• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

CB1000R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Julle_80
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kevät tulee tai ainakin kovasti toivon vaikka ei ihan siltä näytä kun ikkunasta ulos katsoo. Noh silti... Tässä viime kesänä tuli päätettyä, että reilun vuosikymmenen jälkeen on taas pakko päästä kaksipyöräisen päälle ja parit kokeilut viime suvena eivät ainakaan hillinnet.

Tähtäimessä olisi Hondan CB1000R jota jo viime kaudella tuli katseltua sillä silmällä:jpstyle:. Tuossa haiskelin tietoa myös 2012 mallista. Onko 2012 mallissa muuttunut jotain 2011 malliin?

Taitaa olla ihan kelpo vehje ainakin CBKR theradin perusteella :)

Tais olla väri ainoo ero -11 malliin verrattuna. Ei muutaku käyt hakee cb:n, niin on hauskaa ja huoletonta menoa.. Nii ja kesällä olis sitte mahdollista osallistua vkl miittiinkin :)

:) Itsekin hankin CB:n tuossa viime perjantaina... Joten kyllä porukka ilmeisesti lisääntyy kovaa vauhtia nyt :)-

Kivaa oli ajella sunnuntaina ja tänään :rakastunut: , oli kyllä muitakin motoristeja liikenteessa paljon..

Hello kaikille! Pakko minunkin ilmoittaa että nyt on kyseinen pyörä hankittu :) ja 1000km ajettua. Pakko sanoa että tyytyväinen ostokseeni olen :D

Tuli kans hankittua tämmönen vm09 kolmisen viikkoa sitten. N.500km takana ja hyvältä vaikuttaa!

SC-projectin putki + memjet saapu tänään, pitäis vkolopuks saada paikal. Aika hiljanen tä pyörä vakioputkella.

Minäkin päätin syksyllä tällaisen CB1000R:n hommata. 2010 mallia. Jos joku kävi Keski-Suomen mp-näyttelyssä, niin saattoi nähdäkin minun pyörän.

Tervehdys,

hakusessa olisi Cat Cover, joten mikäli nurkissa pyörii ylimääräinen esim catin poiston jäljiltä, niin tarjoa rohkeasti. Uutenakin saisi mutta en taida raaskia tilata, kun jossain vaiheessa Cat saa kyytiä. Mulla kiinni Acran slipari mutta kaikki mallit kiinnostaa.

Esim tuollainen on IXIL:n mukana tainnut ostajille tulla.:
640_hyperlow__86341_zoom.jpg

Tuomas

Onko porukalla kokemusta onko huggerista hyötyä että ei lentäis niin paljon rapaa selkään? Ainakin minulla lennättää kaiken ravan selkään ja hanuriin:sad3: Vai täytyykö se nätti alkuperäinen kilpiteline laittaa takas...

Onko porukalla kokemusta onko huggerista hyötyä että ei lentäis niin paljon rapaa selkään? Ainakin minulla lennättää kaiken ravan selkään ja hanuriin:sad3: Vai täytyykö se nätti alkuperäinen kilpiteline laittaa takas...

Ei oo huggerista mitn apua... Itellä puig huggeri ja rapa lentää.

tätä pyörää täyttyy ulkoiluttaa ainoastaan kuivalla ja aurinkoisella kesä säällä.:jippikaijee:

No niin kaupat tuli tehtyä ja kunhan pahemmat lumisateet hellittää niin voi hakea pyörän kotiin. Tricolor malli RTG paketilla (Akra slipari, somisteita yms..). Tuskissa kattellu ikkunasta ulos kun lunta vaan sataa ainakin täällä Jyväskylän korkeudella... :sad:

Ekat 100km kurvailtu ja ukko yhtä hymyä, jos huomenna keli suosii niin pitää kammeta pyörän päälle jälleen.
Oliko kenties JoukoWhon tummanpunainen ärrä Bike Forumilla tuossa perjantain tietämillä.

Tervehdys,

hakusessa olisi Cat Cover, joten mikäli nurkissa pyörii ylimääräinen esim catin poiston jäljiltä, niin tarjoa rohkeasti. Uutenakin saisi mutta en taida raaskia tilata, kun jossain vaiheessa Cat saa kyytiä. Mulla kiinni Acran slipari mutta kaikki mallit kiinnostaa.

Esim tuollainen on IXIL:n mukana tainnut ostajille tulla.:
640_hyperlow__86341_zoom.jpg

Tuomas

Akran carbon suoja saattaa löytyä, paljon maksaisit et viittinkö lähteä etsimään?

Ekat 100km kurvailtu ja ukko yhtä hymyä, jos huomenna keli suosii niin pitää kammeta pyörän päälle jälleen.
Oliko kenties JoukoWhon tummanpunainen ärrä Bike Forumilla tuossa perjantain tietämillä.

Olipa hyvinkin. Määräaikaishuolto.

Nyt kun kilsojen karttuessa alkaa pääsemään vähän paremmin sisään tämän pyörän sielunelämään niin alkaa hymykin levenemään ajellessa. :D

Tänään kävin hakemassa pyörän talvisäilöstä. Rapiat 200km tuli ajettua. Olo on kuin pikkulapsella jouluna. On se vaan niin pirun hyvä pyörä.:jippikaijee::jippikaijee::jippikaijee:

Eilettäin kävin ekan "kunnon" reissun uudelle pyörällä, vähän toistasataa kilsaa. Kyllä tuolla suupielet ylöspäin nousee. Ajoasento on todella bueno, liikkuu mukavasti ja ohjautuu pirun hyvin.

Hieman "hämmennystä" aiheutti myös muutama seikka. Ensinnäkin sellaista jännää "ulvontaa" kuuluu kun vauhtia on 69-71km/h. Tuntui kuuluvan useammalakin vaihteella. Heti loppuu kun johonki 65:een pudottaa vauhdin tai kasvattaa saman verran. Lienee aivan normaalia. Ehkä sitä näin aluksi kuuntelee ja tunnustelee kaikkea liian tarkkaan.

Toiseksi kulutus tuntui olevan melko kova. Mielestäni aika piripintaan tankkasin, ja jossain 70km kohdalla taisi lähtä jo toinen pykälä että rapiat puolet olisi polttonestettä jäljellä. No, tulihan siinä jokunen reipas kiihdytys tehtyä ja eihän tuommoisella loppuviimein merkitystä ole, sillon tankataan kun tarvii ja thats it eikä niitä kuluja mietitä! :D Mutta pisti vaan silmään.

Äänet ei myöskään tässä kunnossa olevassa pyörässä ole kovin huomiota herättävät. Akran hiilikuituputki, mutta katalysaattori paikoillaan eikä ole säädetty ruiskua. Toisaalta kai nuo ihan riittävät pörinät on, enkä välttämättä raahtisi ruveta PC:tä asennuttaan.

Noista pikkurutinoista huolimatta loistovehje ja olen erittäin tyytyväinen hankintaan! :) Kuvankin voisin laittaa, jos vain osaisin suoraan tähän viestiin lisätä, millään ei viitsi alkaa uppimaan minnekään sivustolle. Mitenhän se mahtaa onnistua?

Muutamat hupipäästelyt takana ja huomasin myös tuon polttoainekulutuksen. Kertokaapas kokeneemmat, kuinka pitkälle tuolla tankillisella pystyy ajamaan, viimeinen tolppa lähtee about 150km (sillä varmaan ajelee tosin vielä pitkääkin). Ja kuinka pitkään uskaltaa ajaa, kun rupee vilkuttaa vikaa palkkia.

Ps. Ei mitään valittamista mistään :D ja kuva julkaistaan lähiaikoina.

Back