CB1000R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Julle_80
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko tuohon cb:hen tuleva "ankanpyrstö" penkin päälle vai penkin tilalle tuleva systeemi?
Penkin tilalle.
Niinpäs kuvista näkyykin. Onkos/olikos tuo sulla oleva "pyrstö" minkä merkkinen, kun ei ainakaan stormilla oleva ermaxi näytä samalta...

Millähän tapaa tuossa on kuristettu tehoja siitä bladen koneesta? Ois mukava saada etes joitain niitä takas, yläkierroksilla minusta vois olla enemmän paukkua tarjolla...
Toi on Hondan alkuperänen..

Veikkaan että erilainen kansipahvi, nokat ja softa eroaa bladen koneesta. Tässä "tonni-hornetissa" huipputeho tulee rajottajalla vastaan.
tuo on kyllä paremman näkönen kun tuo ermaxi, paljon tuo "hondan" maksaa? siihen ei varmaan saa mitään tavaraa kiinni kun tuo on paikallaan?

Kävin ite koeajopäivillä ajamassa tuolla pyörällä, kyllähän oli siisti peli ajella... Onko kellään ollu niitä "kissoja" kyydissä, meinaan vaan että mitä ne on sanonu takapenkistä
biggrin.gif
? onko hyvä istua?
Vähä myöhässä! Kissa kyydissä ja sano et ihan jees! (oha se jakkara takana ku jostai kyykyst!
smile_org.gif
) onneks on perässä säädöt! sai jäykemmälle iskarii, nii oli kissa kyydis, melkee sama ku yksin ajellessa! on se vaa hieno lelu nakuks!  
biggrin.gif
smile_org.gif
tounge.gif
wink.gif

Onko tuohon cb:hen tuleva "ankanpyrstö" penkin päälle vai penkin tilalle tuleva systeemi?
Penkin tilalle.
Niinpäs kuvista näkyykin. Onkos/olikos tuo sulla oleva "pyrstö" minkä merkkinen, kun ei ainakaan stormilla oleva ermaxi näytä samalta...

Millähän tapaa tuossa on kuristettu tehoja siitä bladen koneesta? Ois mukava saada etes joitain niitä takas, yläkierroksilla minusta vois olla enemmän paukkua tarjolla...
Toi on Hondan alkuperänen..

Veikkaan että erilainen kansipahvi, nokat ja softa eroaa bladen koneesta. Tässä "tonni-hornetissa" huipputeho tulee rajottajalla vastaan.
tuo on kyllä paremman näkönen kun tuo ermaxi, paljon tuo "hondan" maksaa? siihen ei varmaan saa mitään tavaraa kiinni kun tuo on paikallaan?
Ei se oo "Hondan" vaan se ON Hondan
tounge.gif

En muista mitä kustantaa, ostin sen pyörän mukana. Vaikee sanoo kiinnityksestä, kun en kerenny mitään matkoja tekemään..

Minkälainen omistajan käsikirja pyörän mukana tulee? Tuleeko useammalla kielellä vai miten? Ois tarvetta opukselle. Ostin pyörän ee-speediltä ja niitä ei nyt tunnu paljon nappaavan sen lähettäminen mulle.

Onko kellään valkoisen CB1R:n omistajalla kiinnostusta tällaiseen tuotteeseen? http://www.jesterstrickbits.co.uk/acatalo....er.html

Ei ole vielä vakuutusyhtiö ilmottanut, että meneekö tuo oma lunastukseen, mutta ajattelin näin etukäteen kysäistä JOS niin käy.

Eli ei ole ollut pyörässä kiinni, tuli postissa alkuviikosta.
Hinta oli 168e rahteineen tosta kyseisestä lafkasta. Tolla rahalla voin vaikka ajankuluks ajella sen kotiovelle, jos asut alle 120km Helsingistä.

Onko kellään valkoisen CB1R:n omistajalla kiinnostusta tällaiseen tuotteeseen? http://www.jesterstrickbits.co.uk/acatalo....er.html

Ei ole vielä vakuutusyhtiö ilmottanut, että meneekö tuo oma lunastukseen, mutta ajattelin näin etukäteen kysäistä JOS niin käy.

Hinta oli 168e rahteineen tosta kyseisestä lafkasta. Tolla rahalla voin vaikka ajankuluks ajella sen kotiovelle, jos asut alle 120km Helsingistä.
Moi

Hugger ei kiinnosta, mutta mitä muuta myytävää, sulla on jäännyt siitä pyörästä ?

En oo jutellu viel vahinkotarkastajan kanssa, että saanko hakea ton Ixilin ja Arrown kamat veke siitä.. Jos ei onnistu niin löytyy orkkispönttö ja katti
biggrin.gif

En oo jutellu viel vahinkotarkastajan kanssa, että saanko hakea ton Ixilin ja  Arrown kamat veke siitä.. Jos ei onnistu niin löytyy orkkispönttö ja katti  
biggrin.gif
Moi

Yleensä ei lunastetavasta ajoneuvosta saa purkaa enään mitään. Vakuutustarkastaja lunastaa se juuri siinä kunnossa missä se tapahtuma hetkellä on....

Toki poikkeuksiakin on sattunut..

Hmm... mulla itellä on vakio pakoputki ottanut Ahvenistolla rataan kiinni ja se harmaa suojapelti on kulunut koko matkalta..
Luulin että maavara siinä pyörässä riittää, mutta olin väärässä

Yleensä ei lunastetavasta ajoneuvosta saa purkaa enään mitään. Vakuutustarkastaja lunastaa se juuri siinä kunnossa missä se tapahtuma hetkellä on....

Hmm... mulla itellä on vakio pakoputki ottanut Ahvenistolla rataan kiinni ja se harmaa suojapelti on kulunut koko matkalta..
Luulin että maavara siinä pyörässä riittää, mutta olin väärässä
Tuo riippuu ihan siitä, millaisena se lunastetaan, eli orkkis osilla vai hyvitetäänkö erikoisosista. Jos ei hyvitetä, niin sitten saanee käydä repimässä ne pois, ja laittamassa originaalit tilalle.

Mutta mitä tulee tuohon pakoputkeen, niin sitten tässä tonnisessa hornetissa on ihan sama vika kuin uudessa 600:ssakin, eli helposti ottaa palaset maahan kiinni juuri pakoputki / äänenvaimennin akselilta.

Eikö tämä ny perkeles kelleen kelpaa?!?
biggrin.gif

Eikö tämä ny perkeles kelleen kelpaa?!?  
biggrin.gif
Joudut ostamaan tilalle samanlaisen pyörän että se käy siihen  
biggrin.gif
. Tai minä voisin ostaa jos hinnasta sovitaan, värikään ei oo sama mutta saishan sen maalattuu...

Mulle toi makso sen 168e rahteineen. En viiti kauheesti alle sen myydä.. Kahtotaan jos jossain vaiheessa joku valkosen CB1K:n omistaja sen ostais pois kuleksimasta.

No tuli tehtyy pintä tuunausta vanteelle!
2h ja parit öölit meni! ja tulos ihan jees ja paskaset käret!  
biggrin.gif

Foliatecin vanne teippi sarjaa käytin!
No ei varmaa mielytä kaikkia mut so!  
biggrin.gif

--> Teipattu <--

Peilit vissii menee vaihtoo seuraavaks!
Sit talvel jos sais ton koko puhken vaihettuu nii ois aika jees sit!

Kuuluko asennussarjaan myös Olvit?!?
biggrin.gif

Oon joskus laittanu kaverin gixxeriin vanneteipit, en lähtis siihen hommaan toiste!

Kuuluko asennussarjaan myös Olvit?!?  
biggrin.gif

Oon joskus laittanu kaverin gixxeriin vanneteipit, en lähtis siihen hommaan toiste!
Ei tuo kovin vaikea homma ole. Olen viiteen pyörään laittanut teipit ja n. tunnin saa varata per pyörä.
Teipit on hankittu metritavarana teippiliikkeestä. Mattoveitsellä halutun levyistä suikaletta. 0-2€ menee teippeihin per pyörä. Joskus sattunut sopivia "hukkapaloja", jotka eivät ole maksaneet mitään.

Ilmeni onkelma tai mitä lie!
Ykönen ja kahva nuri keula tietty vähä niiku ilmassa ja melkee rajoittajalle ja sit
kakosta yrittämää! Nii ei se vittu meinaa mennä millää päälle! (kauhella rutinalla kyl)
Ihan rennossa ajossa tekkee tota samaa joskus kans!
onks kaikissa samaa vikaa vai teenkö jotai ihan päin
033102ass_1_prv.gif
?
Vai pitääkö se "tykittäessä" vetää sit ihan vaa raakana toi kakonen silmää?

Jukkapoika meni sit laittaa tollasen TYTTÖJEN pyörän!
biggrin.gif
cool.gif

No ihan nähti peli toiki o!
033102beer_1_prv.gif

Ilmeni onkelma tai mitä lie!
Ykönen ja kahva nuri keula tietty vähä niiku ilmassa ja melkee rajoittajalle ja sit
kakosta yrittämää! Nii ei se vittu meinaa mennä millää päälle! (kauhella rutinalla kyl)
Ihan rennossa ajossa tekkee tota samaa joskus kans!
onks kaikissa samaa vikaa vai teenkö jotai ihan päin  
033102ass_1_prv.gif
?
Vai pitääkö se "tykittäessä" vetää sit ihan vaa raakana toi kakonen silmää?

Jukkapoika meni sit laittaa tollasen TYTTÖJEN pyörän!  
biggrin.gif
cool.gif

No ihan nähti peli toiki o!  
033102beer_1_prv.gif
Ite ainankin nykäsin aina raakana vaan kakkoselle..

Vai TYTTÖJEN pyörä? Mulla on sulle yks lause: VOIMAA ON!
tounge.gif

Ajanu kolmessa päivässä vajaan tonnin mittariin eikä mitään negatiivista sanottavaa. Tosi käypä peli omaan ajotarkotukseen! Nyt pitäs vaan alkaa "thyynäämään"
062802moto_prv.gif

Back