Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Märät vaan. Ja samat iridiumit sielä on edelleen. Akun latasin et pyörittää kunnolla. Oli maalaamolla käynnistelty silloin tällöin ja jossain vaiheessa bensa pesään. Sylintereis vtusti bensaa.
Mikähän nyt helvetti. Pääsin kotipihasta, niin hyyty ja sammui koko paska. Ennenkuin sammui, niin tunsin miten kävi matalalla ja varmaan vajaalla pyttymiehityksellä. En tiijä. Nyt palaa öljyvalo kun virrat päälle. Ei siis sammu se valo, vaikka yleensä palaa hetken ja sitten sammuu. Öljyt katoin ikkunasta, ja on öljyä koneessa. Ja bensaa sen pari pykälää. Oiskohan joku anturi/sähkövika? Nythän on satanut monta viikkoa putkeen. Huomenna voisin sulakkeet tarkistaa. Ihmettelen vaan tuota öljyvalon palamista...wtf? Koitin kerran käynnistää niin ei kyllä oikein jaksa käynnistyä, ikäänkuin tukehtuu. Tulis nyt perkele kuivat kelit.
Ajatuksia mistä vikaa koittaa etsiä?
Ettei olis se laturin tyyppivika... Itsellä hajos laturi ihan äskettäin, en tiedä onko myös jännitteensäädin rikki. Kannattanee ainakin tsekata tuleeko laturista jännitettä, mulla ei tule lainkaan ja täydellä akulla 5 km:n ajon jälkeen ei enää jaksa startata. 22 tkm on mielstäni aika surkea saavutus laturilla.
Ulkomaan foorumilta lueskelin, että laturissa olis 7 vuoden pidennetty takuu! Mahtaako olla suomessa? Varmaan muutamalla suomessakin niitä hajonnut... Orkkis näyttää maksavan melkosen paljon ainakin.
Kyllä tuo öljyvalo vissiin palaakin ennenkuin se lähtee käyntiin ja sammuu sitten hetken päästä (ainakin manuskan mukaan). Ite kyllä muistelin, että se sammuis jo ennen. Oli miten oli, koitin käynnistää jälleen ja ei mihinkään. Ihan ku ei sais kipinää sylintereihin ollenkaan.
Käyntiin tarvitaan puristuksia, kipinää ja bensaa.
Puristukset tuskin ovat kadonneet, ellei sitten ole tulppia löysällä/ irti.
Bensa & kipinä...
Pyöriikö startti kunnolla kun napista painaa? Oletko mitannut akun navoista jännitteen samalla kun starttaat.
Jos akku sökö, niin selvitä se ensin. Vaikka nostamalla auton akku siihen rinnalle ja starttaat sillä, tai sitten kaverilta/ jostain muualta mopoakku.
Jos toisella akulla lähtee tulille, niin sitten selvittämään, onko lataus kunnossa, eli mittaat latausjännitteen akun navoista pyörän käydessä ja mittaat myös staattorilta säätimelle tulevan jännitteen. Tämä siksi, että tiedät onko akku vain paskonut allensa, vai hajottaako mopo sen.
Jos noi kaikki on kunnossa, niin sit bensa/ puolat.
Jotain tällaista hahmottelisin alkuun.
Joo...kaikenlaista. Oli nimittäin tankissa ja koneessa litra vettäTankissa sadeveden poistoputki rikki ja sadevedet sekottunu bensaan. Noh takuuseen meni. Uus tankki. Kiitos arvailusta kaikille.
Niin että ei nää vehkeet vedellä kulje![]()
Minkälaisia minivilkkuja ootte laittanu CBKR:ään? Oisko jollakin laittaa kuvia? ps. Kiitokset velmu84 vielä gipron asennusohjeista.
Tollaset mulla molemmissa päissä-> http://www.ebay.de/itm/Honda-dunkel...35?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item53e7c2c72b
Mulla olis jouten rizoman kilpiteline jos kiinnostaa. Rekkarin valoa ei oo, mut alan liikkeet myy..
Onks noi suunnilleen puolet alkuperäisten koosta? R&G löytyy omasta jo. Rizoman kilkkeet on kyllä viimeisen päälle...
Minkälaisia minivilkkuja ootte laittanu CBKR:ään? Oisko jollakin laittaa kuvia? ps. Kiitokset velmu84 vielä gipron asennusohjeista.
Tuli tänään IF-kansioon lasku konttorilla tehdystä vakuutuksesta -09 CB1000R:ään. Niin onko linjassa hintojen kanssa? Pelkkä liikenne vakuutus 4584 €/vuosi (Bonus 25%). Kannattaako vaihtaa yhtiötä
Hyvä IF parasta palvelua ja halvalla.
Kannattaako vaihtaa yhtiötä
Hyvä IF parasta palvelua ja halvalla.
