• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

CB1000R

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Julle_80
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mooro! Pikku angiinassa on hyvä etiskellä Hondaan palikkaa.

Takapukkia oon tässä katellu ja uusien hinnat on luokkaa: järjetön.

Jos jollaki on ylimääräsenä Hondaan sopivaa pukkia niin YV:tä paukuttamaan! Vaihtoehtoisesti jos löytyisi linkkiä johonkin suhtkoht edullisee pukkiin niin niitäkin otetaan vastaan :jpstyle: Kiitos!
 
Mulla kans bilteman takapukki.

Kyllä sillä pyörän on ylös saanut, ei mitään hirmu tukevan oloinen mut asiansa ajanut. Pari kesää ollut käytössä, aika harvakseltaan. Talvella sitten kun nostin taas takapään ylös niin aika paljon tuntui kallistuvan oikealle sivulle menosuuntaan katsoen. Kyllähän se siinä pysyi mutta hiukan alkoi epäilyttämään pukin tukevuus. Hinta/laatu-suhde on kuitenkin ihan ok.

----------------

Onkos kukaan asennellut crash-padejä? Just ruuvailin LSL-merkkisiä kiinni, toinen meni tosi nätisti mutta toisen kanssa tulikin ongelmia... Alkuperäistä pulttia avatessa se oli aika tiukka koko kierteen matkan ja crash-padin pultti tuntui niin tiukalta etten uskaltanut vääntää loppuun asti ettei tulis mitään vahinkoa. Koitin vähän mottiakin kevittää, mitä nyt käsillä jaksaa mutta ei auttanut. Voisko olla kierteet huonot jo tehtaan jäljiltä vai mikä mättää :dunno:
 
Mulla kans bilteman takapukki.

Onkos kukaan asennellut crash-padejä? Just ruuvailin LSL-merkkisiä kiinni, toinen meni tosi nätisti mutta toisen kanssa tulikin ongelmia... Alkuperäistä pulttia avatessa se oli aika tiukka koko kierteen matkan ja crash-padin pultti tuntui niin tiukalta etten uskaltanut vääntää loppuun asti ettei tulis mitään vahinkoa. Koitin vähän mottiakin kevittää, mitä nyt käsillä jaksaa mutta ei auttanut. Voisko olla kierteet huonot jo tehtaan jäljiltä vai mikä mättää :dunno:

Rosteripultit tulee kiertää varmuuden vuoksi kierrepakassa. Rosteripultit voi joskus "hitsata" kiinni alumiiniin ja silloin alumiinikierre saa kipeetä.

Kierrä joko pultti paikoilleen ja unohda koko jutta tai sitten poistat pultit putsaat kierteet ja laitat takaisin grafiitin tai muun liukasteen kanssa. Voit vain toivoa parasta ettei kierteet menneet kokonaan. Itse poistaisin pultin ja putsaisin kierteet. Jos paikoilleen laitettaessa vähänkään alkaa "hitsata" niin heti pois ja lisää kierteiden puhdistusta.

Sitten vaan helicoilit, jos täystuho.
 
Rosteripultit tulee kiertää varmuuden vuoksi kierrepakassa. Rosteripultit voi joskus "hitsata" kiinni alumiiniin ja silloin alumiinikierre saa kipeetä.

Kierrä joko pultti paikoilleen ja unohda koko jutta tai sitten poistat pultit putsaat kierteet ja laitat takaisin grafiitin tai muun liukasteen kanssa. Voit vain toivoa parasta ettei kierteet menneet kokonaan. Itse poistaisin pultin ja putsaisin kierteet. Jos paikoilleen laitettaessa vähänkään alkaa "hitsata" niin heti pois ja lisää kierteiden puhdistusta.

Sitten vaan helicoilit, jos täystuho.

Kiitoksia, täältä saa neuvoa nopeemmin ku marmoritiskiltä! :)

Kyllä mä kierteeseen hiukan öljyä laittelinkin. Toi alumiinikierteiden hajoaminen alkoikin mietityttämään... No ei kai voi kuin toivoa parasta. Ei satu itsellä olemaan kierretappeja tai pakkoja mutta pitää lainata ja koittaa sitten uudelleen... Vaikutti olevan aika paljon kierrelukitetta mutta putsataan ja katotaan sitten :)
Niinhän se menee, että ensin järjellä ja voimalla loput :grin:
 
Ketjusta joitakin kommentteja löytyi jo, mutta kysäsempä vielä...ongelmana siis etupää ja vuotava stefa. Alkoi kevyesti valuttelemaan talvisäilytyksen jälkeen ja edessä varmaankin huolto noille. Teki samaa viime keväänä, mutta lopetti vuodon melkein samoin tein, nyt ei tunnu rauhoittuvan. Aika nopsaan menneet, 2011 pyörä ja 12tkm mittarissa. Onko noita saanut takuuseen vai meneekö omasta lompsasta? Ja jos Helsingin alueella hyvää pajaa tiedossa niin vinkkejä otetaan vastaan!
 
^ Heetkinen... Vuotava etupään stefa... Eikös Hondia markkinoida suhteellisen näyttävästi ainakin neljän vuoden takuulla? Toisaalta siitä riippumatta tuolla iällä ja kilometreillä ottaisin yhteyttä merkkiliikkeeseen, ja alkaisin keskustella oletetusta kestoiästä ja virhevastuusta mikäli pyörää on käytetty normaalissa tieliikenteessä normaalisti huollettuna.

Hondaa mulla ei ole ollut, mutta Suzuki GSX650F: itse ajettu 20tkm, Yamaha FZ8S: itse ajettu 15tkm ja Kawa Z1000SX: mittarilukema 19tkm josta itse ajettu 4tkm, eikä yhdessäkään ole keula osoittanut mitään vuodon tai edes tihkumisen merkkejä...
 
Ite huomasin tänä aamuna saman. Etustefa vuotaa, mutta ei kamalasti. Soitin myyjäliikkeeseen ja ilmeisesti maksutta vaihdetaan. Pyörä on 08 ja 27 tonnia mittarissa. Vaihtaisin kyllä itsekkin, mutta aika on niin rajallista näin keväisin. Joten helpompi kuskata huoltoon js hakea ehjänä.
 
Honda 1000ärrän myytyä jäi ylimääräiseksi huoltopukki sovittimella taakse.
Jos kiinostaa saa tulla hakemaan 20 eurolla Helsingistä.

YV:llä voi ottaa yhteyttä
:orgmp:
 
Voi ripulipieru, meni sliparia kiinnilaittaessa sitten katin ja sliparin välinen putkenkiristin/klemmarin pultti poikki.:rant:
Enkä vääntäny kovinkaan tiukkaan.

Oisko ideoita, mistä ja minkälaista vastaavaa osaisi hakea?
Koittanu katella vähän motonet/biltema osastoa, mutta on aika heppoisen oloisia tai vain letkujen kiristykseen suunniteltuja ainakin mitä netistä katellu (kuten oli tuo sc-projektin mukana tullut klemmari. Aika kevyt tekele ja oli varmaan jo kierteet paskana...tai tosi heikko pultti)
 
Voi ripulipieru, meni sliparia kiinnilaittaessa sitten katin ja sliparin välinen putkenkiristin/klemmari poikki.:rant:
Enkä vääntäny kovinkaan tiukkaan.

Oisko ideoita, mistä ja minkälaista vastaavaa osaisi hakea?
Koittanu katella vähän motonet/biltema osastoa, mutta on aika heppoisen oloisia ainakin mitä netistä katellu (kuten oli tuo sc-projektin mukana tullut klemmari, oli varmaan jo kierteet paskana...tai tosi heikko pultti)

Ootko kattellut LVI-liikkeiden tuotteista? Luulis niillä olevan riittävän järeitä...:dunno:
 
Oli muuten just tömmonen mistä se pultti meni poikki. Pultti on keskeltä katki ja jumittanut vastakappaleeseen kiinni...kierteet rullalla :D

http://i.ebayimg.com/t/Collier-a-tourillons-inox-W4-diametre-48-51-Ace-boite-de-5-/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/yacAAMXQO21Rtv8z/$(KGrHqN,!qEFG0tnvfYUBRtv8y3ON!~~60_58.JPG
 
Muut törmänneet vasemman puolen runkoon ja "hiilikuitu"lookkisen suojan kulumisongelmaan? Tuntuu et ajokenkä hankaa ja tekee jurmua sinne... :blink:
 
Näyttäis muillakin olevan kiinnitysosien/pulttien kanssa ongelmia. Itellä oli LSL:n kiinnityspultin kierteessä häikkää. Tuntuu olevan puolivalmisteita noi "laadukkaatkin" osat nykyään. Pitäis kaikki kierteet varmaan käydä läpi ennen asennusta. Osaakohan kiinan pojat tehdä vielä kierteitä....
 
Mooro! Pikku angiinassa on hyvä etiskellä Hondaan palikkaa.

Takapukkia oon tässä katellu ja uusien hinnat on luokkaa: järjetön.

Jos jollaki on ylimääräsenä Hondaan sopivaa pukkia niin YV:tä paukuttamaan! Vaihtoehtoisesti jos löytyisi linkkiä johonkin suhtkoht edullisee pukkiin niin niitäkin otetaan vastaan :jpstyle: Kiitos!

Jos o hiukankin hitsarin vikaa ja rautaa saatavilla niin tommoseen"abba"pukki tekee suht pienellä vaivalla.

20140425_1332131_zps7268c56c.jpg
[/URL][/IMG]

 
Jos o hiukankin hitsarin vikaa ja rautaa saatavilla niin tommoseen"abba"pukki tekee suht pienellä vaivalla.

Toihan on tosi kätevän näkönen peli! Vastaavia katellut netistä mutta kuvan perusteella ei ole viitsinyt tilata. En ole missään suomen kaupassa moisiin törmännyt.
Tuossa saa kummatkin pyörät samaan aikaan ilmaan? Mites toi pukin kiinnitys eli pyörän nostaminen siihen? Oletko vasta rakennellut vai ootko ehtinyt jo käyttämään tuota paljonkin?
 
Toihan on tosi kätevän näkönen peli! Vastaavia katellut netistä mutta kuvan perusteella ei ole viitsinyt tilata. En ole missään suomen kaupassa moisiin törmännyt.
Tuossa saa kummatkin pyörät samaan aikaan ilmaan? Mites toi pukin kiinnitys eli pyörän nostaminen siihen? Oletko vasta rakennellut vai ootko ehtinyt jo käyttämään tuota paljonkin?


Samaa mieltä, hieno järjestelmä. Vastaan kaverin puolesta :D Sen verra takana tuo että etupainoinen pyörä ei nouse ku takkaa. Tuo varmaa laitettaa sammaa tyylii mitä se "peruspukki", eli ensin vasemmalta puolelta, sitten kiristys oikeelta puolelta jonka jälkeen kallistetaan oikealle koko pyörä. Näin veikkaisin, katotaa otanko loton tännään!:)
 
Joo pukki on toiminu ihan hyvin sen mitä tässä oon kerenny koittamaa.Ainoa miinuksena tällä hetkellä on että noi tukijalat tarvis olla muutaman sentin edempänä että ei menisi"yli"niin helposti.Pyörän saa tosi kevyesti yksin pystyyn käyttämällä jatkovartta seisontajalan puolelta.
Etupäänki saisi varmaan helposti ylös jos tekis tommoseen lisäosan mikä näkyy tubevideossa.

https://www.youtube.com/watch?v=d-ucOlKc7gc
 
Back
Ylös