• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

CBR 1000F-89

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikatossa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

mikatossa

New member
On ollut joskus aikaisemminkin tästä täällä mut haulla en löytänyt niin kysynpä niin että miten vaikuttaa ajoon jos laittaa takarenkaan hieman leveämmän kuin alkuperäinen on? Vakionahan 170, mut jos siihen tunkee 180 leveän niin kuinka käypi?

mulla oli vuosimallia -91 ja siinä kävi ihan hyvin. jos tossa on samanlevyinen vanne kuin tossa -91 mallissa ja mahtuu pyörimään, niin ei kai siinä mitään ongelmaa ole.

jussi

kyllä pitäis mahtua kun muistelen että jotkut on laittanutkin leveämmän kumin mut jotenkin mielen syövereissä pyörii ajatus että olisi vaikuttanut kääntyvyyteen jotenkin nekatiivisesti... kokeilen kuitenkin miten käy
wink.gif

Tällä hetkellä omassa ´89:ssä on jo toinen 180 leveä takana. Vähän on jouduttu muokkaamaan ketjusuojaa mutta muuten mahtuu hyvin.

btw kierrä bridgestonen 21R malli kaukaa. Itse vaihdoin uuden setin viime kesänä. Perheenlisäyksen takia ajoa vain n. alle 2000 koko kautena. Nyt järkytyin, kun katselin tarkemmin etusta. Yli puolet pinnasta kadonnut. Ei kai kestä tuon painosta pyörää. Pitäs vielä olla sports touring rengas.

Yleensä mulla on menny pari takasta yhen etusen aikana, mutta tuolla mallilla tarttee näköjään vaihtaa 3 etusta yhden takasen aikana.

Ja alkuperäiseen kyssäriin. Vähän kapealtahan se nakki siellä vaikuttaa, mutta tarvitseeko siihen vielä "lehmämäisempää" käytöstä?

sepä olikin ajatuksena selvittää että mitenkä lehmän käytös muuttuu jos leveempää kokeilee, mulle aivan sama miltä ne renkaat näyttää kunhan on pyöreet
thumbs-up.gif
harkinnassa kokeilla pilot road 2:sta, normi pilot road toimi mielestäni ihan moitteetta siihen asti kunnes venttiili päätti ottaa hatkat ja jouduin jonkin matkaa taiteilemaan konetiellä tyhjällä kumilla ja emäntä kyydissä
crazy.gif

Back