Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Käytännössä ero on melkeen pyörästä riippumatta todella selkeä.Tulee niiltä "viisailta" sitten millaisia kommentteja tahansa, niin silti nämä viritys asiat on hyvin mallikohtaisia, joten siinä mielessä yhdyn tuohon Isojussin kysymukseen millä tämä keskustelu on aloitettu. Virittäjät, joiden kanssa ole tähän mennessä keskustellut asiasta, eivät ole kommentoineet asiaa, koska heillä ei ole ollut tuosta mallista kokemuksia. Ja kokemukset mitä tähän mennessä olen saanut koskien tuota sc54 mallin virityksiä, ei vielä vakuuta minua pc:n antamasta hyödystä. En ole siis nähnyt penkkitulosta (seoksia) pc:lla ja ilman kun pyörään on vaihdettu putki.
Eli jos putkistolla saa tehon 114 nostettua 140 ja seokset pysyy kohdallaan, niin mitä tapahtuu kun pc kytketään kiinni.Käytännössä ero on melkeen pyörästä riippumatta todella selkeä.Tulee niiltä "viisailta" sitten millaisia kommentteja tahansa, niin silti nämä viritys asiat on hyvin mallikohtaisia, joten siinä mielessä yhdyn tuohon Isojussin kysymukseen millä tämä keskustelu on aloitettu. Virittäjät, joiden kanssa ole tähän mennessä keskustellut asiasta, eivät ole kommentoineet asiaa, koska heillä ei ole ollut tuosta mallista kokemuksia. Ja kokemukset mitä tähän mennessä olen saanut koskien tuota sc54 mallin virityksiä, ei vielä vakuuta minua pc:n antamasta hyödystä. En ole siis nähnyt penkkitulosta (seoksia) pc:lla ja ilman kun pyörään on vaihdettu putki.
Niin eli pääsemme siihen tulokseen, että ensin kannattaa penkata vakiona ja sitten uudestaan kun on vaihettu kilkkeitä, että saa todelliset arvot muutoksesta esille.Tuass yhres lehres oli yks vakio jossa mittauksessa 130hp takapyörältä, että semmosta. Ne ilmoittelee mitä milloinkin ja dynot näyttää kans mitä milloinkin... Samas lehdes oli yks Sprintti 1050 josta tehdas ilmoittaa 125hp, siitäkin tais tulla 130 takaselta, eli vastais ehkä 143 konia kytkimeltä. Viihdearvoja, viihdyttelyä varten ovat, mutta hyvä niin.![]()
No, PC:llä saa tärkeimmäin asian, eli osakaasukäytöksen/kaasunvasteen ihan eri tasolle kuin ilman säätöä. Hondassa kun ei ole säädettävää ruuttaa, niin kyllä se PC tai joku muu ohjain kandee pistää.Eli jos putkistolla saa tehon 114 nostettua 140 ja seokset pysyy kohdallaan, niin mitä tapahtuu kun pc kytketään kiinni.Käytännössä ero on melkeen pyörästä riippumatta todella selkeä.Tulee niiltä "viisailta" sitten millaisia kommentteja tahansa, niin silti nämä viritys asiat on hyvin mallikohtaisia, joten siinä mielessä yhdyn tuohon Isojussin kysymukseen millä tämä keskustelu on aloitettu. Virittäjät, joiden kanssa ole tähän mennessä keskustellut asiasta, eivät ole kommentoineet asiaa, koska heillä ei ole ollut tuosta mallista kokemuksia. Ja kokemukset mitä tähän mennessä olen saanut koskien tuota sc54 mallin virityksiä, ei vielä vakuuta minua pc:n antamasta hyödystä. En ole siis nähnyt penkkitulosta (seoksia) pc:lla ja ilman kun pyörään on vaihdettu putki.
HyväNostetaas vähän wanhaa ketjua päivänvaloon...
Elippäs, onko joku säädättänyt CB:tä ja commanderia sliparille, joko db-killerillä tai ilman? Jos on, niin saisikos karttaa luurata?
Itse en noiden tehojen perään ole, mutta onhan se ilmeisesti vähän alakanttiin ilmoitettu. Ainakin jos lehdistön testeihin on uskominen.HyväNostetaas vähän wanhaa ketjua päivänvaloon...
Elippäs, onko joku säädättänyt CB:tä ja commanderia sliparille, joko db-killerillä tai ilman? Jos on, niin saisikos karttaa luurata?Tämä asia kiinnostaa meikäläistäkin![]()
![]()
Ja miten paljon antaa tehoa esim pelkän pöntön vaihtaminen? Ja tietty kiinnostaisi tietää paljonko tuossa vekottimessa on "oikeasti" tehoja vakiona. Tuntuu, että tehtaan ilmoittama 116 on aika alakantissa, vai tuntuuko se vain....![]()
Sullahan oli myös leon slipari? Sinällään outoa, että ainakin tässä omassa vekottimessa äänet ovat mielestäni erittäin maltilliset vaikka nyppäsin killerin hyllylle pölyä keräämään. Slipari on muistaakseni mallia evo2 tms.Ainoo et metakka on mielestäni liian luja![]()
Et killeri kiinni ja menoks![]()