Noh tilaaminen oli jännä ku emailit oli italiaksi, google translate auttoi.

Valitsin maksutavaksi tilisiirron ulkomaille. Vastauksessa kesti joku viikko ja toinen mokoma meni ku ootteli tavaraa.
Sliparin mukana tulee semmonen metallinen läpyskä johon laitetaan kumimatto (myös mukana) kiinni ja se pitää itse taivuttaa sliparin ympärille. Helppo homma, asettuu nätisti ja putken asennusvaiheessa sitä voi sitten liikuttaa oikeaan kohtaan tarkemmin. Jotta putken saa itse runkoon oikeaan kulmaan kiinni, mukana tulevat ruuvvit ja prikat jne, ei sovi kuin oikeisiin paikkoihin (itsellä meni hetki kokeillessa kaikkia variaatioita, mutta yksi asettui oikein, kannattaa rakentaa se ennen kuin liität pyörään)
Asennuspaketissa mukana tuleva klemmari jolla slipari laitettiin katalysaattoriin kiinni, se napsahti kiristäessä poikki, piti hakea motonetistä pari semmosta metallista klemmaria...tuli oikeestaan parempi lopputulos kuin tuolla mukana toimitetulla. Lisäksi katalysaattorin carboncover jonka otin myös, on tehty sillain "sinnepäin" (made by mario). Ruuvinreijät milli pari heittää...meni se paikalleen kuitenki.
Mulla on tuo kokocarbon ja on komia (livenä vielä siistimpi ku kuvissa). Saundit on hyvät ja ei liian kovat ainakin kun on db-killeri ja katalysaattori paikallaan. Orkkikseen verrattuna aivan loistava.
Ei toistaiseksi mitään ongelmia.