Cbr 1000 -91 putkisto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juuzoppi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Juuzoppi

New member
Elikkäs olen törmännyt virityksiin joissa oman käyrän toinen pää on tulpattu ja laitettu avarampi putki toiselle puolelle. epäilyttää moisen toimivuus. myykö joku oikein sarjaa jossa suositellaan tekemään noin vai onko ne mallia kyläsepän ehkä toimiva patentti. ja muutkin tyyppiviat kiinnostaa sc24 mallista.

eikö kenelläkään muulla ole vaihdettu omien putkien tilalle 4-1 putkea?? ostin sellaisen joku aika sitten ja penkissä puuttuu 10hv vaikka on tuo laserin K1 putki ja suutin sarja. olis kiva tietää toimiiko muilla tuollainen patentti.

eikö kenelläkään muulla ole vaihdettu omien putkien tilalle 4-1 putkea?? ostin sellaisen joku aika sitten ja penkissä puuttuu 10hv vaikka on tuo laserin K1 putki ja suutin sarja. olis kiva tietää toimiiko muilla tuollainen patentti.
Laitoin toissa päivänä laserin prodor 4-1 kokoputkiston paikoilleen...kysyin tt-motorsportin(oulussa) mieheltä "jos tulppais toisen pään lähdöistä ja laittas pelkän laserin pöntön"...sano että "ääntä tulee lisää mutta tehoa katoaa"...no onhanse selväkin kun virtaus putkissa ahdistetaan puoleen...meen säädättään kaasarit ens keskiviikkona ,katotaan mitä tapahtuu tehon/väännön suhteen...vääntöä tuli jo nyt ilman säätöjäkin roimasti lisää ja äänet on makeat
buttrock.gif

cbr 1000f-91

no ei kai tätä kukaan enää lue mutta itse vaihdoin kys systeemillä Viperin putken,eli ihan vaan kylmästi toiselle puolelle uusi pönttö ja toinen takalähtö tukkoon.
Ääntää aika komeasti ja minun,HUOM,minun mielestäni alavääntöä tuli lisää-huippua katosi...
mieluusti itse kiihdytän nopsaan kuin että ihan täysiä-paitsi nykyään molempia,tottakai "sääntöjen mukaan"
cool.gif

no ei kai tätä kukaan enää lue mutta itse vaihdoin kys systeemillä Viperin putken,eli ihan vaan kylmästi toiselle puolelle uusi pönttö ja toinen takalähtö tukkoon.
Ääntää aika komeasti ja minun,HUOM,minun mielestäni alavääntöä tuli lisää-huippua katosi...
mieluusti itse kiihdytän nopsaan kuin että ihan täysiä-paitsi nykyään molempia,tottakai "sääntöjen mukaan"
cool.gif
crazy.gif
biggrin.gif
..Toisaalta tuohan vois vakuutusmaksujen kannalta olla hyväkin juttu tiputtaa tehoja noin...
biggrin.gif
...teho/painosuhde muuttuu ratkaisevasti...
062802jumpie_prv.gif

Samakaitse on kummalta puolen pyttyä kuristaa tuloa tai menoa...tehothan siinä katoaa
biggrin.gif
...

Mutta viritys on onnistunut jos on äänet hyvät ja tehot on tippunut vaan 15%
biggrin.gif
033102beer_1_prv.gif
062802moto_prv.gif

Omassa raadossa on väliputki vaihdettu suoraan itsetehtyyn, jonka jatkona on yksi pönttö. Kyllä rosteri on kaunista. Keskituen mahdollisuus on tuolla menetetty, mutta äänet ei ole ihan tuhinat.

joo laserin k1 putkisto vasen puoli tulpattu penkissä ajettu 160hp takapallolta eli ei tehot hävinny sc24n koneesta
baaa.gif

Mulla oli aikanaan Devilin putki, jossa se tuli ihan asennussarjassa tuo toisen puolen tulppaus. Perstuntumalla huippua katosi, mutta väännöt ihan kohdallaan. Ja äänet oli kyllä mahtavat. Niin ja ajoin 170.000 eli ei ollut myöskään kestävyydestä pois.
sport05.gif

Back