Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä kestää! kaveri vaihtoi keväällä 137tkm ajetun -89 1000f cebarin -99 tupla x:ään, 1000f:llä oli ajettu 45tkm kun kaveri sen aikoinaan osti. cebari olkoi vaatia uutta nokkaketjua ja uusia tulpan johtoja muuten oli toiminut moitteettomasti monta monta kesääMitenkäs paljon kilometrejä nuo kestää? Nokkaketjuja ja kiristimiähän taitaa mennä n. 50tkm välein, mutta mites muuten? Tuleeko 100 tkm jälkeen jo jotain suurempaa?
NiimpäPaljon ne kestää.... mittaamattomat ovat kilometrit![]()
Kuluvia on cebarinkin osat..Ei nää mitään kestä. Minun 90-mallisella on ollut 16 eri omistajaa joista 9 on ajaneetkin sillä. Kaksi kertaa pyörä on ollut vakuutusyhtiöllä lunastettuna kolarin takia ja loput on olleet autoliikkeitä tai muita jobbareita. Ajokilometreistä ei mitään tietoa kun mittari on vaihdettu. Nyt luistaa kytkin ja ketjut on finaalissa. Kehuvat vielä hyviksi näitä.
Oon ajellu tonnikeijulla nyt kaksi kesää. (15tkm) Koskaan en ole tien päälle jäänyt eikä mitään isompaa ole ollut. Tuo nokkaketjun kiristin on kyllä yks perk***Mitenkäs paljon kilometrejä nuo kestää? Nokkaketjuja ja kiristimiähän taitaa mennä n. 50tkm välein, mutta mites muuten? Tuleeko 100 tkm jälkeen jo jotain suurempaa?
Kyllä niissä on eroa ihan mielettömästi. Samaa ei ole kuin kolme kirjainta nimessä. Kuussatku on hyvä allround -pyörä yksin ajaessa (mulla on ollut niitä kaksi) ja tää tonnari on hyvä, jos heittää reissua. Kaupungissa vähän raskas mutta taas vastapainoksi maantiellä iiihaaana.- Onko tonnisessa ja kuus-satkussa muka niin paljon eroa? Nimittäin oma 600F on melko perssiistä ajaa kyytiläinen mukana.
Suurin ongelma on se että perä laskee melko alas.![]()
- Varmasti on CeeBeeÄrrät pomminvarmoja , mutta omaan oli vaihdettu vaihtokone jo ennen 60tkm!!!
No ajotyylillä ja HUOLENPIDOLLA on varmasti merkitystä...
Kyllä niissä on eroa ihan mielettömästi. Samaa ei ole kuin kolme kirjainta nimessä. Kuussatku on hyvä allround -pyörä yksin ajaessa (mulla on ollut niitä kaksi) ja tää tonnari on hyvä, jos heittää reissua. Kaupungissa vähän raskas mutta taas vastapainoksi maantiellä iiihaaana.- Onko tonnisessa ja kuus-satkussa muka niin paljon eroa? Nimittäin oma 600F on melko perssiistä ajaa kyytiläinen mukana.
Suurin ongelma on se että perä laskee melko alas.![]()
- Varmasti on CeeBeeÄrrät pomminvarmoja , mutta omaan oli vaihdettu vaihtokone jo ennen 60tkm!!!
No ajotyylillä ja HUOLENPIDOLLA on varmasti merkitystä...
Ja totta on, jos kyytiläinen osaa olla kyydissä, sen voi ajaessa unohtaa. Ei tunnu missään. Ja kyytiläisellä on myös tilaa istua.
Vaihdettiinko ketju samalla? Ei auta vaihtaa uusia kiristäjiä jos ketju on venynyt loppuun...Oon ajellu tonnikeijulla nyt kaksi kesää. (15tkm) Koskaan en ole tien päälle jäänyt eikä mitään isompaa ole ollut. Tuo nokkaketjun kiristin on kyllä yks perk***Mitenkäs paljon kilometrejä nuo kestää? Nokkaketjuja ja kiristimiähän taitaa mennä n. 50tkm välein, mutta mites muuten? Tuleeko 100 tkm jälkeen jo jotain suurempaa?![]()
Vaihdatin viime vuonna (2005) ajokauden päätteeksi merkkihuollossa muun huollon yhteydessä kiristäjän niin nyt se ääntää jo TAAS vaikka kilsoja tuli menneenä kesänä alle 8tkm!!! Oon kyllä kuullu että tuo on tyyppivika mutta en mä olis uskonut että se NOIN NOPEASTI menee..![]()