terve!
Aika tosissani olen hankkimassa tulevaksi kesäksi otsikon pärrää. Tällä hetkellä tallista löytyy CBR 600F '07, jonka ostin ensimmäiseksi pyöräksi 2010 kesän lopulla. Hyvä peli, mutta isompaa tekeepi jo mieli.Siihen lopputulokseen tulin että kilokyykkyä en halua, vaikka olishan se R1 törkeen hieno. Ajoasento kuitenkin sen verran epämiellyttävä pidemmän päälle. CBKR on mielestäni tyylikkään näköinen ja massasta erottuva, sopivan voimakas ja vaikken ole ikinä ajamaan päässyt niin ajoasento on varmasti hyvä. Kawa Z1000:a olen testannut, ja se ainakin miellytti ajoasennon puolesta.
Paljon hyvää infoa ja mielipiteitä olen tästä threadista saanut. Mitä täällä on porukka mieltä, kun yhdessä Nettimoton myynti-ilmossa myyjä oli vaihtanut Acran putken, ja kuvauksessa luki "moottorinohjaus säätämätön, vaimemmin täysin yhteensopiva". Eli ilmeisesti tarkoittaa käytännössä ettei Commanderia ole asennettu? Mitä kommentoisitte tuohon? Onko hyvä vai huono juttu, pärjääkö ilman PC:tä?
Mistäs tuo huoltopukki on?
Onko porukka viritellyt noihin bilteman tai motonetin kakspuoleisiin pukkeihin millaset viritykset?
Helpoimmalla pääset, kun hommaat esim. bikeliftin yksipuolisen pukin. Ei tarvii sitten kikkailla mitään ylimäräistä tsydeemiä...
saako tähän muuten ohjausiskaria? onko kukaan asentanu??

Nyt kun kevät alkaa lähestyä, ni oon kattellu kesän rientoihin kuljetuskapasiteetin kasvatusta cb:hen.
Lähinnä seuraavia sw-motech tuotteita oon kattellu.
Blaze sivulaukut
Daypack tankkilaukku
Myös Krauser Sportrack on pyöriny mielessä Kliks
Onko kenelläkään käytössä jompaakumpaa tai jopa molempia laukkuja? Olis kiva kuulla kokemuksia![]()
Ei kokemuksia mutta kiitos linkeistä, noi Blazen laukut näyttää päteviltä ja siinä voisi olla ratkaisu minunkin kuljetusongelmiin reissuja ajatellen...